Citat:
Ursprungligen postat av unsung
admin har klart och tydligt redogjort för varför ämnet nu är välkommet i övriga forumet, att du låter din konspiratoriska ådra lägga ihop resten lämnar jag okommenterat.
Jag tror inte på någon "konspiration" (förutom att admin, vilket han uttryckt i tråden, tycker ämnesområdet är löjligt och att det är något man vill "ha bort").
Däremot har jag konstaterat att jag inte fått något svar på VARFÖR just ämnet "judiska maktförhållanden" ska bort och istället diskuteras uppsplittrat på massa olika forum istället för att (likt andra specifika ämmenesområden som genrerar många diskussioner och intresse) samlas ihop i ett fungerande underforum. Speciellt som detta specifika ämnesområde existerar, och att det finns ett underlag för ett sådant underforum i bemärkelse aktivitet, antal trådar, intresse från användarna osv.
Jag har inte fått någon förklaring alltså, men i denna tråd förekommer olika
hintar från admin och modsen som kan tyda nåt slags förklaring. Vissa mods tycks mena att diskussionen är galen, andra påstår (utan grund) att "ingen bryr sig om" diskussionen om judisk makt, och att "inga är intresserade av den" (vilket antalet aktiva i forumet ju motsäger). En annan moderator tycker inte om att folk i Judiska maktförhållande-forumet hyser liknande åsikter och får stöd av varandra. Andra mods uttrycker dessutom i tråden att åsikterna i Judisk-makt-forumet är "foliehattiga", "tjatiga" osv. Det är alltså något med att man inte gillar att ämnet har en "bas" på Flashback.
Skulle man föreslå ett nytt underforum, och uppmanas att exemplifiera med trådar som skulle ge underlag för ett sådant, skulle ju Judiska Maktförhållande helt klart ha en relevans som underforum. Anledningen att det inte får vara det är att man ogillar diskussionsämnet, tydligen.
Men som sagt, det spelar ju ingen roll vad användarna skriver i den här tråden, så det är bara att beklaga.