• 1
  • 2
2013-04-01, 18:46
Medlem
Stoned87s avatar
Förr var Trelleborg en bra o säker stad för alla, men senaste åren har mer och mer pack flyttat hit, i östra delarna av stan går det knappt att bo längre som Svensk, hur fan ska detta sluta vill inte att mina barn ska växa upp i denna stad. Poliserna är så jävla fega här dessutom, flesta ggr vet dom vem som ligger bakom blandat annat villainbrotten som ökat kraftigt i kommunen och narkotikaförsäljningen men dom sitter med tummarna i röven bara.

Då jagar dom istället folk som kör lite för fort på väg hem ifrån eller folk som är fulla på allmän plats, ger snart upp hoppet och flyttar ifrån denna kommun. Alla som inte inser att det är invandrarnas fel det mesta som händer är antigen dumma i huvudet eller är blinda.

Någon som kan tipsa om en bra kommun helst i Skåne där det inte har rotats sig så många araber/albaner? Tacksam för svar!
Citera
2013-04-01, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stoned87
Förr var Trelleborg en bra o säker stad för alla, men senaste åren har mer och mer pack flyttat hit, i östra delarna av stan går det knappt att bo längre som Svensk, hur fan ska detta sluta vill inte att mina barn ska växa upp i denna stad. Poliserna är så jävla fega här dessutom, flesta ggr vet dom vem som ligger bakom blandat annat villainbrotten som ökat kraftigt i kommunen och narkotikaförsäljningen men dom sitter med tummarna i röven bara.

Då jagar dom istället folk som kör lite för fort på väg hem ifrån eller folk som är fulla på allmän plats, ger snart upp hoppet och flyttar ifrån denna kommun. Alla som inte inser att det är invandrarnas fel det mesta som händer är antigen dumma i huvudet eller är blinda.

Någon som kan tipsa om en bra kommun helst i Skåne där det inte har rotats sig så många araber/albaner? Tacksam för svar!

Lödrup

Det ligger nära ystad ja (mycket negrer i ystad)
Jag äger en sommarstuga där, har inte sett en neger på 20 år
Senast redigerad av CrilleCroc 2013-04-01 kl. 18:54.
Citera
2013-04-01, 18:50
Medlem
Stoned87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleCroc
Lödrup

Okej tack ska kolla upp det Det ligger mot Ystad hållet om jag inte minns fel? Hur ser det annars ut i central Ystad mycket "apor" där?
Citera
2013-04-01, 18:51
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:

Nu var det som sagt många år sedan som jag bodde i Skåne, men dock i Malmö. Dock så var jag mycket i denna stad som nämns.

Men mitt tips på din fråga är kanske Skanör/Falsterbo?
Citera
2013-04-01, 18:53
Medlem
Retsinas avatar
Citat:

Höör,Åkarp, Bjärred,Vellinge,Tomelilla. Bra ställen att bo på!
Citera
2013-04-01, 18:53
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Okej tack ska kolla upp det Det ligger mot Ystad hållet om jag inte minns fel? Hur ser det annars ut i central Ystad mycket "apor" där?

Tror det är närmare bestämt Löderup som inlägg #2 handlar om -> http://www.loderup.nu/
Citera
2013-04-01, 18:54
Medlem
Stoned87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Nu var det som sagt många år sedan som jag bodde i Skåne, men dock i Malmö. Dock så var jag mycket i denna stad som nämns.

Men mitt tips på din fråga är kanske Skanör/Falsterbo?

Ja jag förstår varför du inte längre bor kvar i Malmö det är fan som att komma till ett annat land, Trelleborg är inte långt ifrån i heller Ja Skanör Falsterbo där är riktigt fin och minimalt med såna, men problemet är att inte många som har råd att bo där en vanlig villa kan kosta över 4-5 miljoner där och hyreslägenheter och liknande finns där knappt.
Citera
2013-04-01, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Tror det är närmare bestämt Löderup som inlägg #2 handlar om -> http://www.loderup.nu/
Pinsamt, jag äger en sommarstuga där och alltid trott det hette Lödrup, säger man Löd-erup?
Citera
2013-04-01, 19:01
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ja jag förstår varför du inte längre bor kvar i Malmö det är fan som att komma till ett annat land, Trelleborg är inte långt ifrån i heller Ja Skanör Falsterbo där är riktigt fin och minimalt med såna, men problemet är att inte många som har råd att bo där en vanlig villa kan kosta över 4-5 miljoner där och hyreslägenheter och liknande finns där knappt.

Mja, jag ångrar inte min flytt även om jag då bodde mitt i centrum av Malmö. Men visst, Trelleborg är en präglad stad med många olika kulturer. Vissa områden är som sagt tvilling med som är i Malmö och jag kan förstå din sits.
Citera
2013-04-01, 19:22
Medlem
Citat:

Malmö är fan inte Sverige längre...jag är på besök här i lund och då passade jag på åka till den nya gallerian och tog en promenad i stan men i helvete det är bara araber och somalier. .kan man arabiska då behövs inte svenskan, själv bor i västkusten mitt i skogen och ser inte ofta så jävla mycket utlänningar. .
Citera
2013-04-01, 19:53
Medlem
Citat:

Att bötfälla medelklassen är en säker inkomstkälla. De betalar.
Förortsfrön de betalar inte.

Vellinge är kanon. Dessutom låg skatt så man bidrar minimalt till bidrag åt invandrare.
Citera
2013-04-01, 20:13
Medlem
Förstår inte varför TS är så förvånad över Trelleborgs situation då staden ligger i Skåne och inte alltför långt ifrån den dömda Blatte staden Malmö.

Viruset sprider sig liksom, Trelleborg är inget undantag alls.

P.S Oerhört trist å höra angående Polisen där nere. Istället för att ge sig på dem som verkligen står för statistiken ger det sig på hederliga Svenssons som råkar ligga 5-10 km över hastighetsgränsen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in