2013-04-01, 15:12
Medlem
vad kan det betyda att jag var på tivoli och gick lustiga huset och sen åkte flygande mattan och blev fotograferad sen när jag kommer ner och kollar på alla foton då på just min bild står det ett nummer man ska berätta för att dom ska veta vilken bild jag vill köpa och där står hela mitt personnummer med dom fyra sista siffrorna: 900817****

kan nån övernaturlig person hjälpa mig att ta reda på vad detta betyder?
Citera
2013-04-01, 15:16
Medlem
ThingThings avatar
Vi vet vem du är och vad du gör.
Citera
2013-04-01, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThingThing
Vi vet vem du är och vad du gör.

vilka är ni då?
Citera
2013-04-01, 15:24
Medlem
Skitonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llionkingboyy1337
vilka är ni då?
Det är bäst för dig att du inte ställer några frågor, Kal-El.
Citera
2013-04-01, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitond

en gång hade jag rökt hash som vanligt och var med en kompis, jag skulle hem och sa hejdå, då kände jag att han tog nåt ifrån mig typ min livslust sög han in i sig och jag gick som en död zombie och såg i framtiden att jag skulle dö efter några steg och jag kände mig svag och vandrande död sen bakom hörnet så gav gud mig känslan att vara superman och livslusten ökade skyhögt det var den bästa känslan jag nånsin känt men den försvann sakta på 10 minuter...
Citera
2013-04-01, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitond

siffrorna: 11-11-11 & 666 förföljer mig men nu var det typ 2 dagar sen jag såg det(länge sedan nu)...
Citera
2013-04-01, 15:42
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
siffrorna: 11-11-11 & 666 förföljer mig men nu var det typ 2 dagar sen jag såg det(länge sedan nu)...

Inte så smart att komma och påstå saker i detta forum samtidigt som man erkänner sig själv som en knarkare.
Citera
2013-04-01, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Inte så smart att komma och påstå saker i detta forum samtidigt som man erkänner sig själv som en knarkare.

jag är inte knarkare nu längre!
Citera
2013-04-01, 15:54
Medlem
amilofss avatar
Min första tanke....verkar knöligt att behöva hålla reda på ett tio-siffrigt nummer för att få fram ett foto.

Min andra...att det finns mycket vi inte vet.

Öppet sinne.
Citera
2013-04-01, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amilofs
Min första tanke....verkar knöligt att behöva hålla reda på ett tio-siffrigt nummer för att få fram ett foto.

Min andra...att det finns mycket vi inte vet.

Öppet sinne.

vad tror du ämnet kan betyda?
Citera
2013-04-01, 16:02
Medlem
8xxSeriess avatar
Citat:
vad kan det betyda att jag var på tivoli och gick lustiga huset och sen åkte flygande mattan och blev fotograferad sen när jag kommer ner och kollar på alla foton då på just min bild står det ett nummer man ska berätta för att dom ska veta vilken bild jag vill köpa och där står hela mitt personnummer med dom fyra sista siffrorna: 900817****

kan nån övernaturlig person hjälpa mig att ta reda på vad detta betyder?

Sammanträffande. Risken är inte stor, men givetvis inträffar sånt. Just därför kallas det för sammanträffande.
Citera
2013-04-01, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8xxSeries
Sammanträffande. Risken är inte stor, men givetvis inträffar sånt. Just därför kallas det för sammanträffande.

om du tänker fram nåt annat det kan betyda, vad skulle det vara?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in