2013-04-01, 16:23
Medlem
SnakePlissskens avatar
Göra Lund är väl vinterstängt, har du suttit och oroat dig över detta sen i höstas? Om så är fallet så är det nog dags att släppa paranoian, inget har väl hänt och risken att du ska bli dålig av stress är nog skyhögt över risken att ditt personnummer skulle vara farligt.
Citera
2013-04-01, 16:24
Medlem
TokayGecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llionkingboyy1337
om du tänker fram nåt annat det kan betyda, vad skulle det vara?

Såklart har vi koll på vem du är. Nu var det självfallet oturligt att du hann uppfatta personnumret då detta var menat för vår personal att kunna se vem som var du när de bytte skift på nöjesparken där de förföljt dig.
Citera
2013-04-01, 16:27
Medlem
Citat:
vad kan det betyda att jag var på tivoli och gick lustiga huset och sen åkte flygande mattan och blev fotograferad sen när jag kommer ner och kollar på alla foton då på just min bild står det ett nummer man ska berätta för att dom ska veta vilken bild jag vill köpa och där står hela mitt personnummer med dom fyra sista siffrorna: 900817****

kan nån övernaturlig person hjälpa mig att ta reda på vad detta betyder?
Att du ljuger för uppmärksamhet såklart. Jag tror inte på att det är 10 siffror för att välja en bild till att börja med. Det borde vara typ nummer 1-20 eller på sin höjd ett hundratal.
Citera
2013-04-01, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Göra Lund är väl vinterstängt, har du suttit och oroat dig över detta sen i höstas? Om så är fallet så är det nog dags att släppa paranoian, inget har väl hänt och risken att du ska bli dålig av stress är nog skyhögt över risken att ditt personnummer skulle vara farligt.

det var flera år sedan det hände på gröna lund, typ mer än 6 år sedan...
Citera
2013-04-01, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysdavey
Att du ljuger för uppmärksamhet såklart. Jag tror inte på att det är 10 siffror för att välja en bild till att börja med. Det borde vara typ nummer 1-20 eller på sin höjd ett hundratal.

jag ljuger inte, och jag minns rätt för att jag köpte bilden och när jag tog bort ramen så var det nummret med, men jag tappade plånboken så jag har inte kvar bilden...
Citera
2013-04-01, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThingThing
Vi vet vem du är och vad du gör.

varför?
Citera
2013-04-01, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitond
Det är bäst för dig att du inte ställer några frågor, Kal-El.

dig tror jag på mest, än så länge...
Citera
2013-04-01, 16:40
Medlem
April april
Citera
2013-04-01, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fakkoff
April april

nej det är inget april skämt...
Citera
2013-04-01, 18:08
Medlem
Mycket intressant länk mellan första april och detta inlägg, må du kanske skoja med oss, för är det inte lite kallt att gå på Tivoli?

Annars skulle jag nog säga att det är slumpen, så som så mycket annat är - och absolut inte övernaturliga fenomen.
Citera
2013-04-01, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nahra
Mycket intressant länk mellan första april och detta inlägg, må du kanske skoja med oss, för är det inte lite kallt att gå på Tivoli?

Annars skulle jag nog säga att det är slumpen, så som så mycket annat är - och absolut inte övernaturliga fenomen.

det var flera år sedan jag var med om det...
Citera
2013-04-01, 19:08
Medlem
Citat:
varför?
ratsit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto