2013-03-31, 15:34
Medlem
Hej jag är Gravid i v 25+2 idag och har fortfarande inte fårr någon bebis mage, känner mig bara tjockare men ingen bebis mage, det är mitt första barn. men har vänner och sånt som hade bebis mage redan i v 18 med sitt första ? Är det ovanligt?, Jag bara går och väntar på att det ska synas, Väntar en pojke och han rör sig hur mycket som helst. hela dagarna. Men vart är bebismagen?
Några bra förslag på pojknamn, ? Helst ovanliga inte helt svenska namn?
Citera
2013-03-31, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c-assie
Hej jag är Gravid i v 25+2 idag och har fortfarande inte fårr någon bebis mage, känner mig bara tjockare men ingen bebis mage, det är mitt första barn. men har vänner och sånt som hade bebis mage redan i v 18 med sitt första ? Är det ovanligt?, Jag bara går och väntar på att det ska synas, Väntar en pojke och han rör sig hur mycket som helst. hela dagarna. Men vart är bebismagen?
Några bra förslag på pojknamn, ? Helst ovanliga inte helt svenska namn?

Magen kommer när den kommer. Namnge honom för Kcabhsalf.
Citera
2013-03-31, 16:29
Medlem
franges avatar
Är det möjligen så att du är... ehm... lite rund till formen?

Har ju varit ett par fetton i USA som inte ens vetat om att de varit gravida, och fått ont i magen, åkt till läkaren och kommit hem med en helt oväntad unge...
Citera
2013-03-31, 19:51
Medlem
Katzyns avatar
När du väl fått den börjar du snart önska att du slapp den.

Jag kunde fortfarande dölja att jag var gravid i v 20. Och nej frange, jag är och var inte tjock :-P
Citera
2013-03-31, 22:23
Medlem
Whoreables avatar
Jag undrar också när min mage kommer börja synas. Är bara i vecka 4 så jag lär väl få vänta..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in