2013-03-30, 12:38
Medlem
Vilken soppa det blev av sattsningen p Patrikk Sandell som nya WRC stjrnan frn Sverige
fattade redan frn brjan att det skulle sluta som det gjorde,han var nog inte rtt man att sattsa p
och hjlpa ut i rally cirkusen,kartisen hoppade ju av efter 1 eller 2 tvlingar,,undrar varfr???
han har nog strst skrytmn och skfft n Pontus & PG,men som person r han nada,,
s det r nog inte mnga som saknar han i rally nr han nu ska brja med RallyCross,,jaja,och han tror tydligen det ska funka bttre,den som lever fr se,,,,
Citera
2013-03-30, 12:50
Medlem
Opiumtal18s avatar
Ska patrik sandell brja med rallycross?

Sverige borde satsa p den unge Pontus Tidemand tycker jag
Citera
2013-04-04, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opiumtal18
Ska patrik sandell brja med rallycross?

Sverige borde satsa p den unge Pontus Tidemand tycker jag
Det satsas hrt p Tidemand. Even Rally och Tommy "Sillefallarn" har planerat in tv WRC-starter i WRC Fiestan. Samt att han ska kra hela JWRC, dr han blev trea frra ret, ocks med Even Rally. Pontus ska ven kra Rally SM i Ttab Focusen. Han ingr ven i Volkswagen Sveriges nya Rallycross satsning, samt att han ocks r med i FIA's talangsatsning dr bland annat Andreas Mikkelsen deltagit.

PG ska som bekant kra WRC2 i en RRC Fiesta.
Citera
2013-04-10, 23:36
Medlem
Lindstroems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendor
Vilken soppa det blev av sattsningen p Patrikk Sandell som nya WRC stjrnan frn Sverige
fattade redan frn brjan att det skulle sluta som det gjorde,han var nog inte rtt man att sattsa p
och hjlpa ut i rally cirkusen,kartisen hoppade ju av efter 1 eller 2 tvlingar,,undrar varfr???
han har nog strst skrytmn och skfft n Pontus & PG,men som person r han nada,,
s det r nog inte mnga som saknar han i rally nr han nu ska brja med RallyCross,,jaja,och han tror tydligen det ska funka bttre,den som lever fr se,,,,

Patrik Sandell r en bra rallyfrare men han rcker tyvrr inte nda fram till att ro hem en fabriksstyrning. Jag tycker att ditt inlgg r en grov frenkling av verkligheten och jag inbillar mig att jag nimmer en bitterhet och avundsjuka bakom dina ord. Och trdstarten? Vad vill du att vi ska diskutera? Hur "dlig" Patrik Sandell r?

Bra niv, eller inte. Slng bort skrptrden och slarva bort nyckeln!
Citera
2013-04-17, 20:03
Medlem
jonkoping83s avatar
Att hvda huruvida ngon rcker fram eller inte r idiotiskt. Det handlar om att ha det ekonomiska sinnet fr att ta sig fram, men ven talangen. Talangen r dock mindre viktig n affrssinnet idag.

Ni sitter vl inte och inbillar er att det finns en gratis styrning ngonstans om du r bst i vrlden ens? D vill jag be er att lsa p mer om dagens motorsport. Skadar inte att lra knna ngon som r involverad p hobbyniv, till och med.
Det finns vissa steg, om du har turen att vara p rtt stlle vid rtt tidpunkt. Exempel:

Du r duktig och skapar en hel del intresse runt dig redan p hobbyniv dr pengarna rcker till. Nsta steg r att jaga, jaga och ytterligare jaga en styrning som kostar pengar, oavsett vad. Inget team knackar p din drr oavsett talang, inte ens ett fabriksteam. Varfr? Motorsport ger inte samma positiva PR som det gjorde p 60-talet innan miljbilsfrgan kom in i bilden, exempelvis..

Tiden d team erbjd gratis sitsar p VM niv r frbi fr 30 r sedan ungefr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in