Citat:
Ursprungligen postat av
snusaren92
Um asså jag har en polare som älskar att bli påsat av sin brud med starp on.
Han är då inte bög.
Så rektal panna är väl inte bögigt men i min fantasi så käns det som ett orent sätt.
Och ha en lösning i endan de måste ju vara som att vara fet skit nödig. Men folk verkar digga de man kanske skulle pröva käns som om min kropp tar stryk då ja inte är så noga med filtrering osv.
Jag tycker det är fantastiskt att det är så skamligt med homosexuella män fortfarande att folk verkar va illa berörda. Vad fan bryr jag mej om andras sovrum å vad dom gör hos sig. Jg antar att det är mindre män som är ute å antastar dessa religiösa gamla läror om hur man lever rätt å vad som är förbjudet det står ju i skriften.
Jag frågade jävligt många å en typ hade något å berätta tydligen är det bästa å snabbaste upptaget efter IV. Jag tror jag läst nånstans på Flashback att blodkärlen drar ihop sig så efter första skottet blir det sämre å sämre. Jag testade å det kändes lite så men vem kan va sker när man är påtänd innan å kör man först armen är det ju meh å ta med annat att sen.
Det är när jag drar i mig valet å börjar darra å svaren är så jävla svåra oavsett ställe å nya nålar varje stick mest nu. Heroin är så jävla flopp om det hinner bli en slajmklump.
Det är svårast när man är nog påtänd å darrar å känner efter så mycket. Det blir jävligt långa projekt då fan varje gång om man är ivrig å glömmer tålamod.
Det är jävligt mycket bara å dölja sen efter en vecka med H o uppåt å fullt i lagret med verktyg. Fan dom tog 20kr paret här å smög å låtsades inte ha å skit. Det är så skönt att kunna beställa 100nålar för mindre än en tvåhundring med internet å få hem. Det är lätt värt å köpa en gubbe mindre tjack å ha vettiga nålar å pumpar å dom där servetterna å torka med bara. Jag har inte några spärrar ang bögar å vad såna gör men det var så mycket ros å lovord att det lät som rektalt eller IV va lite samma men det är fan inte så.
Vill man ha allt heroin å tjack har å gener det bara å dra upp ärmen å se ut var man har lättast i armvecket.
Det är iof då folk blir riktiga torskar också å fort går det. Det är lustigt att amfetamin ska va IV eller så skitsamma nästan. Varje gång jag dragit crystal meth IV eller på bögsättet är det så fjuttigt. Det är bra nog med rökning där. Det ger mej inte ett dugg mer IV eller rumpen det blir meh va det inget mer sen är rökningen lite B resten den gången å.
Var försiktiga å kolla noga om det ska börjas med IV. Jag blev då mer o mer avskräckt ju mer blodet började komma därbakom. Är fultjack starkt i hinnornA å tarmen eller är det billigaste å slammig filmjölks lösning utan filter förmycket? Jag har inte koll på om det var lent å klumparna va med ens. Det känns som dåligt med bara den vägen å högdos bruk med utslagna blandningar fast det inte är svidit.