2020-03-05, 10:27
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Verkligen
Efter 20mg Oxazepam, 10mg Diazepam och 25mg Zolpidem i baken och man mår riktigt fint. Och jag som ändå äter Benso regelbundet och har gjort i mer än 10 år borde ju ha en ganska hög tolerans kan man tycka. Men i baken funkar det i princip alltid, och man behöver inte mycket heller.

Sitter och smuttar på en öl och bara myser, är riktigt gott!

/Mvh
Ja skulle inte klaga över att knapra några xanor nu fan va Avis ja blir :/ men kul att du mår bra i alla fall
Citera
2020-03-05, 12:55
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusaren92
Ja skulle inte klaga över att knapra några xanor nu fan va Avis ja blir :/ men kul att du mår bra i alla fall

Tackar
Inte ofta jag mår speciellt bra tyvärr.
Gällande Xanor så är dom också goa där bak men de är förbannat svåra att lösa upp så jag tar dom hellre oralt med ett glas grapefrukt juice eller lite Tonic-water för att boosta

/Mvh
Citera
2020-03-06, 11:00
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Tackar
Inte ofta jag mår speciellt bra tyvärr.
Gällande Xanor så är dom också goa där bak men de är förbannat svåra att lösa upp så jag tar dom hellre oralt med ett glas grapefrukt juice eller lite Tonic-water för att boosta

/Mvh
Testa blanda med ahimatine sulfate tro mig du kommer inte tro det läs tråden nollställningssignal av receptorer/agimatine googla så hittar du direkt som sagt du kommer inte tro de
Citera
2020-03-06, 15:04
Medlem
Phobiazis avatar
Då jag varken är homofob, bryr mig om vad som anses "manligt" och bara vill ha bästa resultat så tycker jag inte något speciellt om det, första gången kändes säkert weird dock, men minns inte

Skulle nog säga att börja skjuta IV kändes värst...
Citera
2020-03-06, 23:57
Medlem
snusaren92s avatar
Äh provar 6 st xanor 1mg samt 2st rc bens och 2stilnoct så ska vi se känns helt fel de här men va fan man lever än gång
Citera
2020-03-07, 12:41
Medlem
snusaren92s avatar
Tog första steget i dag,
Hmm 600 mg lyrica
20mg stilnoct
300mg voxra
Ah krossade allt. Slängde ner allt pulver i en pump på 5 ml
Skaka om upp i endtarmen ligger just nu och inväntar någon form av kick den verkar ute bli men det smyger sig kanske lite gran.
Hmm detta kanske är nåt att faktist köra med var inte så farligt att pumpa upp 4,6 meter vatten rektalt.
Men de måste ju ge nån effekt men de kanske tar en liten stund
Citera
2020-03-07, 12:43
Medlem
snusaren92s avatar
Obs ingen större tolerans mot xanor som de ser ut i dag pumpa i mig 5 mg utebliven effekt eller ja somna efter ca 2 timmar de kanske tar längre tid men voxra den ger i stort sätt direkt nasalt och direkt iv men när ja kör den iv mår ja lika bra som på cola men 5-10 sek senare ångest
Citera
2020-03-07, 21:49
Medlem
stora_ostens avatar
Citat:
Um asså jag har en polare som älskar att bli påsat av sin brud med starp on.
Han är då inte bög.
Så rektal panna är väl inte bögigt men i min fantasi så käns det som ett orent sätt.
Och ha en lösning i endan de måste ju vara som att vara fet skit nödig. Men folk verkar digga de man kanske skulle pröva käns som om min kropp tar stryk då ja inte är så noga med filtrering osv.

Jag tycker det är fantastiskt att det är så skamligt med homosexuella män fortfarande att folk verkar va illa berörda. Vad fan bryr jag mej om andras sovrum å vad dom gör hos sig. Jg antar att det är mindre män som är ute å antastar dessa religiösa gamla läror om hur man lever rätt å vad som är förbjudet det står ju i skriften.

Jag frågade jävligt många å en typ hade något å berätta tydligen är det bästa å snabbaste upptaget efter IV. Jag tror jag läst nånstans på Flashback att blodkärlen drar ihop sig så efter första skottet blir det sämre å sämre. Jag testade å det kändes lite så men vem kan va sker när man är påtänd innan å kör man först armen är det ju meh å ta med annat att sen.

Det är när jag drar i mig valet å börjar darra å svaren är så jävla svåra oavsett ställe å nya nålar varje stick mest nu. Heroin är så jävla flopp om det hinner bli en slajmklump.

Det är svårast när man är nog påtänd å darrar å känner efter så mycket. Det blir jävligt långa projekt då fan varje gång om man är ivrig å glömmer tålamod.

Det är jävligt mycket bara å dölja sen efter en vecka med H o uppåt å fullt i lagret med verktyg. Fan dom tog 20kr paret här å smög å låtsades inte ha å skit. Det är så skönt att kunna beställa 100nålar för mindre än en tvåhundring med internet å få hem. Det är lätt värt å köpa en gubbe mindre tjack å ha vettiga nålar å pumpar å dom där servetterna å torka med bara. Jag har inte några spärrar ang bögar å vad såna gör men det var så mycket ros å lovord att det lät som rektalt eller IV va lite samma men det är fan inte så.

Vill man ha allt heroin å tjack har å gener det bara å dra upp ärmen å se ut var man har lättast i armvecket.

Det är iof då folk blir riktiga torskar också å fort går det. Det är lustigt att amfetamin ska va IV eller så skitsamma nästan. Varje gång jag dragit crystal meth IV eller på bögsättet är det så fjuttigt. Det är bra nog med rökning där. Det ger mej inte ett dugg mer IV eller rumpen det blir meh va det inget mer sen är rökningen lite B resten den gången å.

Var försiktiga å kolla noga om det ska börjas med IV. Jag blev då mer o mer avskräckt ju mer blodet började komma därbakom. Är fultjack starkt i hinnornA å tarmen eller är det billigaste å slammig filmjölks lösning utan filter förmycket? Jag har inte koll på om det var lent å klumparna va med ens. Det känns som dåligt med bara den vägen å högdos bruk med utslagna blandningar fast det inte är svidit.
Citera
2020-03-08, 02:08
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Nä, har aldrig tagit något i röven. Tycker det verkar vara så jävla bökigt bara.
Citera
2020-03-08, 05:46
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Testa blanda med ahimatine sulfate tro mig du kommer inte tro det läs tråden nollställningssignal av receptorer/agimatine googla så hittar du direkt som sagt du kommer inte tro de

Tack för tipset och det ska definitivt testas!

/Mvh
Citera
2020-03-08, 06:16
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Tog första steget i dag,
Hmm 600 mg lyrica
20mg stilnoct
300mg voxra
Ah krossade allt. Slängde ner allt pulver i en pump på 5 ml
Skaka om upp i endtarmen ligger just nu och inväntar någon form av kick den verkar ute bli men det smyger sig kanske lite gran.
Hmm detta kanske är nåt att faktist köra med var inte så farligt att pumpa upp 4,6 meter vatten rektalt.
Men de måste ju ge nån effekt men de kanske tar en liten stund

Lyrica ger typ ingen effekt alls där bak för mig och Voxra kan jag inte uttala mig om då jag inte sysslar med den sortens preparat. Z-Analoger däremot och speciellt Stillnoct är underbara där bak!
Sätt på kranen på så varmt vatten som möjligt, öppna pumpen och lägg i 30 - 40mg hela tabletter, sedan kör du bara in pumpen i röret och trycker till ordentligt så att allt krossas och eventuellt vrider runt lite så att du är säker på att allt blivit till pulver. Sen sänker du vattenstrålen på kranen och drar upp endel vatten i pumpen och nån mm luft så du kan skaka om så att allt verkligen löser sig. Sen medans lösningen fortfarande är varm så ställer du dig på alla 4 kör in och skjuter av och är det något pulver kvar i pumpen när du tittar så gör du bara om det igen. Jävlar vad det kickar! Läst om många mer än mig här på FB som upplever detsamma gällande Z-Analoger. Först tycker jag att man får en riktigt skön samt unik kick som sedan går över till en väldigt go avslappnande kännsla och en riktigt nice eufori

/Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in