Flashback bygger pepparkakshus!
2020-02-07, 12:59
Medlem
Mindecembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusaren92
Spännande har inte mycket till vener kvar så har börjat över väga detta med rektalt.
Min fundering är mera hur deogerna funkar kickar dom som iv sitter dom i längre.
Ja vet ju att de inte är samma biotillgänlighet
Meh det är som en lite sämre lite bögigare iv panna IMO. Sen är det olika med olika droger ofc. Fattar inte varför det är konstigare att stoppa det i rumpan än i armen eller näsan. Folk verkar ha bögskräck delux.
Citera
2020-02-08, 04:43
Medlem
Valuta föt pengarna, tror fler gör det än som nämns, la sv med IV för 15 år sedan. Detta är bästa komplement, och känns faktiskt mer sint. Våga pumps rumpa!
Citera
2020-02-09, 07:35
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindecember
Meh det är som en lite sämre lite bögigare iv panna IMO. Sen är det olika med olika droger ofc. Fattar inte varför det är konstigare att stoppa det i rumpan än i armen eller näsan. Folk verkar ha bögskräck delux.
Um asså jag har en polare som älskar att bli påsat av sin brud med starp on.
Han är då inte bög.
Så rektal panna är väl inte bögigt men i min fantasi så käns det som ett orent sätt.
Och ha en lösning i endan de måste ju vara som att vara fet skit nödig. Men folk verkar digga de man kanske skulle pröva käns som om min kropp tar stryk då ja inte är så noga med filtrering osv.
Citera
2020-02-09, 19:30
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Um asså jag har en polare som älskar att bli påsat av sin brud med starp on.
Han är då inte bög.
Så rektal panna är väl inte bögigt men i min fantasi så käns det som ett orent sätt.
Och ha en lösning i endan de måste ju vara som att vara fet skit nödig. Men folk verkar digga de man kanske skulle pröva käns som om min kropp tar stryk då ja inte är så noga med filtrering osv.

Är det Affe du skjuter eller? Jag använder personligen inte det speciellt ofta, typ nån gång per år max, men när jag väl gör det så har jag kört både nasalt och bombat men även flera gånger kört det där bak med en pump. Att skjuta något IV skulle jag aldrig få för mig då det dels är väldigt riskabelt för hälsan samt att det enligt mig känns som att man har sjunkit till en riktigt låg nivå i sitt liv om man sysslar med sådant. Tycker helt klart att rektalt är ett av dom bästa intagssätten och då inte bara med Affe utan även med vissa Bensodiazepiner och liknande preparat, exempelvis Z-Analoger.
Jämfört med nasalt intag så slipper man en äckligt förorenad näsa, samt den där vidriga smaken när pulvret börjar rinna ner i svalget. Och jämfört med oralt intag så ger det ett betydlig snabbare påslag och blir mer dospotent. Kan få samma effekt men av betydligt lägre doser där bak, så det är även sparsamt för plånboken

Och som många tror så är det inte speciellt jobbigt. Bara att dra till närmaste Apotek och fråga efter en rektalpump, kostar typ 50kr eller så. Funkar också att be om en pump för att du ska kunna dosera medicin till din katt/hund. Och när det sen är dags så häller du bara i det du ska skjuta upp i pumpen. Och är det nån tablett så brukar jag stoppa in de i pumpen som dom är och sen bara trycka till så allt krossas. Sen sätter du på kranen med riktigt varmt vatten och suger upp lite i din pump, skakar den som fasen så allt löser upp sig, drar ner byxorna, ställer dig på alla fyra kör upp den och skjuter av! Inte svårare än så.

Förstår inte varför folk är så anti detta? Det är ju mycket säkrare för hälsan jämfört med att skjuta saker IV. Du får likvärdiga effekter jämfört med oralt intag och med vissa preparat till och med starkare, samt att det kan räcka med betydligt lägre doser.

/Mvh
Senast redigerad av SvarifaxxALaUe 2020-02-09 kl. 19:36.
Citera
2020-02-09, 19:31
Medlem
sfrges avatar
Har knarkare några hämningar eller gränser alls?
Citera
2020-03-02, 15:10
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Är det Affe du skjuter eller? Jag använder personligen inte det speciellt ofta, typ nån gång per år max, men när jag väl gör det så har jag kört både nasalt och bombat men även flera gånger kört det där bak med en pump. Att skjuta något IV skulle jag aldrig få för mig då det dels är väldigt riskabelt för hälsan samt att det enligt mig känns som att man har sjunkit till en riktigt låg nivå i sitt liv om man sysslar med sådant. Tycker helt klart att rektalt är ett av dom bästa intagssätten och då inte bara med Affe utan även med vissa Bensodiazepiner och liknande preparat, exempelvis Z-Analoger.
Jämfört med nasalt intag så slipper man en äckligt förorenad näsa, samt den där vidriga smaken när pulvret börjar rinna ner i svalget. Och jämfört med oralt intag så ger det ett betydlig snabbare påslag och blir mer dospotent. Kan få samma effekt men av betydligt lägre doser där bak, så det är även sparsamt för plånboken

Och som många tror så är det inte speciellt jobbigt. Bara att dra till närmaste Apotek och fråga efter en rektalpump, kostar typ 50kr eller så. Funkar också att be om en pump för att du ska kunna dosera medicin till din katt/hund. Och när det sen är dags så häller du bara i det du ska skjuta upp i pumpen. Och är det nån tablett så brukar jag stoppa in de i pumpen som dom är och sen bara trycka till så allt krossas. Sen sätter du på kranen med riktigt varmt vatten och suger upp lite i din pump, skakar den som fasen så allt löser upp sig, drar ner byxorna, ställer dig på alla fyra kör upp den och skjuter av! Inte svårare än så.

Förstår inte varför folk är så anti detta? Det är ju mycket säkrare för hälsan jämfört med att skjuta saker IV. Du får likvärdiga effekter jämfört med oralt intag och med vissa preparat till och med starkare, samt att det kan räcka med betydligt lägre doser.

/Mvh
Jag pangar i stort sätt allt benzo z-analogier dos heroin metadon sub ja i stort sätt allt inte tram eller liknande skulle bli tok mycket pulver att lösa upp. Mvh
Citera
2020-03-02, 19:54
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Jag pangar i stort sätt allt benzo z-analogier dos heroin metadon sub ja i stort sätt allt inte tram eller liknande skulle bli tok mycket pulver att lösa upp. Mvh

Många bens är riktigt goa där bak, speciellt Z-analoger
Använder typ aldrig opiater/opioider då jag inte får ut nåt speciellt av det, men har provat att pumpa tram för nåt år sedan och det var riktigt svårt att lösa upp då det som du säger blev sjukt mycket pulver.

/Mvh
Senast redigerad av SvarifaxxALaUe 2020-03-02 kl. 19:57.
Citera
2020-03-04, 11:23
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Många bens är riktigt goa där bak, speciellt Z-analoger
Använder typ aldrig opiater/opioider då jag inte får ut nåt speciellt av det, men har provat att pumpa tram för nåt år sedan och det var riktigt svårt att lösa upp då det som du säger blev sjukt mycket pulver.

/Mvh
Ja vad trevligt att du har hittat flera saker att göra med backen du har he he.
Citera
2020-03-04, 12:59
Medlem
Charliework86s avatar
Är ju resultat man vill åt...
Citera
2020-03-04, 21:38
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charliework86
Är ju resultat man vill åt...

Precis, och många substanser har ett riktigt bra upptag där bak jämfört oralt eller nasalt.
Och för mig som aldrig någonsin har eller skulle få för mig att syssla med nålar dvs IV eller IM så är rektalt ett väldigt enkelt och effektivt sätt att inta saker.

/Mvh
Citera
2020-03-04, 21:51
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ja vad trevligt att du har hittat flera saker att göra med backen du har he he.

Verkligen
Efter 20mg Oxazepam, 10mg Diazepam och 25mg Zolpidem i baken och man mår riktigt fint. Och jag som ändå äter Benso regelbundet och har gjort i mer än 10 år borde ju ha en ganska hög tolerans kan man tycka. Men i baken funkar det i princip alltid, och man behöver inte mycket heller.

Sitter och smuttar på en öl och bara myser, är riktigt gott!

/Mvh
Citera
2020-03-05, 05:27
Medlem
Pillevickens avatar
Jag tycker det är jätteskönt att pilla lite i rumpan.
Jag brukar ta en fjäder som trillat ut ur en kudde och kittla lite runt ringmuskeln och vips är hålet öppnat o bara till att mata på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in