• 1
  • 2
2013-03-31, 03:37
Medlem
OneDirections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorMcGooby
Visst får du jätte mycket vitt "klet" under nageln om du tar en dush och sen drar du nageln på ansiktet?

Jag har märkt att desto renare jag är desto bättre är det, men det är så svårt att få ren ny.

Har du inte joggat och sen börjar du svettas som fan. Har du aldrig kollat dig i spegeln då om du är rödare eller blekare i hyn? För mig blir jag lite blekare i hyn när jag svettas.

Ja om jag tar en jävligt varm dusch eller de få gångerna jag någonsin orkat göra ångbad och leka spakväll hemma..då blir de lätt för kletet att halka ur sådär Håller med att hyn ser så mycket fräschare ut efter en lååång dusch om man jämför efter kanske en hel dag..eller ännu värre, efter en hel dag med smink.
Citera
2013-03-31, 14:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OneDirection
Ja om jag tar en jävligt varm dusch eller de få gångerna jag någonsin orkat göra ångbad och leka spakväll hemma..då blir de lätt för kletet att halka ur sådär Håller med att hyn ser så mycket fräschare ut efter en lååång dusch om man jämför efter kanske en hel dag..eller ännu värre, efter en hel dag med smink.

Visst får du mycket pormaskar och så fort dem når ytan så torkar de?
Citera
2013-03-31, 23:33
Medlem
OneDirections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorMcGooby
Visst får du mycket pormaskar och så fort dem når ytan så torkar de?
Ja de torkar inuti och det känns lite som en lek att hitta dom. jackpott om man hittar dessa för då känns de att en pormask av 1 miljard har försvunnit...
Citera
2013-04-01, 01:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OneDirection
Ja de torkar inuti och det känns lite som en lek att hitta dom. jackpott om man hittar dessa för då känns de att en pormask av 1 miljard har försvunnit...

Du får skicka ett PM om du har kommit på någon lösning
Citera
2013-04-01, 05:02
Medlem
Melange5738s avatar
Hade liknande problem som ung. Kostvanor och solljus var det enda som hjälpte. Jag har bott på ljusare breddgrader i många år och kan definitivt se fördelar med den typ av komplexion jag har. De som här mindre fet hud klarar inte solen speciellt bra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in