2013-03-28, 11:19
Bannlyst
Hej, är det någon som vet vad ask.fm är? Det är som man skapar en eget sida där folk kan fråga massa frågor. men man är oftast anonym!
Halva det roliga är att man är anonym så jag vill inte stänga av den funktionen... Men däremot så har jag fått ett 50 tal extrema förolämpningar som jag gärna skulle vilja spåra! Men eftersom jag inte kan NÅGONTING om sånt så skulle jag vilja veta om ni har något förslag på hur man gör? tack på förhand
Citera
2013-03-28, 11:22
Medlem
Vad har du för planer efter att du vet vem som skrev? Ska du göra anmälan?
Citera
2013-03-28, 11:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lilllw00kan
Vad har du för planer efter att du vet vem som skrev? Ska du göra anmälan?
Nej, vill bara skämma ut personen och skicka till den och se vad den säger..
Citera
2013-03-28, 11:27
Medlem
mindgasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arsansa
Hej, är det någon som vet vad ask.fm är? Det är som man skapar en eget sida där folk kan fråga massa frågor. men man är oftast anonym!
Halva det roliga är att man är anonym så jag vill inte stänga av den funktionen... Men däremot så har jag fått ett 50 tal extrema förolämpningar som jag gärna skulle vilja spåra! Men eftersom jag inte kan NÅGONTING om sånt så skulle jag vilja veta om ni har något förslag på hur man gör? tack på förhand

Du måste missat något, "halva det roliga är att man är anonym" så skratta på.....
nej, man kan inte spåra....
Citera
2013-03-28, 11:27
Medlem
Drfedeis avatar
Citat:
This. Ingen idé att du försöker
Citera
2013-03-28, 11:28
Medlem
Drfedeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindgasm
Du måste missat något, "halva det roliga är att man är anonym" så skratta på.....
Jo det kan man
Citera
2013-03-28, 11:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mindgasm
Det roliga är när folk är anonyma, fast INTE när folk skriver brutala förolämpningar
Citera
2013-03-28, 11:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drfedei
Jo det kan man

Går det att spåra? Hur?
Citera
2013-03-28, 11:34
Medlem
Citat:
Nej, vill bara skämma ut personen och skicka till den och se vad den säger..

Okej fair enough. Men sånt här är det ingen ide att försöka med om du är helt okunnig, tyvärr.
Citera
2013-03-28, 11:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lilllw00kan
Okej fair enough. Men sånt här är det ingen ide att försöka med om du är helt okunnig, tyvärr.

Okej, men uppskattar svaret iaf
Citera
2013-04-02, 02:21
Medlem
Istället för att skapa en tråd så fortsätter jag på denna.

Jag har nu blivit anmäld av en person eftersom jag har drygat väldigt elakt på hens ask fm sida. Hen vet inte vem jag är, så jag undrar hur mycket arbete ask.fm kommer lägga ner på mig. Tror ni det går till åtal eller att ask endast blockerar min ip eller skickar en varning eller någonting sådant?

Tack i förhand...

Ni behöver inte anklaga mig för detta för jag vet redan att det här var väldigt dumt gjort och skäms nu för detta.
Citera
2013-04-02, 03:13
Medlem
Tjingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drfedei
Jo det kan man

Du får gärna gå mer in på detalj !
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera