2013-03-27, 20:06
Medlem
RockyTs avatar
Citat:
När Arsenal släppte in 1-0 mot Barcelona under en Champions League-match 2011 rann det över för 32-åringen.

Småbarnspappan tog ut ilskan på sin fem veckor gamla dotter – som senare dog av sina skador.

– Det är uppriktigt sagt avskyvärt och ofattbart att någon skulle kunna göra en sådan sak mot sitt egen barn, sa domaren och dömde pappan till 10 års fängelse för dråp.
http://aftonbladet.se/sportbladet/fo...0380DC8D500088

Vad ska man säga?
Jag tycker detta händer ofta numera att fäder får ihjäl sina barn.
Är det den ökade pressen och stressen i samhället som gjort detta?
Eller har spärrarna på människor ruckats på annat sätt?
Citera
2013-03-27, 20:09
Medlem
maslowauroras avatar
Av miljarder människor finns det, naturligtvis, många retards. Jag tycker fotbollsnördar kan vara av det värsta slaget... Huliganism i allmänhet
Citera
2013-03-27, 20:18
Medlem
ArabTomtes avatar
Verkar inte som om han är ond, verkar dock som om han är helt jävla sinnessjuk. Såna människor borde inte få behandling, de borde avlivas.
Citera
2013-03-27, 20:21
Medlem
MrUnderligs avatar
Ja vad är det som händer? Han kommer säkert att ångra det för resten av sitt liv medans iaf jag sitter här och näst intill skiter i att det har ägt rum.

Klart det är tragiskt men det är bara något som man tänker på en liten stund tills andra tankar kommer.
Citera
2013-03-27, 20:36
Medlem
Han sitter väl framför flatscreenen, proppfull av öl och så skiter ungjäveln ner blöjan och sätter igång med ett illvrål som kan väcka dom döda mitt upp i alltihopa! Tacka fan för att han lackar ur!

Skämt (och ett riktigt dåligt ett också) åsido. Människan är ett djur och knappt rumsrent. Vi har några hundra års "civilisation" (och knappt det) i ryggen. Den "civilisationen" är bara ett tunt lager polityr och det krävs inte mycket för att fräta bort det.

För att avla bort, om det nu går, alla våldsamma dumheter ur vår DNA krävs det troligen någon miljon år om inte mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in