Citat:
Ursprungligen postat av skenetbedrar
Jag säljer allting imorgon och hoppas inte förlusten blivit för sto.
Man måste våga för att vinna! Men man ska ha kunskap med, det är det felet många gör som nybörjare att man läser vad andra skriver på ett forum, man ser det man vill se; är det nån som skriker RALLY IMORN!! så ska du se det som att det är dom som vill ha upp kursen för deras egen vinning, så att dom ska tjäna pengar på att Du köper.
Du ser RALLY, köper aktien, givetvis till överpris och han som sagt RALLY säljer till dig till överpris, kursen går ner, du säljer i förlust, till ett för lågt pris, han som skrek RALLY köper din förlågt prissatta aktie.. så börjas det om på nytt, dock har han tjänat på din okunskap, du förlorat ditt kapital.
Nokia, ja va tror du om dom? Nokias konkurrenter är IOS och Android. Ja, va vet du om dom? är det några du känner till? iPhone 5 och Samsung Galaxy Sx tex. Nokia kör Windowa nu för tiden, jag känner att Nokia har bra konkurrens där, eller hur?
Det säger inte att Nokia är en dålig investering, många söker sig till nya plattformar. Men räcker det för att Nokia ska gå med vinst? Det är din uppgift att ta reda på. Läs på forum, det gör jag med.
Det du ska tänka på är att läsa det du kan, men gör en egen bedömning på läget. Bilda en egen uppfattning.
Kom ihåg;
Det är dina pengar det handlar om.