Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2016-02-19, 20:41
  #49
Medlem
Ratis avatar
Väldigt tråkigt. Tankarna går till familjen och anhöriga!
Citera
2016-02-19, 22:49
  #50
Medlem
TheBITs avatar
Alla tankar och respekt till familjen
Citera
2016-02-20, 17:46
  #51
Medlem
Helt missat denna historia, förrän idag. Blev så fascinerad att se att det trots allt gick bra. Att läsa hennes inlägg här osv. För att sedan klicka på länken till bloggen och mötas av att hon gått bort. Tydligen fungerade inte det nya hjärtat som det skulle, så oerhört tragiskt för en så ung människa som fått "en andra chans" och var så full av kämpaglöd och livsglädje. Den här historien ger perspektiv.

Vila i frid!
Citera
2016-02-21, 03:28
  #52
Medlem
Precis som NurseT så upptäckte jag den här tråden idag.

Hade läst igenom några sidor och tänkte kommentera att det här är den bästa tråden på hela Flashback...sen läste jag att hon gått bort


Härmed utser jag denna tråd till den bästa på hela Flashback. Må du vila i frid Sofia!<3
Citera
2016-02-21, 05:14
  #53
Medlem
Varför dog hon? Stötte kroppen bort det nya hjärtat eller vad kan ha varit orsaken?
Tragiskt med en så ung tjej som förlorar livet oavsett.

Vila i frid Sofia!
Citera
2016-02-21, 16:27
  #54
Medlem
Prinzezzans avatar
Dansar och festar ena dagen, död den andra. Ofattbart! Så tragiskt när unga människor dör!

Sofia verkar ha varit en så positiv, glad, tacksam och kämpande människa, som levde livet fullt ut. Mina tankar går till hennes föräldrar, bröder, släkt och vänner.

Vila i frid, Sofia!
Citera
2016-02-21, 17:53
  #55
Medlem
-TheRiddle-s avatar
Mycket tråkigt. Skickar mina tankar till hennes familj. Vila i frid Sofia.

Citera
2016-03-14, 06:53
  #56
Medlem
Fajerflajs avatar
Oerhört tragiskt! Vila i frid Sofia ❤️ Mina tankar går till din familj och dina vänner!
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback