Citat:
Ursprungligen postat av
babylito
tack. usch va hemskt skäms nu. Men gissade på alla frågor. Ansträngde mig inte alls.
Varför inte erkänna direkt att dina kunskaper är bristande. Det beror också på vilken sorts gymnasieskola man har gått på, valde man att läsa på en flummig friskola som hade lärarbrist och delade ut glädjebetyg till höger och vänster har man svårt att skriva ett hyfsat okej resultat på HP första gången.
Anstränger gör man innan man skriver HP, på provet ska man bara sitta avslappnat och svara på frågorna/uppgifterna. Det är många som inte pluggar första gången men får ändå resultat mellan 0.80 och 1.30. Det är en dålig ursäkt att komma med något som ansträngning.
För din del måste du från och med nu plugga varje dag i snitt, gå igenom bristande mattekunskaper, läs mycket texter på såväl svenska som engelska, öva på ord i både ändelse och i meningar. Du har en mycket längre resa att uppnå över 1.0, för dig kommer det ta minst fyra prov innan du landar på 1.40 som jag bedömer efter ditt oroväckande resultat idag.
Pluggar du inför HP och skriver det nu tre ggr så kan du förhoppningsvis landa på det resultatet som jag skrev ovan.