2013-03-25, 21:15
Medlem
Någon som har träffat denna dam? Hur upplevde ni i så fall hennes service och tillmötesgående?

Hon tycks ha jobbat ett tag men jag hittar inga trådar om henne här.
Citera
2013-05-19, 21:32
Medlem
Finns det alltså ingen härinne som träffat Anna Missvelvet? Hon verkar ha hållit på i ganska många år. Jag är sugen på att boka träff. Vad har ni som träffat/träffar henne för erfarenheter? Är hon trevlig, ger hon bra service, är hon engagerad o.s.v? PMa gärna om ni föredrar det.

Tack på förhand
Citera
2013-05-20, 14:42
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magicman72
Finns det alltså ingen härinne som träffat Anna Missvelvet? Hon verkar ha hållit på i ganska många år. Jag är sugen på att boka träff. Vad har ni som träffat/träffar henne för erfarenheter? Är hon trevlig, ger hon bra service, är hon engagerad o.s.v? PMa gärna om ni föredrar det.

Tack på förhand

Boka nu en träff i stället för att vänta månad efter månad att någon annan ska göra det!
Sen kan du berätta för oss andra hur det var.
Citera
2013-05-20, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Boka nu en träff i stället för att vänta månad efter månad att någon annan ska göra det!
Sen kan du berätta för oss andra hur det var.

Det finns skäl till att jag inte hunnit ännu, det har INTE med att göra att jag inte vågar ta tag i det. Det är inte heller superviktigt att få ett svar, men hon är ju en etablerad Eskort så chansen torde vara god att någon härinne har bokat henne förut. Visst svarar jag gärna på frågor efter det att jag träffat henne.
Citera
2014-08-28, 20:52
Medlem
Hur gick det.?.Blev det någon träff..??..
Citera
2014-09-01, 15:52
Medlem
Tjena!

Hade glömt att jag startade tråden.

Anna som hon också kallar sig är supertrevlig! Har träffat henne ett par gånger, jag trivs.

Ett allmänt minus för en del kan vara att hon suger med kondom och INTE pussar på munnen. Men hon erbjuder annat, såsom wet.

Googla Anna Missvelvet så får ni fram aktuellt nummer
Citera
2014-09-08, 09:40
Medlem
Har träffat henne några gånger. Mycket försiktig.... är nog en 2á av tio.
Citera
2014-10-30, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av artur
Har träffat henne några gånger. Mycket försiktig.... är nog en 2á av tio.
Var du eller hon försiktig..??..varför så lågt betyg..??
Citera
2014-11-02, 19:36
Medlem
Som sagt, Anna som hon kallar sig för det mesta förtjänar inga dåliga betyg så.

Hon är oerhört trevlig. Jag kan också förstå varför vissa kanske ger henne "minus". Hon kysser inte och suger med kondom, en del kunder vill ju ha det motsatta, så är det bara. Att man upplever henne försiktig kan gissningsvis ha att göra med att hon bara erbjuder mjuk dominans. Rädd är hon definitivt inte.

Den perfekta Eskorten för återkommande träffar.
Citera
Idag, 07:42
Medlem
Det kan väl inte vara så att hon fortfarande arbetar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in