2013-03-24, 14:02
Medlem
Mellanbarnets avatar
Hej.
Har en Ungersk och en Svensk tjej på gång.
Ska börja dejta igen efter nått år som singel och har fått kontakt med dessa 2 tjejer.
Båda vill träffa mig. Jag har bara haft Svenska tjejer innan så ja e nyfiken om det finns nån här som har dejtat nån Ungersk tjej nån gång.

Nu är min fråga, hur är Ungerska tjejer att vara tillsammans med jämfört med Svenska tjejer?
Skriv gärna om ni har nån erfarenhet om detta.
Citera
2013-03-24, 14:12
Medlem
hade en ungersk tjej för massa år sen. hon va psychokåt hela tiden... det är väl både bra och dåligt, kanske.
Citera
2013-03-24, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanbarnet
Hej.
Ska börja dejta igen efter nått år som singel och har fått kontakt med dessa 2 tjejer.
Båda vill träffa mig. Jag har bara haft Svenska tjejer innan så ja e nyfiken om det finns nån här som har dejtat nån Ungersk tjej nån gång.

Nu är min fråga, hur är Ungerska tjejer att vara tillsammans med jämfört med Svenska tjejer?

Uppenbart svar på din fråga.

Sverige är ett feministstyrt land = Alla andra är bättre än svenskorna.
Citera
2013-03-24, 14:18
Medlem
SisterFisters avatar
Den ungerska tjejen om du vill ha lite kul.
Den svenska tjejen om du vill ha ett seriöst förhållande.
Citera
2013-03-24, 14:35
Medlem
super-runars avatar
Har dejtat ett par Ungerska brudar, och spenderat 3 veckor i Budapest. Min uppfattning är att Ungerska tjejer sätter mycket mer värde på familj, ärlighet osv än svenska tjejer.
Citera
2013-03-24, 14:47
Medlem
latahundens avatar
den ungerska tjejen förfan!! ;D
Citera
2013-03-24, 14:48
Medlem
soapmasters avatar
Den du tycker är hetast? Den du tycker verkar vara roligast?
Citera
2013-03-24, 14:52
Medlem
Citat:
Hej.

Jo förstår du, alla ungerska kvinnor, utan undantag beter sig EXAKT såhär:
När du kommer hem från jobbet kryper hon underdånigt emot dig och hälsar dig välkommen iklädd ett sexigt förkläde. Sen bjuder hon på hemlandets specialitet, "paprikasch" som inmundigas under tystnad. Efter måltiden blir det lite massage, varefter ni knullar som kaniner.

Svar på din intelligent ställda fråga?
Citera
2013-03-24, 14:52
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Hej.

Bortsett från det individuella skulle jag lätt välja den ungerska tjejen allt annat lika. De är ofta starka, smarta, roliga och sexuella. Oerhört sköna att ha att göra med på alla sätt.
Citera
2013-03-24, 15:08
Medlem
Mellanbarnets avatar
Tack för alla svar.
Får ta mig en funderare.
Citera
2013-03-24, 15:18
Medlem
Faszoms avatar
Det finns inte nágra stora kulturella skillnader mellan länderna.
Om du har tur, sá kan hon va lite mer "hemma fru" än en svensk tjej, om hon har fátt den uppfostran.
Hon beter sig mer som en flickvän, tvättar gärna dina kläder mm. Kvinnligare.
Citera
2013-03-24, 16:07
Medlem
crewzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av super-runar
Har dejtat ett par Ungerska brudar, och spenderat 3 veckor i Budapest. Min uppfattning är att Ungerska tjejer sätter mycket mer värde på familj, ärlighet osv än svenska tjejer.

Kan utan tvekan hålla med då jag haft helsvenska tjejer innan denna jag har nu som är ungersk serb. Flyttade till sverige vid två års ålder och familjen är allt. Verkligen förhållande material. Men klart det finns olika personligheter. Men det familjära spelar mer än ofta större roll hos dem än svenska tjejer.

Kan nästa bli lite jobbigt vad mycket allt ska handla om familjen men jag är ju halvsvensk och har förövrigt dåligt förhållande till mor p.g.a uppväxt.

Jag skulle göra så här om jag va i din sits.

Träffa den jag känner som passar mig bäst i sätt och intressen(om ni nu har kommit så långt).
Och till den andra tjejen skulle jag försöka visa att jag vill ligga lågt ändå. Få henne att tro att du vill vara singel ett tag till?

Lycka till, inte lätt att ha två på kroken inte!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in