2013-03-24, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanbarnet
Hej.
Har en Ungersk och en Svensk tjej på gång.
Ska börja dejta igen efter nått år som singel och har fått kontakt med dessa 2 tjejer.
Båda vill träffa mig. Jag har bara haft Svenska tjejer innan så ja e nyfiken om det finns nån här som har dejtat nån Ungersk tjej nån gång.

Nu är min fråga, hur är Ungerska tjejer att vara tillsammans med jämfört med Svenska tjejer?
Skriv gärna om ni har nån erfarenhet om detta.

Hur tjejer är beror på vilket lands sätt att vara de har anammat. En adopterad indier är ju i princip 100% svensk till beteendet. Om den undergerska tjejen har assimilerats helt o hållet, så är hon ju som vilken annan svensk tjej som helst
Citera
2013-03-24, 16:35
Medlem
Mellanbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crewz
Kan utan tvekan hålla med då jag haft helsvenska tjejer innan denna jag har nu som är ungersk serb. Flyttade till sverige vid två års ålder och familjen är allt. Verkligen förhållande material. Men klart det finns olika personligheter. Men det familjära spelar mer än ofta större roll hos dem än svenska tjejer.

Kan nästa bli lite jobbigt vad mycket allt ska handla om familjen men jag är ju halvsvensk och har förövrigt dåligt förhållande till mor p.g.a uppväxt.

Jag skulle göra så här om jag va i din sits.

Träffa den jag känner som passar mig bäst i sätt och intressen(om ni nu har kommit så långt).
Och till den andra tjejen skulle jag försöka visa att jag vill ligga lågt ändå. Få henne att tro att du vill vara singel ett tag till?

Lycka till, inte lätt att ha två på kroken inte!

Naa, kommer va helt ärlig mot den ja inte väljer av dom och säga som det är på ett fint sätt.
Ja kommer såklart inte dejta dom parallellt. Utan ja kommer träffa dom bägge en gång var på nån fika el drink och se va de är för tjejer irl.
Den det känns bäst med väljer jag. Den andra kan man alltid va polare med. Vi får se.
Only time will tell.
Citera
2013-03-24, 16:57
Medlem
Goldmanns avatar
Ungern och Budapest är porrens huvudstad i Europa. Ungerskor har sex i blodet. Ta henne ett tag.
Citera
2013-03-24, 19:53
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldmann
Ungern och Budapest är porrens huvudstad i Europa. Ungerskor har sex i blodet. Ta henne ett tag.
Vilket jävla argument!

OnT: Mitt råd är att du tar ungerskan, lär dig ungerska och sparar ihop lite pengar, för att senare flytta till Ungern. Livet i Sverige kommer bara att bli sämre och de svenska kvinnorna är i mitt tycke generellt sämre än de central-/östeuropeiska. Enda nackdelen är väl att du lär bli rätt trött på gulasch efter några månader...
Citera
2013-03-24, 21:11
Medlem
HejsanHoppsan007s avatar
Asså, vilket jävla fråga. Ta kvinnan som du har roligast med, den du tycker är sötast blablabla.
ska du inte fråga oss vad du ska äta imon till middag också eller?
Citera
2013-03-24, 21:34
Medlem
Spaeckhuggares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faszom
Det finns inte nágra stora kulturella skillnader mellan länderna.
Om du har tur, sá kan hon va lite mer "hemma fru" än en svensk tjej, om hon har fátt den uppfostran.
Hon beter sig mer som en flickvän, tvättar gärna dina kläder mm. Kvinnligare.

Inga stora skillnader mellan länderna? Det är ju som natt och dag i jämförelse med Norden. Att ungerskorna är mycket kvinnligare (som du nämner) är ju en extremt stor grej när Sverige är radikalfeminismens Mecka. Sedan är ju värderingarna helt annorlunda.

Generellt blir ungerskor mycket bättre på alla seriösa vis. De kan dock bli mer sårade om man inte vill ha något seriöst. De tar dejting betydligt mer på allvar där nere.
Citera
2013-03-24, 21:39
Medlem
Polismannens avatar
Om den ungerska tjejen har spenderat en stor del av sitt liv i Sverige så tror jag inte att det kommer vara någon större skillnad mellan tjejerna.
Sedan, har du legat/gått ut med båda? Vem var bästa ligget/hade bästa personligheten?
Du får helt enkelt göra en lista av vad du tycker om med varje tjej. Borde klara upp mycket.
Citera
2013-03-25, 15:25
Medlem
Peyzs avatar
Eftersom jag själv är ungrare kan jag bara säga att vi har mycket kultur att erbjuda som skiljer sig ifrån Svenska. Inte typisk blatte kultur, snarare en mix utav både västerländsk och slavisk, som blir urgisk .
Vi beter oss helt annorlunda socialt vad det gäller svenskar i allmänhet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in