Citat:
Ursprungligen postat av crewz
Kan utan tvekan hålla med då jag haft helsvenska tjejer innan denna jag har nu som är ungersk serb. Flyttade till sverige vid två års ålder och familjen är allt. Verkligen förhållande material. Men klart det finns olika personligheter. Men det familjära spelar mer än ofta större roll hos dem än svenska tjejer.
Kan nästa bli lite jobbigt vad mycket allt ska handla om familjen men jag är ju halvsvensk och har förövrigt dåligt förhållande till mor p.g.a uppväxt.
Jag skulle göra så här om jag va i din sits.
Träffa den jag känner som passar mig bäst i sätt och intressen(om ni nu har kommit så långt).
Och till den andra tjejen skulle jag försöka visa att jag vill ligga lågt ändå. Få henne att tro att du vill vara singel ett tag till?
Lycka till, inte lätt att ha två på kroken inte!

Naa, kommer va helt ärlig mot den ja inte väljer av dom och säga som det är på ett fint sätt.
Ja kommer såklart inte dejta dom parallellt. Utan ja kommer träffa dom bägge en gång var på nån fika el drink och se va de är för tjejer irl.
Den det känns bäst med väljer jag. Den andra kan man alltid va polare med. Vi får se.
Only time will tell.