Citat:
Ursprungligen postat av Bergens.Herre
Hej.
I första hand vänder jag mig till er som gärna vill att Sverige fortsätter med mer eller mindre öppna gränser. Alltså ni som inte vill att Sverige kraftigt ska begränsa invandringen.
[list=1][*]Vad anser ni om kriminella invandrare?[*]Hur tycker ni att Sverige ska hantera kriminella invandrare?[*]Tror ni att kriminella invandrare är en stor bidragande orsak till den främlingsfientlighet/rasism som är vardag i Sverige och densamma som diskuteras flitigt här på Flashback?
1.de ska utvisas om det handlar om våldtäkt,våldsbrott, eller ständigt återkommande mindre allvarliga brott tex. ekonomisk brottslighet,
2. som ovan, alla ska få en chans när det gäller våldsbrott, alla kan göra ett dumt misstag, därefter utvisning direkt, våldtäkt alltid utvisning eftersom våldtäktsmän praktiskt taget alltid är vaneförbrytare
3.absolut, ingen vill ha dem här, inte invandrarna själva, inte de infödda svenskarna, alla förlorar på att dessa idioter förstör, hade det varit möjligt så utvisa gärna också de svenskfödda våldtäktsmännen på samma båt
varför?det är inte ekonomiskt försvarbart att en så liten region som skandinavien ska tvingas ta hand om så pass många kriminella, det har inget med ras eller religion att göra, jag hade reagerat likadant om kriminella danskar eller norrmän hade myglat sig hit, utvisa vaneförbrytarna och våldtäktsmän och lägg de resurserna på att invandrare som sköter sig ska komma tillrätta och känna sig välkomna istället, ungefär 99,9% av de invandrare som sköter sig tycker likadant