2013-03-22, 18:54
Medlem
Allt är skit, att veta att man är allmänt korkat kan inte vara hälsosamt haha? Allt suger vad mer ska man skriva... Vill seriöst bara dö. Är det någon som bryr sig ens

Citera
2013-03-22, 18:59
du har väl råkat ut för alltför många idioter på för kort tid... spela nån bra musik och sen sova brukade hjälpa mig.. nåt särskilt som har hänt?
Citera
2013-03-22, 19:23
Bannlyst
slå på en bra rulle, gå och lägg dig tidigt med en spännande bok
Citera
2013-03-22, 19:29
Medlem
Luipitas avatar
Gör något åt saken? Sitt inte bara där och tyck synd om dig själv.
Citera
2013-03-22, 19:47
Medlem
Skriv en liten novell om hur du känner, brukar hjälpa mig + jag har varit i samma situation, enda anledningen till att jag inte tog livet av mig var att jag inte vågade haha

EDIT: om du gör något socialt så brukar det lösa sig..
Senast redigerad av mp4-12c 2013-03-22 kl. 19:49. Anledning: asd
Citera
2013-03-22, 19:49
Medlem
ColaKexs avatar
Vill du bara gråta ut och få några tröstande ord eller vill du ha hjälp med något?

Handlar det om att du vill ha råd och hjälp så får du nog berätta lite utförligare vad som gör dig deprimerad?
Citera
2013-03-22, 21:32
Medlem
Livet är hårt, sen dör man!
Citera
2013-03-22, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rillaw
Livet är hårt, sen dör man!
det va... uppmuntrande, det är nog inte de svaret han ville höra
Citera
2013-03-22, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mp4-12c
det va... uppmuntrande, det är nog inte de svaret han ville höra

Det var menat att det inte bara är han som är trött på allting. Det finns andra där ute också även jag, som känner att allting är hårt, men då kämpar man på som satan så kommer allt bli bra igen.
Citera
2013-03-22, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rillaw
Det var menat att det inte bara är han som är trött på allting. Det finns andra där ute också även jag, som känner att allting är hårt, men då kämpar man på som satan så kommer allt bli bra igen.
jorå, jag förstår dig, men det låter inte uppmuntrande.

till TS: Kämpa på, du är antagligen bara depp en stund, jag + väldigt många andra som har vart i den fasen. Glöm inte att det finns alltid någon som bryr sig, vare sig du tror det eller ej Jag tänkte exakt så, att ingen bryr sig, tills jag fick mitt första epilepsianfall. Folk jag trodde inte brydde sig om mig, till och med ogillade mig, började helt plötsligt fråga om jag mådde bra + att dom faktiskt var trevligare mot mig efteråt Så kämpa på bara, du lär komma över det om ett tag.

I värsta fall så kan du prata med en psykolog, det fungerade inte på mig dock haha. Jag känner en del som har mått mycket bättre efter att dom har gått till psykologen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in