• 1
  • 2
2013-03-22, 23:41
Medlem
6its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Ditt problem verkar ju vara att du just känner dig ensam så att bara ha någon att prata med kanske kan få dig att må bättre. För det är det som kommer ske, ni kommer sitta och prata.

Betala pengar för att prata med en äcklig kärring aja hoppas jag får nån valuta för pengarna.
Citera
2013-03-22, 23:49
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6it
Betala pengar för att prata med en äcklig kärring aja hoppas jag får nån valuta för pengarna.

Man behöver väl inte betala hos studenthälsan? När jag studerade så rådde skolsköterskan mig att prata med någon kurator eller liknande på skolan och att jag skulle passa på nu för annars kostar det pengar när man söker hjälp.
Citera
2013-04-09, 13:23
Medlem
dokoalseleds avatar
Jag har det ungefär som du TS. Fast ändå inte. Du har vänner, om än ytliga. Jag har inga vänner alls. Du studerar. Jag kan inte motivera mig själv att studera, har inte orken osv. Och vet inte vad jag skulle studera. Och att bara ta en kort utbildning känns så jävla svårt att välja en, ingenting tilltalar mig. Och jag experimenterar med droger vilket du lagt av med. Men mycket av din situation känner jag igen i mig själv. Om jag hittar något som hjälper så återkommer jag, om jag kommer ihåg det. Just nu har jag tyvärr inget förslag på vad som kan hjälpa, känner mig fullständigt fastlåst och hopplös själv, absolut ingenting verkar det finnas som kan hjälpa mig ett endaste jävla dugg. Ville bara skriva så du vet att du inte är ensam.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in