hur fungerar det i praktiken denna metod?
och villka droger är det man kan göra det med. om man sprutar upp nån lösning i röven är det inte lätt att gå och känna obehaglig bajsnödighet en längre tid då ? nån som har erfarenhet?
hur fungerar det i praktiken denna metod?
och villka droger är det man kan göra det med. om man sprutar upp nån lösning i röven är det inte lätt att gå och känna obehaglig bajsnödighet en längre tid då ? nån som har erfarenhet?
Dom mesta piller går att ta på så sätt att du trycker upp dom med lite vaselin och sen anslutar duschslangen till rektrum.
Jag har testat Stesolid i rektal lösning, små gula flaskor som man körde upp i rumpan o klämde ur, grejen var den att man fick typ stå på alla 4 med röven i vädret en stund efteråt så det inte skulle rinna ut igen...men funka det gjorde det
Jag har testat Stesolid i rektal lösning, små gula flaskor som man körde upp i rumpan o klämde ur, grejen var den att man fick typ stå på alla 4 med röven i vädret en stund efteråt så det inte skulle rinna ut igen...men funka det gjorde det
hahaha Kanske ingen drog som du rekomenderar att ta på krogen då
hur länge fick du stå så då ? och tog du ut den sen ?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!