Ja, varför kommer inte nationalismen med anhängare att kunna uppnå något betydligt? Trots att nationalister uppnår stora framgånger i en hel del Vita länder just nu. Svaret är enkelt, nationalister som inte vill ha sin ras och sitt folk bortblandat och utrotat, dem flesta är fast i samma gamla "antirasism" kultur och dess antivita slavmentalitet.
Ser vi på debatter och "konfrontationer" mellan en nationalist vs. antirasist slutar det 99% av fallen på samma sätt, nationalisten blir översvämmad med "rasist/nazist/fascist" anklagelser i stort sett hela tiden. Medan nationalisten försöker med logik få en antivit psykopat att inse varför och hur raser och etniciteter finns och skiljer sig åt, och om dessa ämnen blir det meterlånga inlägg som pågår i all evighet.
Vad är då skillnaden? Den antivita/antirasisten har ett tydligt och lättförstått meddelande för den stora massan, "avviker du, är du kättare" och det duger mer än väl för massorna att hålla sig i ledet än att försöka förstå William Pierces teori om judiskt inflytande o.s.v. Och det är inte sällan då nationalister uppmuntrar användandet av "rasist" som t.ex. nationell.nu, samtidigt som "fråga rasisterna" tråden på flashback är en av de populäraste trådarna för "nationella". Hur förvirrande är inte det, är man "rasist" eller antirasist då? Inte för att fienden bryr sig, man är ändå bara "nazirasse" för dem.
Men det blottar problemet, nationalister och helt enkelt normala, Vita personer saknar en egen, självsäker kultur och tankesätt. Antingen blir det obegripligt med "wall of text" eller rent reaktionärt försöka använda fiendens vapen "rasism", ett av flera ord och termer som fienden äger och kontrollerar.
Det är därför normala Vita män och kvinnor som bryr sig om sitt folk måste framförallt leva och lära en ny kultur och mentalitet, för att forma framtidens samhälle som värnar om Vita. Ett enkelt tankesätt som pekar ut ALLA hot mot Vita, oavsett om det råkar komma från någon icke-Vit Jude eller Somalier eller en antivit, Vit förrädare som Jan Helin.
Vita och normala personer behöver använda mantrat, peka ut motsägelserna och hyckleriet i systemet och etablera en enkel men effektiv och framförallt eget, Vitvänligt tankesätt i massornas mentalitet. Använd mantrat och utveckla en ny kultur för framtidens Vita samhälle!
Rasism är ett kodord för Vit. MångKULTur ett kodord för Folkmord. Antirasist är ett kodord för antivit.
http://www.whitakeronline.org/blog/the-white-mantra/
Ser vi på debatter och "konfrontationer" mellan en nationalist vs. antirasist slutar det 99% av fallen på samma sätt, nationalisten blir översvämmad med "rasist/nazist/fascist" anklagelser i stort sett hela tiden. Medan nationalisten försöker med logik få en antivit psykopat att inse varför och hur raser och etniciteter finns och skiljer sig åt, och om dessa ämnen blir det meterlånga inlägg som pågår i all evighet.
Vad är då skillnaden? Den antivita/antirasisten har ett tydligt och lättförstått meddelande för den stora massan, "avviker du, är du kättare" och det duger mer än väl för massorna att hålla sig i ledet än att försöka förstå William Pierces teori om judiskt inflytande o.s.v. Och det är inte sällan då nationalister uppmuntrar användandet av "rasist" som t.ex. nationell.nu, samtidigt som "fråga rasisterna" tråden på flashback är en av de populäraste trådarna för "nationella". Hur förvirrande är inte det, är man "rasist" eller antirasist då? Inte för att fienden bryr sig, man är ändå bara "nazirasse" för dem.
Men det blottar problemet, nationalister och helt enkelt normala, Vita personer saknar en egen, självsäker kultur och tankesätt. Antingen blir det obegripligt med "wall of text" eller rent reaktionärt försöka använda fiendens vapen "rasism", ett av flera ord och termer som fienden äger och kontrollerar.
Det är därför normala Vita män och kvinnor som bryr sig om sitt folk måste framförallt leva och lära en ny kultur och mentalitet, för att forma framtidens samhälle som värnar om Vita. Ett enkelt tankesätt som pekar ut ALLA hot mot Vita, oavsett om det råkar komma från någon icke-Vit Jude eller Somalier eller en antivit, Vit förrädare som Jan Helin.
Vita och normala personer behöver använda mantrat, peka ut motsägelserna och hyckleriet i systemet och etablera en enkel men effektiv och framförallt eget, Vitvänligt tankesätt i massornas mentalitet. Använd mantrat och utveckla en ny kultur för framtidens Vita samhälle!
Rasism är ett kodord för Vit. MångKULTur ett kodord för Folkmord. Antirasist är ett kodord för antivit.
http://www.whitakeronline.org/blog/the-white-mantra/
__________________
Senast redigerad av R3kyl 2013-03-20 kl. 13:19.
Senast redigerad av R3kyl 2013-03-20 kl. 13:19.