2013-05-12, 22:41
Medlem
elmanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Bra! Det bättre än att sitta bitter på Flashback och pissa i folks flingor för att ingen annan verkar fatta grejen. Börja producera bättre floskler, är de bra nog så kommer naturligtvis mantragänget att snappa upp dem. Själv är jag rätt dålig på säljsnack så jag överlämnar gärna den biten till forumets mer tränade pennor.

Vad jag försöker säga är att teori är en sak men det krävs nån form av praktik för att bekräfta teoriernas giltighet och denna praktik lyser med sin frånvaro iom att "mantramongona" äger kommentarsfälten idag. De kommer inte att förkasta SD för att slippa stämpeln "idiot", snarare blir det tvärtom. Jag ser redan idag hur ett och annat "nassesvin" slinker igenom bland kommentarerna på Avpixlat och Fria Tider när just det klientelet borde vara de som är mest mottagliga för vårt budskap.

Sportbladet är annars en kul referens. Mitt lag hade 43.000 besökare på sin premiärmatch, hur många tog del av SvP's budskap i Jönköping? Det om något borde säga en del om hur allmänheten prioriterar?

Visst är det så. Mantramongona är ungefär som SD för riktiga nationalister. Ingadera tål att synas vid sömmarna, och båda kan uppfattas som meningslösa sidospår/säkerhetsventiler, men det man får göra är ju att man själv organisera sig och erbjuda ett bättre alternativ. Fast klaga och kritisera ska man ju naturligtvis också ha rätt attgöra, men det gäller ju att man inte fastnar där utan att man kanaliserar energin till någonting konstruktivt. SvP tycker jag sköter den avvägningen på ett mycket bra sätt, även om SD för tillfället verkligen ber om det med sitt sjuka beteende.

Men allt är absolut inte doom and gloom, vi ser lovande tecken ute i Europa och i Sverige. Det börjar spricka upp så smått, och vi vet att politikerföraktet hos svenskarna är rekordstort och att fler och fler söker sig till alternativa medier (och forum).

En intressant fråga man kan ställa sig själv: hade det egentligen varit bättre om SD faktiskt visat sig göra någon skillnadd sedan inträdet, och invandringen istället, säg, halverats? Det hade ju kunnat invagga stora delar av väljarkåren i en falsk säkerhet och i villfarelsen att "nu jävlar tas faktistkt krafttag mot den misslyckade invandringspolitiken, nu kommer vi äntligen ha resurser över för att kunna bryta segregationen".

Säg att nivåerna skulle sänkas till 35 000 efter ytterligare framgångar 2014, och att det ytterligare sänktes till 20 000 2018, för att stanna däromkring under 2022. Den demografiska effekten under dessa 12 år hade ju fortfarande varit katastrofala för Sverige, med dessa nya invällare + framförallt nuvarande nativiteten, och det hade skickat den felaktiga signalen att det nuvarande politiska systemet ändå har någon slags legitimitet och att den faktiskt i någon mån rättar sig efter folkviljan. Så på det sättet kan de senaste årens toppnoteringar och den otvetydiga antidemokratiska markeringen från regeringen (påhejad av resten av riksdagen) verkligen fungera till våran fördel, och som kan fungera som en radikaliserande katalysator då det väl smäller till på riktigt. SDs nolltolerans-fjanterier och allmänt principlösa beteende hjälper också till. Det är bara positivt att de visar sina sanna färger.

Så när väl tiden kommer, och det krisar till ordentligt även för det slumrande svenska folket, så kommer inte sammanfattningen av de senaste 40 årens demografiska attack ses på med blida ögon. Det kommer inte finnas några som helst förmildrande omständigheter att peka på, och med det kommer skygglappen falla av för väldigt många, som äntlingen kommer att greppa vad det handlat om från första början. På det viset kommer det inpräntade stigmat kring repatriering också lätt gå att blåsa bort.

Det rasslade till ordentligt för Gyllene gryning som på bara två år i Grekland gick från periferin till att nu ha över 15% i de senaste valundersökningarna. Och de växer större för var dag. Ingenting är omöjligt.
Senast redigerad av elmanoo 2013-05-12 kl. 22:46.
Citera
2013-05-12, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmanoo
Det här är så sjukt virrigt och otydligt skrivet, jag förstår ärligt talat inte varför du ens citerar mitt stycke om du inte är villig att bemöta poängerna i det.

Du frågade poängen med att nämna "nazism", jag gav svar?

Du skröt med hur mycket man "skrämmer judarna", jag påpekar att "skrämda judar" inte betyder raslig överlevnad.

Lina kommer efter all antivit hjärntvätt fortsätta sukta efter Mahmoud från Palestina, oavsett hur mycket man viftar med "jude". Kanske mer till och med, Mahmoud och hans folk är i konflikt med judar, "se så häftig han är, t.om. nazister håller med honom!" tänker Lina.

Citat:
Men det är en idiotisk idé att bara utgå ifrån att förintelsen skedde som påstått mot bättre vetande, bara för att ni ska kunna hänvisa till någon obsky FN-definition av folkmord som de allra flesta inte skriver under på eller finner särskilt övertygande. Du kan påpeka "dubbelmoralen" hur mycket du bara vill - en normalt funtad person anser naturligtvis inte att sakerna är jämförbara, för det är de inte.

En idiotisk idé att Thomas Edison ska få ta ära för glödlampan och andra uppfinningar, han stal ju dem flesta idéerna! Detta måste ändras på, folkmassorna måste veta om detta, och när de väl vet detta kommer icke-Vit invandring och integration att ta slut.

Citat:
Varför är jag inte förvånad? Även om du inte bryr dig kan du väl åtminstonde svara på frågan, så rak, ärlig och nobel som du är till din natur.

Jag förenklar för dig; 1940-talets det ena eller andra är mig (och folkmassorna) lika intressanta att diskutera som hur man bäst torkar färg på väggen.

Citat:
Släppte in icke-vita? Judar i huvudsak.

Icke-Vita släpptes in av judar. Så du anser att judar är Vita alltså?

Om inte

Vem släppte in icke-Vita först, Vita folkförrädare eller judar?

Citat:
Om man blir sjuk av att en fiende står och sprayar anthrax-bakterier rakt i ansiktet på en, försöker man då utveckla fram avancerade mediciner och motmedel för att eventuellt i framtiden göra oss immun (förutsatt att han inte byter substans, då måste vi såklart börja om och försöka ta fram motmedel mot det), eller slår tar man helt sonika av honom sprayflaskan och ställer honom till svars för det han har gjort?

Om någon står och "sprejar anthrax-bakterier", då pågår öppet, officiellt krig/bråk mellan Israeliska och Svenska samhällskropparna? Inte riktigt är på den nivån just nu..

Grejen med bakterier är ju att det inte är någon samhällskropp, utan en partikel som är skadlig och infekterar en tyst, och omärkbart.

Gör man då? Skriver dikter om hemska bakterier tills man mår illa och dör utav att nedvärdera kroppens välmående. Eller stärker (samhälls)kroppen och slipper på så sätt bakterier från första början?

Citat:
Tänk om du kunde varit såhär uppmärksam när du svarade på det övriga inlägget? Istället väljer du att haka upp dig på att jag viftade bort din gråtmildhet över lite forumjargong.

"Lite jargong" i domstolen dömer dig till fängelse eller frihet.

"Lite jargong" från subkulturella "übermensch" bekräftar "antirasismens" babbel som sanning för folkmassorna, och ger politiska poäng till antivita.

Tydligen är livet bara en lek? Men någon gång frågar man sig, lever jag för att bara leka eller vinna?
Citera
2013-05-13, 00:30
Medlem
elmanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Du frågade poängen med att nämna "nazism", jag gav svar?

Du skröt med hur mycket man "skrämmer judarna", jag påpekar att "skrämda judar" inte betyder raslig överlevnad.

Sluta nu. Det jag skrev vara att förintelsen fortfarande är en absolut central historisk händelse som än till denna dag påverkar våra liv, och att det just nu lobbas hårt från judiskt håll för att lagstiftningen ska skärpas och förbudet utvidgas till ytterligare länder i europa, på grund av den lavinartade ökningen av räckvidd som internet erbjuder. Att konstatera att de uppenbart är oroade över utvecklingen är inte särskilt kontroversiellt.

Citat:
Lina kommer efter all antivit hjärntvätt fortsätta sukta efter Mahmoud från Palestina, oavsett hur mycket man viftar med "jude". Kanske mer till och med, Mahmoud och hans folk är i konflikt med judar, "se så häftig han är, t.om. nazister håller med honom!" tänker Lina.

Det handlar inte om att skräna "JUDE" för att det är häftigt och attraherar brudar. Det handlar om att man måste peka på elefanten i rummet och vara villig att skita ner händerna och tackla de riktigt svåra frågorna. Det är inte lika lätt och bekvämt som att halvt ta avstånd från rasism samtidigt som man kallar alla anti-rasister, tvärtom, vägen är lång och brokig med många faror på vägen, men det finns ingen annan om man ska ha en chans att förändra någonting. "No way out but through the jews"

Citat:
En idiotisk idé att Thomas Edison ska få ta ära för glödlampan och andra uppfinningar, han stal ju dem flesta idéerna! Detta måste ändras på, folkmassorna måste veta om detta, och när de väl vet detta kommer icke-Vit invandring och integration att ta slut.
Att psykologisera och patologisera debattmoståndare är ett jävligt lågt tilltag, men det är nästan så att jag inte kan låta bli här. Vafan?

Du fegar ut på frågan om förintelsen för den är obekväm för att istället självrättfärdigt peka på en FN-definition av folkmord.

Citat:
Jag förenklar för dig; 1940-talets det ena eller andra är mig (och folkmassorna) lika intressanta att diskutera som hur man bäst torkar färg på väggen.

Som sagt. Det här är ju uppenbarligen inte sant, och jag tvivlar på att du allvarligt tror på det själv.

Citat:
Icke-Vita släpptes in av judar. Så du anser att judar är Vita alltså?

Om inte

Vem släppte in icke-Vita först, Vita folkförrädare eller judar?

Judar har släppts in och kastats ut ur nationer ett hundratal gånger genom historien. Det vi snackar nu är den demografiska attacken som riktats mot västerlandet sedan efter andra världskriget, och i denna har judarna varit den centrala drivande kraften, både då det gäller de faktiska policybesluten och lagstiftningen, men framföralt med hjälp av sin ekonomiska, mediala och opinionsbildande makt. Jag hade gärna sett att det inte var så, att de vita nationerna istället fortfarnde varit välmående blomstrande homogena stater och att jag aldrig ens behövt omnämna eller ägna en tanke på judar någonsin igen, men tyvärr är det inte så det förehåller sig. Valet då är bara att skita i allt och låta saker och ting gå som de går, hitta på mjäkiga, ängsliga halvmesyrer som inte innefattar några risker som i stort sett är motsvarigheten till att säga "Snälla, kan inte ni, oh oidentifierade kraft, sluta söndra våra nationer, ni är jättetaskiga. Kolla på det här dokumentet förresten, enligt FN är skulle det ni gör kunna klassas som folkmord, så sluta!", eller att se sanningen i vitögat.

Citat:
Om någon står och "sprejar anthrax-bakterier", då pågår öppet, officiellt krig/bråk mellan Israeliska och Svenska samhällskropparna? Inte riktigt är på den nivån just nu..

Grejen med bakterier är ju att det inte är någon samhällskropp, utan en partikel som är skadlig och infekterar en tyst, och omärkbart.

Nej, inte så länge som folk inte känner till att det som kommer från sprayflaskan är mjältbrandsbakterier, att det är en jude som håller i den, eller ens att det någon står och sprayar överhuvudtaget.

Citat:
Gör man då? Skriver dikter om hemska bakterier tills man mår illa och dör utav att nedvärdera kroppens välmående. Eller stärker (samhälls)kroppen och slipper på så sätt bakterier från första början?

Fast det gör ni inte. Det enda ni uppnår är att på sin höjd blåsa lite rök åt det håll som fler och fler människor redan börjat glimta, alternativt skapa en rökridå bakom vilken den riktiga boven kan fortsätta verka ostört.

Citat:
"Lite jargong" i domstolen dömer dig till fängelse eller frihet.

"Lite jargong" från subkulturella "übermensch" bekräftar "antirasismens" babbel som sanning för folkmassorna, och ger politiska poäng till antivita.

Tydligen är livet bara en lek? Men någon gång frågar man sig, lever jag för att bara leka eller vinna?

Släpp det där nu.
Senast redigerad av elmanoo 2013-05-13 kl. 00:42.
Citera
2013-05-13, 00:53
Medlem
Ahrkantoss avatar
Varför kan du inte skriva ordentligt R3Kyl? Begåvningssvårigheter eller tillämpar du bara den klassiska trolltaktiken att skriva som ett mongo?
Citera
2013-05-13, 00:58
Medlem
Ahrkantoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Men det är ju precis det som inte pågår.

Juden har (som så många gånger redan påpekats) alltid agerat genom proxies och låtit andra utkämpa judens strider. Den som faktiskt står och sprutar mjältbrand i nyllet på dig ska dock bara vara någon perifer sidofigur "inte värd att ägna någon tid åt", trots att den personen i praktiken har makten att få dig att kräla som den lägsta av undermänniskor? Går det verkligen inte att tänka sig kamp på fler fronter samtidigt istället för att raljera om "mantramongos" gällande folk som förmodligen instämmer i målet, men inte nödvändigtvis i metoderna?

1 ) Mantramongos arbetar för ett judeo-vitt bastard-väst

2 ) Mantramongos sprider skadlig propaganda (se: ovan)

3 ) Mantramongos är efterblivna och destruktiva.

Mantramongos taktik på internet kan jämföras med om nationalister delade ut flygblad med skadlig propaganda som de sedan snutit sig i. Inte så bra va eller hur?

Många verkar dock ha svårt att förstå sådana här små saker och hur sådana här små saker påverkar något negativt. De föredrar att reagera när det är försent eller något redan skett. De tror att alla som säger sig vara på samma sida verkligen är på samma sida.

Men nu är det så här att det intressanta är att se till vad folk gör och inte vad de säger. Och se till om folk är dumma i huvudet och gör korkade saker snarare om de vill väl.
Citera
2013-05-13, 01:32
Medlem
elmanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahrkantos
1 ) Mantramongos arbetar för ett judeo-vitt bastard-väst

2 ) Mantramongos sprider skadlig propaganda (se: ovan)

3 ) Mantramongos är efterblivna och destruktiva.

Mantramongos taktik på internet kan jämföras med om nationalister delade ut flygblad med skadlig propaganda som de sedan snutit sig i. Inte så bra va eller hur?

Många verkar dock ha svårt att förstå sådana här små saker och hur sådana här små saker påverkar något negativt. De föredrar att reagera när det är försent eller något redan skett. De tror att alla som säger sig vara på samma sida verkligen är på samma sida.

Men nu är det så här att det intressanta är att se till vad folk gör och inte vad de säger. Och se till om folk är dumma i huvudet och gör korkade saker snarare om de vill väl.

Bra skrivet, där sätter du fingret på något jag tror är väldigt viktigt. Det där handlar om den grundläggande synen på hur man ska se på och hantera kritik. Man förtjänar ingen respekt bara för att man bedyrar att man är nationalistiskt sinnad. Även om vi är förhållandevis hårt ansatta utifrån så är det inte en anledning att man ska dämpa ner kritiken i de inre leden och rationaliseras bort med att "han försöker så gott han kan" eller "han har åtminstonde goda intentioner". Det är ett slutet, sekterisktiskt tänk som kanske lämpar sig i ett litet slutet jaktsällskap. Men vi ska ju växa och bli en stor rörelse. Om man t ex skriver en massa skit eller kanske missköter sin representation på manifestationer så ska man ju också kritiseras och ev. straffas för det. Hur ska man kunna lära sig från sina misstag om dem inte ens erkänns som just det? Och hur ska man då kunna etablera en kompetensbaserad, meritokratisk inre kultur?
Senast redigerad av elmanoo 2013-05-13 kl. 01:35.
Citera
2013-05-13, 02:08
Medlem
Citat:
Sluta nu. Det jag skrev vara att förintelsen fortfarande är en absolut central historisk händelse som än till denna dag påverkar våra liv, och att det just nu lobbas hårt från judiskt håll för att lagstiftningen ska skärpas och förbudet utvidgas till ytterligare länder i europa, på grund av den lavinartade ökningen av räckvidd som internet erbjuder. Att konstatera att de uppenbart är oroade över utvecklingen är inte särskilt kontroversiellt.

Om man vill att det ska påverka våra liv, och vi låter oss själva spela fiendens spel, visst. Ha det kul.

Citat:
Det handlar inte om att skräna "JUDE" för att det är häftigt och attraherar brudar. Det handlar om att man måste peka på elefanten i rummet och vara villig att skita ner händerna och tackla de riktigt svåra frågorna. Det är inte lika lätt och bekvämt som att halvt ta avstånd från rasism samtidigt som man kallar alla anti-rasister, tvärtom, vägen är lång och brokig med många faror på vägen, men det finns ingen annan om man ska ha en chans att förändra någonting. "No way out but through the jews"

Att psykologisera och patologisera debattmoståndare är ett jävligt lågt tilltag, men det är nästan så att jag inte kan låta bli här. Vafan?

Du fegar ut på frågan om förintelsen för den är obekväm för att istället självrättfärdigt peka på en FN-definition av folkmord.

Ja jag "fegar" bort från en hjärndöd taktik. Jag kan rent av strunta i både det ena och andra gällande Edison, Napoleon, Caesar och allt annat som inte har med realtid och dagens problem att göra.

Citat:
Som sagt. Det här är ju uppenbarligen inte sant, och jag tvivlar på att du allvarligt tror på det själv.

Judar har släppts in och kastats ut ur nationer ett hundratal gånger genom historien. Det vi snackar nu är den demografiska attacken som riktats mot västerlandet sedan efter andra världskriget, och i denna har judarna varit den centrala drivande kraften, både då det gäller de faktiska policybesluten och lagstiftningen, men framföralt med hjälp av sin ekonomiska, mediala och opinionsbildande makt. Jag hade gärna sett att det inte var så, att de vita nationerna istället fortfarnde varit välmående blomstrande homogena stater och att jag aldrig ens behövt omnämna eller ägna en tanke på judar någonsin igen, men tyvärr är det inte så det förehåller sig. Valet då är bara att skita i allt och låta saker och ting gå som de går, hitta på mjäkiga, ängsliga halvmesyrer som inte innefattar några risker som i stort sett är motsvarigheten till att säga "Snälla, kan inte ni, oh oidentifierade kraft, sluta söndra våra nationer, ni är jättetaskiga. Kolla på det här dokumentet förresten, enligt FN är skulle det ni gör kunna klassas som folkmord, så sluta!", eller att se sanningen i vitögat.

Ok, intressant.

Men om vi ser till det intressantaste du sade:

Citat:
Släppte in icke-vita? Judar i huvudsak.

Du ser judar inte som icke-Vita, utan Vita?

Om så inte är fallet, vem var det som släppte in icke-Vita i Vita samhällen i första hand. Judar eller Vita folkförrädare?

Rimmar ju litet med det jag sagt innan: 'antivit' - alla fiender inkluderade, 'jude' - alla fiender måste judifieras, hur löjligt det än blir.
Senast redigerad av R3kyl 2013-05-13 kl. 02:16.
Citera
2013-05-13, 02:47
Medlem
elmanoos avatar
Citat:
Om man vill att det ska påverka våra liv, och vi låter oss själva spela fiendens spel, visst. Ha det kul.

Ja jag "fegar" bort från en hjärndöd taktik. Jag kan rent av strunta i både det ena och andra gällande Edison, Napoleon, Caesar och allt annat som inte har med realtid och dagens problem att göra.

Det här är faktiskt pinsamt låg nivå. Nu tar jag det en sista gång: Poängen är att de fortfarande skissar på ny drakonisk lagstiftning som ytterligare kriminaliserar t.o.m det mest sansade politiskt fristånde IFRÅGASÄTTANDET av den historiska händelse som du vill mena på är helt passé. Du får däremot ifrågasätta historieskrivningen kring Edison, Napoleon, Napoleonkriget, Caesar och romarriket hur mycket du vill utan att slängas i finkan. Skärp dig nu förfan.

Citat:
Ok, intressant.

Men om vi ser till det intressantaste du sade:

Du ser judar inte som icke-Vita, utan Vita?

Om så inte är fallet, vem var det som släppte in icke-Vita i Vita samhällen i första hand. Judar eller Vita folkförrädare?

Rimmar ju litet med det jag sagt innan: 'antivit' - alla fiender inkluderade, 'jude' - alla fiender måste judifieras, hur löjligt det än blir.

Jo, jag har förstått att du anser dig ha hittat någon liten poäng och motsägelse här och sitter och gnuggar händerna, men du måste försöka få in det i din skalle att det har du inte. Ingen säger att bara judar är ansvariga, men att det är en i huvudsak judiskt agenda möjliggjort av ett orkestrerat och diciplinerat etniskt nätverkande som drivit fram dagens sjuka situation. Visst finns det också en jävla massa vita svikare, förrädare, opportunister, psykiskt störda masochister, naiva nyttiga idioter, osv. som har bidragit och bidrar till utvecklingen. Så, då har vi det klarlagt ännu en gång.

Innan jag började skriva i de här trådarna så uppfattade jag mantrat som ett rätt så oslipat men ändå rätt harmlöst fenomen. Nu inser jag ju, om du är på något sätt representativ, att det seriöst verkar kunna slå ordentligt rot i skallen och närmast göra personen sjuk i huvudet. Utgå från att det är skit och att de som klagar på mantrat har rätt. Testa att tänka så en månad. Ta del av annat nationalistiskt tankegods. Sen gå du tillbaka och utvärderar hur jävla vettigt det du nu skriver här egentligen är.
Senast redigerad av elmanoo 2013-05-13 kl. 02:51.
Citera
2013-05-13, 03:17
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Du har helt enkelt fel. Andra världskriget och "Förintelsen" är vår tids stora referensram. Den ligger som botten i all politik, journalistik, samhällsdebatt och är impregnerad i psyket på alla nu levande människor i Västvärlden. Det är anledningen till att begrepp som Godwin's law har uppstått eftersom Hitler förr eller senare dyker upp i vilken jävla diskussion som helst. Faktum är att massorna är besatta av 1940-talet, det är en religion. Juden Gilad Atzmon har beskrivit detta på ett träffande vis.
Citat:
Atzmon notes that the Holocaust cult has all the features of a religion and none of the features of a historical narrative:

It has priests (e.g., Simon Wiesenthal, Elie Wiesel, Deborah Lipstadt) and prophets (… those who warn of the Iranian Judeocide to come). It has commandments and dogmas (‘Never Again’) and rituals (memorial days, pilgrimage to Auschwitz, etc). It has an established, esoteric symbolic order (kapos, gas chambers, chimneys…). It also has a temple, Yad Vashem, and shrines — Holocaust museums in capital cities worldwide. The Holocaust religion is also financed by a massive global financial network …. This new religion is coherent enough to define its ‘antichrists’ (Holocaust deniers) and powerful enough to persecute them (through Holocaust-denial and hate-speech laws). (pp. 148–149)
http://www.theoccidentalobserver.net/2011/10/a-dissident-meditation-on-jewish-identity-a-review-of-gilad-atzmons-the-wandering-who/
Citera
2013-05-13, 03:47
Bannlyst
Fan började tänka på mantramongo-människorna. Det hela känns som ett dåligt jävla skämt. Vem är så dum så han hittar på en ideologi med en öppen agenda att få bort nazism och antisemitism, samtidigt som man förespråkar rasism? Jag kom på att han sektledare säger att allt som är rasistiskt är saker som går ut på att bevara vita, och allt som är anti-rasistiskt är saker som går ut på att utrota vita. Vad väljer vi? Jo givetvis det som är rasistiskt.

Dom baserar det på sin egna fantasivärld där ord inte har några fastställda betydelser, utan allt är kodord enligt dom. Och bara enligt dom. Vi andra kan köpa att vara emot rasism är synonymt med att vara anti-vita, men rasism är fortfarande det vi står för, ordet klingar måhända inte fint i allas öron pga. indoktrinerad negativ associering, men det är det vi är. Och mantramupparna uppmuntrar till faktisk rasism, som också innefattar pro-vithet. Det dom gör är att rättfärdiga faktisk rasism. Tackar. Ni rättfärdigar Anti-semitism eftersom det är judar vi behöver vara rasistiska mot. Bevisligen, även om det inte hade varit bevisligen hade det ändå varit bra att vara extra rasistiska mot judar för sakens skull enligt deras terminologi, eftersom att ju mer rasistiska vi är - desto mer pro-vita. Så era vita kaniner, låt rasismen flöda, kom ihåg att eran terminologi säger att rasist och pro-vit är samma sak. Dvs. är du för vita, är du emot de främlingar (de specifika etniciteter) som parasiterar och undergräver vitas samhällen.

Detta fungerar enbart på extremt feminiserade hen-människor, som har så lågt medvetande, är i så djupt trans, att dom inte ens kan se ord. De som kommit på att detta ska användas i samband med att vara emot anti-semitism måste ju vara riktiga stolpskott. Sannerligen riktigt ointelligenta undermänniskor '

Det trevliga är iallafall att iochmed deras trådar har dom förlorat för alltid mot svenska nationalister, SvP, Motståndsrörelsen, och alla övriga nationalister ser, eller kommer få höra vad dom är för några om dom blir intresserade. Det är eran sekt, och den del av övriga Sverige som sett er som garvar åt er, som garvar betydligt mer än vad vi gör.
Senast redigerad av Mesomorph- 2013-05-13 kl. 04:21.
Citera
2013-05-13, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Du har helt enkelt fel. Andra världskriget och "Förintelsen" är vår tids stora referensram. Den ligger som botten i all politik, journalistik, samhällsdebatt och är impregnerad i psyket på alla nu levande människor i Västvärlden. Det är anledningen till att begrepp som Godwin's law har uppstått eftersom Hitler förr eller senare dyker upp i vilken jävla diskussion som helst. Faktum är att massorna är besatta av 1940-talet, det är en religion. Juden Gilad Atzmon har beskrivit detta på ett träffande vis.http://www.theoccidentalobserver.net/2011/10/a-dissident-meditation-on-jewish-identity-a-review-of-gilad-atzmons-the-wandering-who/

Och anledningen till hittills få större genombrott för Vita intressen.

Nämns "nazism", fråga varför dem aldrig nämner kommunism och dess kopplingarna idag? Eller varför dem alltid drar upp bara negativ historia kopplad till Vita? WW2 är intressant för etablissemanget just som ett träsk där folk fastnar att tjafsa om utdaterade detaljer. Som alltid vrids till vinnarnas fördel, vinnarna var ju i stort kommunism och ett sårbart väst, och vinnarna skriver historien.

Varför bry sig om att bemöta "deras historia" istället för att skriva historia i nuet och framtiden? Strunta i deras "rules of engagement".

Citat:
Det här är faktiskt pinsamt låg nivå. Nu tar jag det en sista gång: Poängen är att de fortfarande skissar på ny drakonisk lagstiftning som ytterligare kriminaliserar t.o.m det mest sansade politiskt fristånde IFRÅGASÄTTANDET av den historiska händelse som du vill mena på är helt passé. Du får däremot ifrågasätta historieskrivningen kring Edison, Napoleon, Napoleonkriget, Caesar och romarriket hur mycket du vill utan att slängas i finkan. Skärp dig nu förfan.

"6miljoner judar" kortet rör inte icke-Vit invandring och integration. Såvida man har tvångsbehov av att bemöta allt strunt dem slänger på en för att man ska nappa och kliva in på deras spelplan. Istället kan man slänga undan deras strunt för det trams det är, och blotta att dem jämför Vit existens med "nazism" och hat, vilket bara är uttryck för deras eget hat.

Citat:
Jo, jag har förstått att du anser dig ha hittat någon liten poäng och motsägelse här och sitter och gnuggar händerna, men du måste försöka få in det i din skalle att det har du inte. Ingen säger att bara judar är ansvariga, men att det är en i huvudsak judiskt agenda möjliggjort av ett orkestrerat och diciplinerat etniskt nätverkande som drivit fram dagens sjuka situation. Visst finns det också en jävla massa vita svikare, förrädare, opportunister, psykiskt störda masochister, naiva nyttiga idioter, osv. som har bidragit och bidrar till utvecklingen. Så, då har vi det klarlagt ännu en gång.

Gnuggar händerna? Det är ju den relevanta kärnan av vår diskussion.

Om folkförräderi skulle motarbetats bättre förut, nu och i framtiden, då eliminerar man flesta hot mot Vita. Rasmedvetenhet och lojalitet till Vita, det vill säga, ta hand om samhällskroppen, skapar ett automatisk immunskydd mot "infektion".

Om etnisk lojalitet är normen skulle/kommer inte icke-Vita släppas in i första hand. Antivita har lyckats ena sig och i sitt hat trycka ned Vita med termer som "rasist", vilket beskriver vitvänliga oavsett om dem är "nazister", konservativa, kristna, hedniska, nordeuropé eller sydeuropé.

Vitvänliga har inte lyckats ena sig i sin kärlek för Vita folk och hat mot hennes fiender med termer som 'antivit', vilket beskriver antivita oavsett om dem är kommunister, liberaler, muslimer, judar eller svarta.

Citat:
Innan jag började skriva i de här trådarna så uppfattade jag mantrat som ett rätt så oslipat men ändå rätt harmlöst fenomen. Nu inser jag ju, om du är på något sätt representativ, att det seriöst verkar kunna slå ordentligt rot i skallen och närmast göra personen sjuk i huvudet. Utgå från att det är skit och att de som klagar på mantrat har rätt. Testa att tänka så en månad. Ta del av annat nationalistiskt tankegods. Sen gå du tillbaka och utvärderar hur jävla vettigt det du nu skriver här egentligen är.

Ja jag är hivemind i vår mantrasekt, imorgon ska jag fika med Robert Aschberg.

I alla fall, jag poängterar hur det nuvarande tankesättet är destruktivt för Vita, jag, som person.

Jag har "tagit del av nationalistiskt tankegods" ett bra tag, och från att observera tänkt kritiskt om det som sinkar Vitas intressen. Därför argumenterar jag för det jag gör nu. Så tack, men jag har upplevt båda sidor.

Något säger mig att du själv bara observerat, och inte brytt dig att försöka förstå mantrat?
Senast redigerad av R3kyl 2013-05-13 kl. 04:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in