2013-03-20, 11:03
Medlem
spraycanss avatar
Jag börjar bli aningen orolig nu när jag efter 3 månaders beställning inte fått någon räkning alls? Jag beställde två saker den ena från "Halens" och den andra från nån "Topcom". Jag har velat lämna tillbaks den ena saken eftersom jag inte ville ha den för den va inte som jag tänkt mig, men seriöst inte en enda räkning? Känns som jag kommer bli skuldsatt på nåt sätt.. Inte ens nån påminnelse och mailet jag fick i bekräftelse tog jag bort då ja skulle ge dom i present.. Snälla behöver fan hjälp nu, jag kan inte ha skulder utan att veta vart jag ens ska sätta in pengar? Tror de kan vara nån tysk sida eller nåt!

Någon som vart med om liknande som vet vad som händer?
Citera
2013-03-20, 11:05
Medlem
Robinbobbaans avatar
Nästa gång kanske du ska kolla vart ifrån du köper dina saker, men hur mycket köpte du för ?
Citera
2013-03-20, 11:12
Medlem
Dj-mEros avatar
Innan du köper från ganska okända sidor, kolla upp recensioner på butiken och sånt.
Citera
2013-03-20, 11:12
Medlem
Barbieblond2000s avatar
På dom lesta sidor måste man bli medlem för att få handla och på "din sida" brukar ordernummer stå. Kontakta båda sidorna och förklara vad som hänt, uppge ordernummer om det finns - hittar du det inte så ge personnummer osv. Alla ordrar finns reggade, tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in