• 1
  • 2
2013-03-19, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thickskin

Mailkontakten mellan Rut och läraren är tydligen fortfarande väldigt aktiv, hur ofta det skrivs framgår dock inte. Läraren har berättat att han är kär i Rut och det har gått så pass långt att hen till och med har gjort slut med sin sambo(som hen varit tillsammans med i 7-8års tid) på grund av sina känslor för
Du skriver han och hon hela tider, varför ändar du helt plötsligt till "hen"?

Annars så tycker jag att du ska kontakta rektorn, även om dom är kära i varandra så tycker jag att det är fel. Prata med Rut, lyssna på vad hon har att säga om läraren och deras kärlek, om hon tycker att det är helt OK så ska du bara släppa det. Personligen skulle jag dock gå till rektorn, tycker att åldersskillnaden är för stor.
Citera
2013-03-19, 21:47
Medlem
HejsanHoppsan007s avatar
Haha lättmanipulerade fjollor till tjejer det finns. han vill bara ha lite ung fitta. att tjejer ska falla så jävla lätt och inte läsa mellan raderna. det är dags för honom att skapa familj och allt. klart han vill knulla av sig lite med fjortisfitta
Citera
2013-03-21, 10:04
Medlem
Det läraren gör skulle kunna vara olagligt, eftersom hon är under 18år och han är i en maktposition gentemot henne. Någon med bättre juridisk insikt än jag får gärna kommentera på det
Citera
2013-03-21, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskelstal
Utpressa han. få toppbetyg! Utpressa rut o raffa åt dig ett skjut. Sen anmäler du han i alla fall. för han har makt över henne

Utpressa läraren att få toppbetyg, säg att du har bevis undangömda i ett bankfack. Men för fan till och med en jävel som jag tycker du ska lämna Rut stackaren i fred. Hon måste ha problem så det räcker ifall hon blir kär i sin lärare.

Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan007
Haha lättmanipulerade fjollor till tjejer det finns. han vill bara ha lite ung fitta. att tjejer ska falla så jävla lätt och inte läsa mellan raderna. det är dags för honom att skapa familj och allt. klart han vill knulla av sig lite med fjortisfitta

Word. Men den här läraren måste vara psykiskt störd som inte förstår vilken onödig risk han sätter sig i. Tror man ska passa sig för en sån här person i mycket större utsträckning än en normal person som faktiskt "Bara" vill ha ett ligg.
Citera
2013-03-21, 17:40
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser Chief
Jag hörde om en väldigt liknande historia från en nära bekant, allt inklusive åldern stämmer bra. I det fallet visade det sig efter lång tid - mer än ett år - att hela förhållandet bara existerade i tjejens fantasi. Hon hade varit jävligt ambitiös och förfalskat både mail och SMS för att stötta sin egen story, men var i slutänden bara något slags psykopat. Säger inte att det måste vara så i det här fallet, bara att det är en möjlighet.

Psykopater kan vara väldigt övertygande... Vilka bevis har du på att detta verkligen äger rum i verkligheten?
En liknande grej hände en släkting till mig, tjejen var en fullfjädrad kaninkokerska, killen var tvungen att byta jobb för att undkomma.
Citera
2013-03-21, 17:52
Medlem
HejsanHoppsan007s avatar
jag bettar 2000kr att läraren inte gjorde slut pga att han blev kör i 18åringen. Hon kom säkert på honom att han skrev med en 18åring och lämnade honom men tjejernas analysförmåga är som vanligt åt helvete. tänk lite. snälla
Citera
2014-03-05, 20:09
Medlem
Låter lite som (dina egna tankar)...min personliga känsla är att du själv är läraren. Men allt handlar i livet om hur man hanterar sina situationer.
Citera
2014-03-05, 20:15
Medlem
Tyvärr är det väldigt känsligt eftersom läraren bryter mot lagen. En lärare får inte ha en relation med någon elev på det sätts som beskrivs. Ej heller ha en sexuell relation. Faktum är att läraren kan bli dömd för det här i en rättegång och förlora sitt jobb.

Situationen förändras givetvis när eleven slutat skolan och ej längre är i en beroendeställning till läraren.

Åldrarna som nämns är verkligen inte till någon fördel.
Citera
2014-03-06, 00:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Draich
Informera rektorn. Eller skit i att göra någonting. Kör på magkänslan.
jag hade informerat rektorn
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in