2013-03-18, 12:02
Medlem
backaraldrigs avatar
Polarn påpekade idag att jag blötröker och jag är töntig, insisterade på detta och sa det var fullt normalt att ciggen blir så blöt!

http://i.imgur.com/71yvXo9.jpg

Nå, vad tycker ni?
Citera
2013-03-18, 12:07
Medlem
HugSeals avatar
hahaha. På riktigt? Orka spela roll? Och tja, någotsånär slabbigt men orka störa sig på sånt. Är ni månne tjuvrökare?
Citera
2013-03-18, 12:15
Medlem
HamWorths avatar
Onödigt. Må vara förargligt av hedonistiska element i din umgängeskrets, tillrättavisa den åtalade medelst en lektyr alternativt handryggen och fortsätt leva.
Citera
2013-03-18, 12:19
Medlem
dokoalseleds avatar
blötröker? har aldrig hört uttrycket förut
Citera
2013-03-18, 12:19
Medlem
Snubsens avatar
Det är skitsamma om det ändå är bara du som ska ta ciggen, men det är ju inte mysigt att dela
på en cigg full med saliv.
Citera
2013-03-18, 12:44
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubsen
Det är skitsamma om det ändå är bara du som ska ta ciggen, men det är ju inte mysigt att dela
på en cigg full med saliv.

nej men där finns det ett eller snarare 2 st undantag nämligen om det är en snygg tjejs cigg man ska ta sistan av och hon är frisk i övrigt kanske man är något tänd på henne också annars är det ju sin frus cigg osv som också kanske är lika mysig att röka av

jag tar hellre en cigg som en tjej har blötrökt men oftast i mitt liv har det tyvärr varit killkompisar och ser inget fel med det men de har inte blött filtret onödigt myckigt jag har faktiskt inte reflekterat om det är äckligt men nu när jag tänker efter blir det ju som att kyssa en kille
Citera
2013-03-18, 12:50
Medlem
Mapojks avatar
Min broder har en tendens att dregla ner filtret, vet inte hur man lyckas..
Citera
2013-03-18, 13:24
Medlem
omyndigforklarads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dokoalseled
blötröker? har aldrig hört uttrycket förut

På min högstadietid kallades det att "diska" ciggen.
Citera
2013-03-18, 13:26
Medlem
Discobands avatar
Så jävla äckligt att röka en cigg som någon blött ner. Har en kompis som har ovanan att göra detta och när man var under 18 och tjuvrökte så var det mindre trevligt att dela cigg med honom.
Citera
2013-03-18, 13:57
Medlem
Cokekillers avatar
Fy i helvete vad äckligt, hatar cigg-diskare.
Citera
2013-03-18, 14:11
Medlem
MissVendettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cokekiller
Fy i helvete vad äckligt, hatar cigg-diskare.

Håller med, kan inte röka efter någon som har haft hela ciggen i käften, då avstår jag hellre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in