2004-02-11, 13:12
Medlem
frees avatar
Nu blir väl alla finnar och halvfinnar vansinniga men Lapin Kulta och Koff smakar enligt mig kolsyrat piss om man nu kan säga så, har iofs inte smakat på piss men kan tänka mig att det är nåt i den stilen. Någon som håller på med wet-sex kanske kan hjälpa till ?

Kan bero på alla dessa jävla kryssningar att jag tycker så, när det första man får i sig på morgonen är en pissljummen bärs med ovan nämnda namn som dessutom legat på "kylning" i handfatet i 2 timmar

Amerikansk öl klassas väl mer som mineralvatten än öl, häll upp ett glas Ramlösa och ett glas Schlitz eller Michelob sätt på dig ögonbindel och provsmaka....helt omöjligt att avgöra vad som är vad
Citera
2004-02-11, 13:40
Medlem
Pixel_Pimps avatar
Det lär vara någon som nämnt ölet tidigare i tråden men Björnebrygg är enligt mig det vidrigaste ölet någonsin!
Citera
2004-02-11, 14:32
Medlem
krexxs avatar
Mc ewans öl är RIKTIGT äckligt, gillar annars mörkare öler. Har även druckit ett holändskt ljust färsköl som jag tyckte smakade apa, drack 2 flaskor, innan jag insåg att ölen hade gått ut för ett halvår sedan, det är nog den äckligaste ölen... fast det är nog mitt fel kan man ju tycka
Citera
2004-02-11, 15:15
Medlem
skalizs avatar
Björnebrygg 7.3%

giftiga som fan!
Citera
2004-02-11, 21:00
Awaiting Email Confirmation
Kanaljes avatar
Sofiero 1888
Smakar tavelsvamp.
Citera
2004-02-13, 14:11
Medlem
weirdo_s avatar
tjaa...

Finns ju en hel uppsjö med vidriga ölar...men sammanfattningsvis kan man väl säga att alla djur-ölar (rattlensnake, gorilla, fat cat , tiger mfl) smakar just djur...
polarn hade en teori (på fyllan så klart) att djur ölarna är smaksatta med respektive djurs urin...

Sen har jag en otippad etta på listan över vidriga öl...Moosehead, kanadensiskt öl...bland det värsta jag varit med om...smaken var nästan som budwieser(dvs nästan obefintlig) men den luktade som om någon hällt ner en flaska parfym i den..brrr..
Citera
2004-02-14, 10:34
Medlem
botviks avatar
Bohemia Gold är det som getter pissar ut..
Citera
2004-02-14, 23:19
Medlem
ellroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weirdo_
Sen har jag en otippad etta på listan över vidriga öl...Moosehead, kanadensiskt öl...bland det värsta jag varit med om...smaken var nästan som budwieser(dvs nästan obefintlig) men den luktade som om någon hällt ner en flaska parfym i den..brrr..
Precis, jag köpte några flaskor för att prova men det var fanimej ingen höjdare.
Citera
2004-02-20, 18:51
Medlem
Byfånens avatar
Den jävligaste ölen jag druckit var en öl med persikosmak.... smakade hostmedicin ! (jag tror det var Kopparbergs som gjort den).

I övrigt tycker jag merparten av Spendrups öl håller god klass. Den enda Prippsöl som är drickbar i mitt tycke är "1828" (tror den heter så).
Citera
2004-02-21, 14:00
Awaiting Email Confirmation
Obscenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Budweizer eller hur det stavas... Michelob är också en äcklig smörja...

Må så vara att jänkarna är duktiga på att bygga stridsspetsar, men brygga öl kan de jävvlarimej inte. All amerikansk öl smakar kattpiss... Bäst att förtydliga här, jag har inte smakat kattpiss, men jag vet hur det luktar och amerikansk öl smakar som kattpiss luktar... :x

// Roger P.

Bud och Miller! Helt underbara. Garanterat den bästa ölen gjord någonsin.

Äckligast är sånna där djävla Norrlands 10% å björnebrygd å sånt. FY FAN!

edit: Förresten, svenska öl överhuvudtaget är nått av det vidrigaste man kan slå i truten. Pripps Blå... *brrrr* FY FARAO!

Heiniken och Becks gillar jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in