2013-03-17, 14:09
Medlem
Bigzys avatar
Hej!

Jag skall förmodligen lägga mig under kniven snart och skulle vilja höra lite erfarenheter om hur det har gått för er som redan gjort en operation.

Jättekänsliga före operation?
Vilka doser före/efter ifall det har återkommit?
Tagit bort hela körteln?
Nöjda?
m.m
Citera
2013-03-17, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigzy
Hej!

Jag skall förmodligen lägga mig under kniven snart och skulle vilja höra lite erfarenheter om hur det har gått för er som redan gjort en operation.

Jättekänsliga före operation?
Vilka doser före/efter ifall det har återkommit?
Tagit bort hela körteln?
Nöjda?
m.m

känner en som gjort en operation, han gick dit 2 tillfällen, tog bort halva per gång, 1 vecka efter ficrk han ta det lugnt och inte träna. det blev enormt bra efteråt, syns knappt och allt är borta nu. men han har inte och kommer inte att trycka igen
Citera
2013-03-17, 17:51
Medlem
FittSlaskaNs avatar
Opererade bestående tonårs gynekomasti. åkte in, plockade bort skiten, fick vänta i 6 veckor innan jag fick köra bröst.

värt de, inte tagit något. någonsin

Pma om du har mer frågor!
Citera
2013-03-17, 18:39
Medlem
Gymmes avatar
Tar du bort hela körteln sägs det att du är immun mot gyno.
Citera
2013-03-17, 23:55
Medlem
Bigzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Tar du bort hela körteln sägs det att du är immun mot gyno.

Har läst detta också men inte spec övertygad ännu dock, ifall så är fallet hade det varit väldigt skönt.
Så man kan preppa ifred och ha en mindre biverkning att tänka på.
Visst jag kommer antagligen genomföra operationen även ifall risken för återfall finns.
Hade dock varit kul att höra lite erfarenheter.
Citera
2013-03-18, 01:41
Medlem
CamelNoseCrisss avatar
du kan aldrig få gyno efter en operation mot gynecomasti inte den stilen av operationer landstinget kör med iaf, möjligt att det görs annorlunda (för de estetiska) på privatkliniker där dom inte tar bort hela körteln utan lämnar lite för snygghetskull typ , så gör du det och har tanke att preppa och köra byggarliv så bort med hela isf, och säg dina motiv till dom som ska operera dej, tror ja blir bäst.
Citera
2013-03-18, 02:35
Medlem
Har operarat bort min tonårsgyno, och de lämnade givetvis kvar lite, annars är det mer regel än undtantag att vårtan buktar inåt (indention). En månad efter operationen hoppade jag på min första kur, och har aldrig märkt av några som helst känningar.
Citera
2013-03-18, 11:19
Medlem
Bigzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamelNoseCriss
du kan aldrig få gyno efter en operation mot gynecomasti inte den stilen av operationer landstinget kör med iaf, möjligt att det görs annorlunda (för de estetiska) på privatkliniker där dom inte tar bort hela körteln utan lämnar lite för snygghetskull typ , så gör du det och har tanke att preppa och köra byggarliv så bort med hela isf, och säg dina motiv till dom som ska operera dej, tror ja blir bäst.

Det du säger låter lovande
Helt klart vill jag få bort hela annars kan det nästan va känns det som.
Hm, jo det är ju det att mabn är lite orolig hur dom ska reagera nr man säger att man kommer att doppa sig och vad dom tänker.
men antar att dom bara vill göra ett bra jobb och få betalt.

Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Har operarat bort min tonårsgyno, och de lämnade givetvis kvar lite, annars är det mer regel än undtantag att vårtan buktar inåt (indention). En månad efter operationen hoppade jag på min första kur, och har aldrig märkt av några som helst känningar.

Jo du har säkert rätt att det blir lätt en inåtbuktning.
Låter bra iaf att du inte fått några känningar, och du har väl kört lite "högre" doser med har jag för mig.

Frågan är ju då ifall dom säger att det är möjligt att det blir en inåtbuktning vid avlägsnande av hela körteln.
Skall man ta chansen och hoppas på att det blir bra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in