2013-03-17, 09:43
Medlem
Jag kan inte kommentera i Norran:s kommentarsfält eller chatta med deras redaktör trots att dom så stolt påstår att de är för yttrandefrihet och transparans.
Fina ord men verkligheten visar något helt annat.

Är det någon här som får behålla en kommentera hos Norran??

Jag har påtalat detta både för redaktör och anställda på norran utan att de verkar bry sig.

Ser också att nästan inga kommentarer ges och väldigt många rensas bort.

Ska vi svenska skattebetalare och tidningsköpare verkligen aceptera detta förtryck inom media.

Tur att flashback finns med fler saiter...och VF där tillåter man en del kommentarer i alla fall.

Citera
2013-03-17, 09:57
Medlem
02-02-2012s avatar
sluta läsa norran så är problemet löst, jag förstår inte att ni rider runt på internet och ger dessa mediasajter trafik, klick och i förlängningen pengar av annonsörer. Jag skulle inte bli förvånad om det snart är folk som betalar gammelmedia pengar för att få kommentera deras artiklar istället för att bojkotta skiten.

Sätt upp dem på 'svarta listan' över sajter du inte besöker så är problemet löst och du slipper bry dig. Berätta för alla du känner att du bojkottar norran och förklara varför, tipsa dem om att göra det samma så kommer de snart gå svältdöden tillmötes. De behöver din trafik mer än vad du behöver kommentera deras artiklar.
Citera
2013-03-17, 10:03
Medlem
Trams och multikulti flosker är nästan det enda journalister och speciellt Norran skriver om.

Om det är något viktigt eller av stort allmänintresse runt Skellefteå för oss skattebetalare så skriver journalisterna fega och intetsägande artiklar speciellt Norran.

Fram med fler journalister som janne josefsson eller FLASHBACK och AVPIXLAT, det är dit man måste gå för att få läsa sanningarna...

.
Senast redigerad av konult 2013-03-17 kl. 10:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in