Tråd nummer två för dagen, ber återigen om ursäkt om det finns tråd om det här men hittar ingen.
Min Asus KV55D fryser då och då vid väl valda tillfällen utan synlig orsak. Detta började redan när jag köpte datorn, och håller nu på att driva mig galen.
Förra gången uppdaterade jag allt i datorn med hjälp av något program, och fick någorlunda koll på problemet. Men det löste det ej, och nu när jag har ny hårddisk i burken började det igen värre än någonsin.
Oftast fryser den när den inte arbetar konstant, så om jag startar ett spel och låter det stå på i bakgrunden fryser den aldrig.. Men om jag bara låter skrivbordet eller webbläsaren stå på med få flikar uppe är det nog mer eller mindre 95% chans att den är fryst när jag kommer tillbaka till datorn.
Jag kunde inte ens installera hela windows då den i perioder arbetar mindre då och frös därmed ett par gånger varje gång jag försökte, och då är jag tvungen att starta om för att få igång den igen.
Har funderat, sökt och pillrat på en lösning länge men gått bet, så vänder mig nu till er mer teknologikunniga och hoppas det finns en smidig lösning