2013-03-15, 13:52
Medlem
Flickpojkens avatar
Jag kan inte tänka på ett enda gått skäl till varför man skulle vilja bo tillsamman med en tjej. De är ju bara jobbigt och finns absolut inga fördelar alls.

(Innan någon säger att nej jag är tjej och jag tycker att de killar som alltid vill flyta ihop så tänk igen och posta inte...)
Senast redigerad av Flickpojken 2013-03-15 kl. 14:24.
Citera
2013-03-15, 13:58
Bannlyst
Honor bygger bon! Därför dom alltid nästlar sig in.
Och vadå inga fördelar, hon sköter allt städ, lagar mat och man kan ligga oftare.
Citera
2013-03-15, 13:59
Medlem
Backafalls avatar
Först trodde jag att du menade att de var intresserade av att låta bli att sjunka (dvs flyta) men du kanske menar flytta ihop?

I så fall så fins det fördelar med att bo ihop när man har barn...
Citera
2013-03-15, 14:01
Medlem
throwbacks avatar
Bara för att du inte sätt några fördelar så betyder det inte att restan av världen inte gör det heller! Finns uppenbarligen fördelar då många bor tillsammans!
Citera
2013-03-15, 14:02
Medlem
Katzyns avatar
En tänkbar fördel är ju att det sparar ganska mycket pengar...
Citera
2013-03-15, 14:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
En tänkbar fördel är ju att det sparar ganska mycket pengar...

Ohja! Alla vet hur billiga i drift kvinnor är..erhmpf..
Citera
2013-03-15, 14:08
Medlem
jettesnels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Ohja! Alla vet hur billiga i drift kvinnor är..erhmpf..
Det är ju därför de vill flytta ihop, dela kostnaderna blir ju till deras fördel då
Citera
2013-03-15, 14:09
Medlem
StyleWarss avatar
Att "flyta ihop" var förvisso ett väldigt poetiskt sätt att uttrycka vad som händer när man tar sitt förhållande till nästa nivå, även om detta nog inte var TS intention.

Med samma boende blir man en enhet, fett powerful och väldigt mysig sådan. Det är verkligen inget fel med det, känner man att det är det så har man inte hittat rätt person helt enkelt.
Citera
2013-03-15, 14:13
Medlem
Flickpojkens avatar
Ändrade rubriken

att flyta ihop innebär ett kompromissade av det egna livsrummet (och där har du de).

Är de flytande vi är så ”nära varandra nu” som lockar?

Ser skälv bara nackdelar förstår de inte, varför?
Senast redigerad av Flickpojken 2013-03-15 kl. 14:25.
Citera
2013-03-15, 14:20
Medlem
Flickpojkens avatar
Dessutom är de sjukt jobbig att se varandra hela tiden. Eller tillexempel vakna av att hon legat på min arm. Tänk att vara tvungen att träffa henne efter skolan inte för att man vill utan eftersom hon bara är där.

Sen har vi alla mindre men obehagliga saker som påminner en om att hon tillexempel inte är prefekt (och absolut ren) och som man aldrig behöver komma i kontakt med då man bara träffas efter att man sett om div. fysiska och mentala oangelägenheter.
Senast redigerad av Flickpojken 2013-03-15 kl. 14:23.
Citera
2013-03-15, 14:45
Medlem
AllaBarnensFars avatar
Jag är enbart nöjd med att ha flyttat ihop med min sambo. Man har någon som står en riktigt nära och man har alltid någon att vara med och dela allt med. Har det 1000 gånger bättre nu än om jag hade bott själv.
Citera
2013-03-15, 14:49
Medlem
AllaBarnensFars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
Dessutom är de sjukt jobbig att se varandra hela tiden. Eller tillexempel vakna av att hon legat på min arm. Tänk att vara tvungen att träffa henne efter skolan inte för att man vill utan eftersom hon bara är där.

Sen har vi alla mindre men obehagliga saker som påminner en om att hon tillexempel inte är prefekt (och absolut ren) och som man aldrig behöver komma i kontakt med då man bara träffas efter att man sett om div. fysiska och mentala oangelägenheter.

Då försöker då få henne att ta tag i sin hygien osv, flyttar man ihop med någon så ska man även vara villig att hjälpa honom/henne med vad dom nu kan ha problem med, man stöttar varandra för en så bra tillvaro som möjligt helt enkelt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in