Min mobil ringde och jag kollade snabbt vem som sökte mig mitt i natten, och naturligtvis var det ju han: Min impotenta gamla "plånbok" , och han var förstås orolig att jag skulle bli uppraggad av någon yngre kuk på krogen.
- Heej älskling, sade jag och försökte att inte låta tillgjord.- Ja, hej lilla gumman. Är allt väl med dig, frågade han oroligt? - Jaaa, allt är väl. Jag sitter på ett nattcafé med Lena och tar det lugnt.
- Men skulle inte du komma hem till mig efter krogen? - Joo, men Lena ville prata ut om lite saker. Hon ligger i skilsmässa och har det jobbigt just nu.
- Ok...jaha...
- Jag ringer dig i morgon, snuttis. Nå måste jag gå på toa. Hej, hej.
Öööhh vad jobbigt, sade jag till Lumumbo. Min gamla "plånbok" är så jävla svartsjuk, och han ska alltid ringa när jag minst vill snacka med honom.- Du vara med mig nu, kvinna. Han är din plånbok, men jag är din man. OK?
Såja,såja, sakta i backarna sade jag och reste mig mot Lumumbo. Du är min Kuk och inte min man. Är det uppfattat, sade jag och körde upp en hand i skrevet i på Lumumbo.
Okehh, okehh bebby. Jag är din kuk och du är min fitta, sade han och lade upp mig på köksbordet. Med upphetsad iver klädde han av mig och kysste mig hårt och jag drog ner hans gylf, samtidigt som han pressade in sin bamsing i underlivet på mig. Lumumbo juckade som en galen hingst, och jag skrek som i trance ut min kättja när hans välpumpade kuk jobbade fram och åter i mig. Hela köket fylldes plötsligt med afrikanska män som vaknat av våran kärleksakt, men vi var för upptagna för att bry oss.
Senast redigerad av Bullfetta 2023-04-25 kl. 16:57.