2023-04-22, 21:19
Medlem
Bullfettas avatar
Lumumbo frågade om jag ville smaka på en traditionell somalisk rätt, samtidigt som han plockade fram en massa kryddor ur skåpet. Han ställde fram en burk med gröngult pulver, och en skarp doft spred sig i köket.
Det är berbere, en kryddblandning som ger smak till köttet, svarade Lumumbo och hällde det över kycklingen som låg på en bit hushållspapper.

Är det där färskt, frågade jag misstänksamt ? - Man aldrig veta, först vi smaka sedan vi veta, sade Lumumbo och såg allvarlig ut.

Han plockade sedan fram något platt och sunkigt som han kallade för "Injera", och bredde ut den som en disktrasa på bordet. - Detta är väldig mumsig, sade Lumumbo och slickade sig om munnen. Han slickade sig ofta om munnen, noterade jag i det ögonblicket. Det ser ju ut som något katten skitigt ut, är du säker på att det är ätbart undrade jag och rynkade på näsan?- Ja, det vara ätbart. Det vara jättegott. Du kommer att älska det, försäkrade Lumumbo och bröt isär kycklingen i bitar med händerna över Injeran. Då titttade jag på mitt armbandsur och gäspade samtidigt för att visa att jag började tröttna.

I samma stund började Lumumbo glufsa som en utsvulten Dobermann pincher vid bordet, och det slafsades kyckling så det stod härliga till.
Citera
2023-04-25, 16:47
Medlem
Bullfettas avatar
Min mobil ringde och jag kollade snabbt vem som sökte mig mitt i natten, och naturligtvis var det ju han: Min impotenta gamla "plånbok" , och han var förstås orolig att jag skulle bli uppraggad av någon yngre kuk på krogen.

- Heej älskling, sade jag och försökte att inte låta tillgjord.- Ja, hej lilla gumman. Är allt väl med dig, frågade han oroligt? - Jaaa, allt är väl. Jag sitter på ett nattcafé med Lena och tar det lugnt.
- Men skulle inte du komma hem till mig efter krogen? - Joo, men Lena ville prata ut om lite saker. Hon ligger i skilsmässa och har det jobbigt just nu.
- Ok...jaha...
- Jag ringer dig i morgon, snuttis. Nå måste jag gå på toa. Hej, hej.

Öööhh vad jobbigt, sade jag till Lumumbo. Min gamla "plånbok" är så jävla svartsjuk, och han ska alltid ringa när jag minst vill snacka med honom.- Du vara med mig nu, kvinna. Han är din plånbok, men jag är din man. OK?
Såja,såja, sakta i backarna sade jag och reste mig mot Lumumbo. Du är min Kuk och inte min man. Är det uppfattat, sade jag och körde upp en hand i skrevet i på Lumumbo.
Okehh, okehh bebby. Jag är din kuk och du är min fitta, sade han och lade upp mig på köksbordet. Med upphetsad iver klädde han av mig och kysste mig hårt och jag drog ner hans gylf, samtidigt som han pressade in sin bamsing i underlivet på mig. Lumumbo juckade som en galen hingst, och jag skrek som i trance ut min kättja när hans välpumpade kuk jobbade fram och åter i mig. Hela köket fylldes plötsligt med afrikanska män som vaknat av våran kärleksakt, men vi var för upptagna för att bry oss.
Senast redigerad av Bullfetta 2023-04-25 kl. 16:57.
Citera
2023-04-27, 17:18
Medlem
Bullfettas avatar
Lumumbo började yla som en varghanne när det skulle gå för honom, och i det tända köket hördes: "Ynnff, Yynnff, Ynfff och utmattad sjönk zulukaffern ner över mig. Det var då jag såg hur fruktansvärt ful Lumumbo var, och vilken vedervärdig andedräkt han hade -Urrrk, flytta på dig, sade jag och puttade honom åt sidan.

Eftersom köket var tänt såg jag plötsligt hur fyra andra negerkarlar stod och runkade som galningar. Det var rejäla doningar som kolvdes fram-och åter i deras stora nävar, och jag insåg att ryktet om deras primitiva sinnelag var sant.

Lumumbo låg i sin tur på golvet och flämtade som en utmattad hund. Men jag insåg också att jag själv låg där bredbent på köksbordet med fittan vidöppen, så frågan var om jag skulle släppa till och ligga kvar medan grabbarna rev av en "Ragnarunk". Ähh, man lever bara en gång tänkte jag, och särade mer på bena för grabbarna.
Då avfyrade den första babianen sin sats mot mig, och underligt nog gillade jag att se på när kuken sprutade över mig. Den andre babianen visade med hela kroppen att han skulle komma, och det gjorde han också med besked: En kaskad av sperma sprutade ut över mina pattar och över mitt underliv. Den tredje och den fjärde babianen stod också eldfärdiga och deras satser flög ut likt missilbränsle över mig. Det var inte nådigt vad nerkletad av sperma jag var, men i det läget var det bara skönt och härligt att ligga där på bordet som levande runkmotiv.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in