2013-03-14, 21:44
Medlem
Bullfettas avatar
Det var Juli månad och jag hade äntligen fått semester efter ett hårt arbetsår som socialarbetare på ett gruppboende. Man var totalt utbränd efter alla socialfallens tårtkalas och kafferep som man tvingats övervaka under arbetstid så nu behövdes en paus.

Soldyrkare som jag är begav jag mig till en sjö strax utanför Jönköping och den var tillräckligt avskild för att jag skulle våga näcka fullt ut. Jag bredde ut en stor filt och lade mig bredbent på mage med den bärbara stereon framför mig. Vinden smekte insidan av mina lår och den letade sig även in i djupet av min välskapta byst.
Där låg jag bredbent på mage med rumpan lätt upplyft och jag hade nästan somnat in då jag kände något grovt leta sig in mellan benen på mig. Först tänkte jag att någon jäkla frisläppt neger försökte våldta mig, så jag stelnade till som en isbit utan att kunna se vem som trängde sig på.

Men så hörde jag ett frustande gnägg snett ovanför ryggen på mig och mina värsta föraningar besannades: Det var en travhäst på grönbete som spände på mig.
------
Konstruktiv kritik uppskattas och jag utvecklar gärna novellen efter hand.
Citera
2013-03-14, 21:47
Medlem
batman4evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Det var Juli månad och jag hade äntligen fått semester efter ett hårt arbetsår som socialarbetare på ett gruppboende. Man var totalt utbränd efter alla socialfallens tårtkalas och kafferep som man tvingats övervaka under arbetstid så nu behövdes en paus.

Soldyrkare som jag är begav jag mig till en sjö strax utanför Jönköping och den var tillräckligt avskild för att jag skulle våga näcka fullt ut. Jag bredde ut en stor filt och lade mig bredbent på mage med den bärbara stereon framför mig. Vinden smekte insidan av mina lår och den letade sig även in i djupet av min välskapta byst.
Där låg jag bredbent på mage med rumpan lätt upplyft och jag hade nästan somnat in då jag kände något grovt leta sig in mellan benen på mig. Först tänkte jag att någon jäkla frisläppt neger försökte våldta mig, så jag stelnade till som en isbit utan att kunna se vem som trängde sig på.

Men så hörde jag ett frustande gnägg snett ovanför ryggen på mig och mina värsta föraningar besannades: Det var en travhäst på grönbete som spände på mig.
------
Konstruktiv kritik uppskattas och jag utvecklar gärna novellen efter hand.

HAAAAAAA....den var bra!
Citera
2013-03-14, 22:04
Medlem
LightClouds avatar
Grym! Du är helt klart Sveriges nästa stora poet!
Citera
2013-03-14, 22:14
Medlem
Linkaans avatar
Det är nästan i klass med "Rakamakafong" eller vad killen hette som brukade göra sina egna texter, bara att du har bättre stavning.
Citera
2013-03-14, 22:26
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkaan
Det är nästan i klass med "Rakamakafong" eller vad killen hette som brukade göra sina egna texter, bara att du har bättre stavning.

Han med "marihuana i finland"? Eller tänker jag på fel?
Citera
2013-03-14, 22:28
Medlem
Linkaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Han med "marihuana i finland"? Eller tänker jag på fel?

Det är säkert han, känner inte igen verket dock. Men han gillade ett frekvent användande av BOOM! Bejsbollträn i knäskål! STARK JA E! ... typ.
Citera
2013-03-14, 22:39
Medlem
Polyklorfenols avatar
Fånarna hyllar idioten.
Citera
2013-03-14, 22:51
Bannlyst
Du kommer att bli överhopad av förfrågningar från förläggare som vill publicera dina alster, låt dem bara inte lura dig så att du säljer dig för billigt, ta gärna hjälp av en jurist innan du skriver kontrakt.
Du har framtiden för dig jag skulle inte bli förvånad om du om 10-15 år nominerades till Nobellpriset.
Citera
2013-03-14, 22:52
Medlem
alrajts avatar
Bra text! Trodde inte feminister gillade att vara underlägsna men riktigt bra hörrudu
Citera
2013-03-15, 00:51
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Grym! Du är helt klart Sveriges nästa stora poet!

Tackar ödmjukast och niger (eller bockar i dessa jämlika tider) OK, vi "travar" vidare:
----
Nog för att jag alltid varit en hästälskare ( i vanlig bemärkelse) ända sedan mellanstadiet och många timmar har man ju varit nere i stallet och ryktat kusarna. Men att mitt under pågående semester bli utsatt för något så här bisarrt hade man ju aldrig kunnat drömma om.
Hästen var av det målmedvetna slaget och hade inte minsta avsikt att dra sig ur det här "projektet" i första taget. Han hade bestämt sig för att knulla på mig först och fråga sedan, så jag insåg att det inte var lönt att göra motstånd i det här läget.
Hästjäveln pressade in sin lem allt längre och allt djupare in i fittan på mig, och till råga på allt blev jag allt blötare och alltmer mottaglig för hans djuriska stock.

Usch vad jag ömsom skämdes och ömsom njöt av den förbannade fyrfotingens tilltag. Han juckade i takt också så han var solklart rutinerad och han verkade dessutom ha gott om rytm i blodet. Eftersom ingen annan var närvarande bestämde jag mig för att slappna av och njuta av hela proceduren.
-----
Citera
2013-05-05, 01:58
Medlem
Bassplays avatar
Bra! 3.5/5 men förstår inte vad just en travhäst gjorde där.
Citera
2017-09-18, 12:01
Medlem
Bullfettas avatar
Det var ju strålande att personalen återupprättat ett forum för eget skrivande. Jag tror att alla som reggar sig på FB har en skrivarådra i sig, och här kan man ju spåna fram texter med både svärord och erotiska synonymer.
-----
Frågan är hur jag går vidare med hästjäveln ? Jag har i princip just blivit påsatt av fyrfotingen, och han har (likt många karlar) dragit iväg utan säga hej då. Om någon har några förslag på fortsättning så kan jag baka in det i texten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in