2017-09-18, 21:12
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Frågan är hur jag går vidare med hästjäveln ? Jag har i princip just blivit påsatt av fyrfotingen, och han har (likt många karlar) dragit iväg utan säga hej då. Om någon har några förslag på fortsättning så kan jag baka in det i texten.

Du kan försöka få in aspekter av vad du skrev just nu i fortsättningen på berättelsen. Typ att hästen travar därifrån, men att du blir klängig och hästen försöker signalera typ: ''Tagga ner bruden, du kväver mig.''
Citera
2017-09-19, 21:53
Medlem
Bullfettas avatar
Nu kom jag på något som kan funka:
--------
Där låg jag kvar på mage med slibbig hästsperma rinnandes ner för mina lår. En avsaknad av efterhångel och efter-knullet kramar skapade tomrum min i övrigt tillfredsställa själ. Vilken jävla mansgris, tänkte jag för mig själv.

Plötsligt slog det mig att jag hade ju mobiltelefonen med mig, och varför skulle en häst behandlas bättre än en karl ? Jag ringde 114 och amnälde hästjäveln för våldtäkt. Polisen som svarade var jättetrevlig, och hon sade att dom skulle se allvarligt på det här.
Hon bad mig vänta på plats, så skulle en polisbil komma och ta upp anmälan med fler detaljer.
Citera
2017-09-19, 22:29
Medlem
Bullfettas avatar
Efter ca en kvart så kom polisbilen ut till sjön där jag låg och solbadade. Befälet hälsade trevligt, och sade att dom just släppt ett mordfall för att prioritera mitt våldtäktsärende.

-Vilka signalement har du på hästen, frågade befälet ?

Jag förklarade att det var en hingst i den större viktklassen och att han hade svart man och ett hjärtskärande gnägg, samt luktade riktigt illa. Vidare beskrev jag hur han hade utnyttjat min svagare position och penetrerat mig med sin penis utan att visa någon hänsyn till mina känslor.

- Det låter som ett riktigt svin, sade befälet.

- Ja, det kan du ge dig fan på. Hästjäveln satte sig dessutom och sket efter att han våldtagit mig, sade jag med utsträckt tunga av äckel.

Polisen tog fram en plastpåse och samlade bevis i form av exkrement och hästsperma. Den andre polisen tog fram en kamera för att säkra fotspår och övriga signalement.
Citera
2017-10-28, 19:32
Bannlyst
Hmm, hästar sitter ju inte och skiter så det var lite orealistiskt i denna annars så trovärdiga historia.
Citera
2018-04-03, 12:18
Medlem
Facked-Ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Efter ca en kvart så kom polisbilen ut till sjön där jag låg och solbadade. Befälet hälsade trevligt, och sade att dom just släppt ett mordfall för att prioritera mitt våldtäktsärende.

-Vilka signalement har du på hästen, frågade befälet ?

Jag förklarade att det var en hingst i den större viktklassen och att han hade svart man och ett hjärtskärande gnägg, samt luktade riktigt illa. Vidare beskrev jag hur han hade utnyttjat min svagare position och penetrerat mig med sin penis utan att visa någon hänsyn till mina känslor.

- Det låter som ett riktigt svin, sade befälet.

- Ja, det kan du ge dig fan på. Hästjäveln satte sig dessutom och sket efter att han våldtagit mig, sade jag med utsträckt tunga av äckel.

Polisen tog fram en plastpåse och samlade bevis i form av exkrement och hästsperma. Den andre polisen tog fram en kamera för att säkra fotspår och övriga signalement.
Hur gick det sen? 🙄
Citera
2018-04-03, 23:01
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facked-Up
Hur gick det sen? 🙄

Polisen fick tag i hästjäveln och häktade fanskapet misstänkt för våldtäkt. Åklagaren bedömde hästen som föremål för avlivning, så den förbannade hingsten togs till nödslakt och gjordes till bl.a smörgåspålägg.
Enligt uppgift var det Scan som tog hand om kräket och ett Wärdshus lär ha tagit hand om ryggbiffen och filén.

Hästägaren grät som ett barn när hans miljoninvesering slaktades, och han fick dessutom betala ett skadestånd till mig för sveda och värk. Ovanpå det fick han böter för vårdslöshet med boskap och vållande till annans skada.
Citera
2018-04-05, 17:57
Medlem
NoTruces avatar
Vilken tur att allt ordnade upp sig till slut.
Citera
2023-04-20, 20:50
Medlem
Bullfettas avatar
En Sen Kväll !

Det var en sen kväll på min favoritkrog och jag satt med en drink i baren. En otrevlig kuk hade just gått därifrån efter att jag nobbat honom kallt. Han hade för liten bula i brallan.
Plötsligt kom en mörk skugga över mig snett bakifrån, och en grov basröst frågade "får man slå sig ner ?". Han hade afrikansk brytning och lät väldigt maskulin. Självklart, svarade jag och tittade honom mellan benen. Där såg det fylligt ut, och jag kände på mig att det här var en kuk värd att låta stöta på mig.

Mitt namn är Lumumbo, sade kuken glatt. Vill du sova med mig, frågade han sedan med grov röst. Kanske det kanske svarade jag, och lät min hand glida in i skrevet på honom. Jag ville ju inte chansa på att han skulle vara småkukad. Han hade en apparat av storleken i samma härad som en Bratwurst, och då var den ändå slak. Den har god potential för tillväxt, tänkte jag och kände mig pirrig i hela kroppen.

Lumumbo beställa taxi, sade afrikanen och knappade med mobilen. Låter bra det tänkte jag, och slickade mig om munnen. Han slickade sig också om munnen och lät en hand glida över min rumpa.

Hur går jag vidare med handlingen ?
Senast redigerad av Bullfetta 2023-04-20 kl. 20:52.
Citera
2023-04-20, 21:08
Medlem
Bullfettas avatar
Antingen gör jag bara en sexnovell av det hela med ett klassiskt avslut inne i sängkammarn. Eller så förgrenar sig handlingen utifrån själva mötet, och mitt äventyr börjar.
Citera
2023-04-20, 21:40
Medlem
Bullfettas avatar
Taxin kom fram och Lumubo såg att den kördes av en afrikan, så han började prata med chauffören. Ett kulsprutande smatter av gutturala och klickande ljud hördes i natten, och jag tänkte på kriget i Ukraina. Vad är det för språk, frågade jag Lumumbo ? Det är somaliska svarade han, ett östafrikanskt språk. Aha, på det lilla viset.

Väl framme vid flyktingförläggningen tog Lumumbo upp plånboken, men jag sade Nej, mamma betalar. Vi kom sedan in i en sovsal där det snarkades rejält mellan spjälsängarna.
Citera
2023-04-20, 22:00
Avslutad
,
Senast redigerad av Poteter 2023-04-20 kl. 22:49.
Citera
2023-04-21, 17:42
Medlem
Bullfettas avatar
Är det bara barn som bor här, frågade jag lite naivt. En sovsal full med spjälsängar är ju inte direkt en plats där man vill ha sex, hintade jag med ett smajl till Lumumbo. Vi är alla vuxna afrikaner, men svenska Migrationsverket tror att vi är barn. Därför vi kan planera brott och liknande utan att polisen blir misstänksam. - Aha, på det lilla viset.
Vi gå till köket, kom sade Lumumbo med ett klart synligt stånd innanför byxorna. Lumumbo behöva mat, så han öppnade kylskåpet och tog fram en hel grillad kyckling - fast kall.

Min blick låg fastnaglad mellan hans ben, då kuken till synes sprängde sig fram genom byxan. Den pressade likt en "Alien" som ville ut i det fria, och jag kände pirret stegra sig innanför troskanten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in