2013-03-11, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ja det beror väl på vem man krigar mot, det har ju inte direkt varit en sammanhållen målgrupp...
Om det är ett krig mot hela mänskligheten, nwo, Illuminati-tjafset igen så är det nog ett rätt rejält misslyckande med tanke på att populationen ökar hela tiden..
Syftet med AIDS/HIV är inte världsomfattande befolkningskontroll.

'Big Pharma' dvs. de absolut största läkemedelsbolagen i världen snittar $710/året för den enskilde "hiv-patienten". Vi har drygt 34 miljoner smittade runt om i världen.

http://www.avert.org/generic.htm
Citera
2013-03-11, 09:24
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigeralia
Syftet med AIDS/HIV är inte världsomfattande befolkningskontroll.

'Big Pharma' dvs. de absolut största läkemedelsbolagen i världen snittar $710/året för den enskilde "hiv-patienten". Vi har drygt 34 miljoner smittade runt om i världen.

http://www.avert.org/generic.htm

Men vad synd att det verkar som om de lyckats bota det nu då?
http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=5462098
Det var väl klumpigt gjort av dom?

Samt att under många år fanns inga bromsmediciner att tjäna pengar på (men de hade de väl gömt dom då och sparade på antar jag du tror).
Citera
2013-03-11, 10:28
Bannlyst
Dom flesta sjukdomar producerars av staten, aids, cancer, fågelsjukan osv.. för att dom ska tjäna pengar på medicinerna. Botmedel mot allt detta finns redan men släpps inte än.
Citera
2013-03-11, 10:33
Medlem
xx-och-yys avatar
Judar skapade HIV för att utrota Muslimer
Citera
2013-03-11, 11:51
Medlem
Citat:

Samt att under många år fanns inga bromsmediciner att tjäna pengar på (men de hade de väl gömt dom då och sparade på antar jag du tror).
Trasig länk.
Citera
2013-03-11, 11:59
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Och? Är inte det själva vitsen i ett krig?
Så man skall tokbomba hela afrika med atombomber och få hela världen emot sig tycker du? Om det är så att det är ett biologiskt vapen och syftet med det är att hålla tillbaka befolkningökningen så har det lyckats bra. Folk dör som flugor och bara "foliehattar" tror att det är ett vapen och skapat av människan.
Citera
2013-03-11, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZuttlahBror
Det dom brukar ägna sig åt är att framkalla cancer. Men aids ska ju va människans verk hör jag hört. Har ingen källa men det går nog att kolla upp.

Haha foliehatt.
Villa är "dom" ? Hur "framkallar" som cancer?

Det är magiskt att "dom" är så sjukt duktiga på allt ibland, bara för att vara skit nästa andetag
Citera
2013-03-11, 12:05
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:

Det skulle vara konstigt om dom släppte bromsmediciner på en gång då viruset upptäcktes. Nej, det där med att dom inte hittar viruset i flickan är inget spektakulärt och något som kommer att hjälpa andra patienter med HIV. Det är sådant som lyckas ibland men ytterst sällan.
Citera
2013-03-11, 13:43
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigeralia
Trasig länk.

Förlåt - jag kopierade den från mitt inlägg på sid 2 i denna tråd - och det funkade visst inte....

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=493&artikel=5462098
Citera
2013-03-11, 13:47
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Så man skall tokbomba hela afrika med atombomber och få hela världen emot sig tycker du? Om det är så att det är ett biologiskt vapen och syftet med det är att hålla tillbaka befolkningökningen så har det lyckats bra. Folk dör som flugor och bara "foliehattar" tror att det är ett vapen och skapat av människan.

Jordens befolkning (miljoner)
1950 2 520
1960 3 020
1970 3 700
1980 4 440
1990 5 270
1999 5 980
2000 6 060
2010 6 790

Tycker du de lyckats bra med befolkningsbegränsningen sedan HIV-viruset först upptäcktes?
Och nej, jag tror inte att HIV är ett biologiskt vapen, jag tror det är en sjukdom bland alla andra.
Och nej, jag tycker inte man ska tokbomba afrika med atombomber.
Citera
2013-03-11, 13:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Det skulle vara konstigt om dom släppte bromsmediciner på en gång då viruset upptäcktes. Nej, det där med att dom inte hittar viruset i flickan är inget spektakulärt och något som kommer att hjälpa andra patienter med HIV. Det är sådant som lyckas ibland men ytterst sällan.

Vi använder alltså bromsmediciner som uppfanns på 40-50-talet enligt dig? Och forskningen går inte framåt alls? Trist...
Citera
2013-03-11, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuggy
Dom flesta sjukdomar producerars av staten, aids, cancer, fågelsjukan osv.. för att dom ska tjäna pengar på medicinerna. Botmedel mot allt detta finns redan men släpps inte än.

Hoppsan. Du glömde uppge källan.

Vilka är staten? Norska staten eller nordkoreanska? Tjänstermän? Folkvalda? Trodde inte dom uppfann saker. När introduceras man till detta som nyinvald i risksdagen? På rikstagens öppnande eller redan närman blir komunalpolitiker?

Uppfinner alla rikstagsmän och kvinnor virus? Fritidspolitiker också? Känner både folkvalda och statliga tjänstermän. Borde jag ställa dom mot väggen?

Sedan undrar jag lm det inte borde bli ofantligt mycket billigare att göra läkemedel till redan befintliga sjukdommar? Har dom inte marknadstrateger på läkemedelsbolagen? Åtminstone borde dom ju släppa dessa läkemedel direkt för att sedan uppfinna nya sjukdommar. Konstigt att läkemedelsbolagen som är så stora saknar grundläggande logiskt och ekonomiskt tänkande.

Jag önskar jag levde för ca 100 år sedan innan alla dessa sjukdomar var uppfunna.
Senast redigerad av Kent-Herbert 2013-03-11 kl. 14:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in