Citat:
Ursprungligen postat av snuggy
Dom flesta sjukdomar producerars av staten, aids, cancer, fågelsjukan osv.. för att dom ska tjäna pengar på medicinerna. Botmedel mot allt detta finns redan men släpps inte än.
Hoppsan. Du glömde uppge källan.
Vilka är staten? Norska staten eller nordkoreanska? Tjänstermän? Folkvalda? Trodde inte dom uppfann saker. När introduceras man till detta som nyinvald i risksdagen? På rikstagens öppnande eller redan närman blir komunalpolitiker?
Uppfinner alla rikstagsmän och kvinnor virus? Fritidspolitiker också? Känner både folkvalda och statliga tjänstermän. Borde jag ställa dom mot väggen?
Sedan undrar jag lm det inte borde bli ofantligt mycket billigare att göra läkemedel till redan befintliga sjukdommar? Har dom inte marknadstrateger på läkemedelsbolagen? Åtminstone borde dom ju släppa dessa läkemedel direkt för att sedan uppfinna nya sjukdommar. Konstigt att läkemedelsbolagen som är så stora saknar grundläggande logiskt och ekonomiskt tänkande.
Jag önskar jag levde för ca 100 år sedan innan alla dessa sjukdomar var uppfunna.