2013-03-10, 21:12
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raadjuret
Förutom HIV verkar det även rätt troligt att pesten/digerdöden som rensade Europa på medeltiden var skapat av utomjordingar eftersom dom ville ha en mindre befolkning i Europa.

Och bananer i pyjamas skapade spanska sjukan?

Precis som i de andra trådarna hänvisa till något som styrker ditt påståeende annars kan vi köra oneliners som min om bananer och tramsa fritt.
Citera
2013-03-10, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Verkar inte det vara ett av de allra sämsta sätten att ta död på folk på? Vänta tills de spontanligger med varandra och hoppas att de blir smittade? Tog dom fram det till hundraåriga kriget eller?
.
Lyckades de inte? Är 2 miljoner döda enbart 2010 ett misslyckande?

Precis.
Citera
2013-03-10, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingFlow
självklart är inte ALLA forskare med på konspirationerna. De flesta gör det helt omedvetet, andra blir hotade att få sparken om de avslöjar information ( whistle blower)

ett antal exempel på manipulering av forskningsdata:

De virus som skapas i laboratorium är inte till för att göra människor sjuka för att sedan skapa medicin mot den sjukdomen för att tjäna pengar. Detta är möjligt att göra men jag har inte hört eller sett bevis på något liknande. Däremot så finns det biologiska vapen och HIV/AIDS är troligtvis ett av dessa. Men syftet är då att döda människor. samma sak med vaccin, allting är under Eugenics. Jag menar det är ju absolut inget konstigt med att bill gates har sina pengar i skattefria fonder och finansierar vaccinerings program i tredje världen för att "hjälpa" människor när han senare har en föreläsning om att minska populationen i världen osv... Och hans farsa var med i planned parenthood:

Svamel som vanligt. Du vet inte vad ett virus är va?

Kan du komma med relevanta länkar som har med frågan att göra? Till dom kan du länkarna kan du ju komma med vilka påståenden som hells "döljer att utomjordingar styr läkemedelsindustrin" döljer att jesus botar bättre än läkemedel" osv.. Att manipulera studier och dölja ett givet nobelpris för hela världen är två olika saker. Eller du kanske helt enkelt glömde länka till avslöjandet om att man dolt att man löst virusgåtan?
Senast redigerad av Kent-Herbert 2013-03-10 kl. 21:53.
Citera
2013-03-10, 21:47
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Verkar inte det vara ett av de allra sämsta sätten att ta död på folk på? Vänta tills de spontanligger med varandra och hoppas att de blir smittade? Tog dom fram det till hundraåriga kriget eller?
.
Om man smäller av bomber så är det lätt att se varifrån dom kommer ifrån.
Citera
2013-03-10, 21:59
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigeralia
Lyckades de inte? Är 2 miljoner döda enbart 2010 ett misslyckande?

Precis.

Ja det beror väl på vem man krigar mot, det har ju inte direkt varit en sammanhållen målgrupp...
Om det är ett krig mot hela mänskligheten, nwo, Illuminati-tjafset igen så är det nog ett rätt rejält misslyckande med tanke på att populationen ökar hela tiden..
Citera
2013-03-10, 22:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Om man smäller av bomber så är det lätt att se varifrån dom kommer ifrån.
Och? Är inte det själva vitsen i ett krig?
Citera
2013-03-10, 22:08
Medlem
John Virapen var under många år säljare och säljchef åt Eli Lilly.
Han exponerar i efterhand hur han mutat svenska myndigheter för att de ska godkänna prozac.
För att ta ett exempel, med "bevis".

https://www.lilly.se/
http://www.youtube.com/watch?v=M8ZFUq5hr7E

Hela industrin är såklart rutten, det räcker att göra ett läkarbesök för att inse vad som driver de flesta av dagens läkare.
Citera
2013-03-10, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
John Virapen var under många år säljare och säljchef åt Eli Lilly.
Han exponerar i efterhand hur han mutat svenska myndigheter för att de ska godkänna prozac.
För att ta ett exempel, med "bevis".

https://www.lilly.se/
http://www.youtube.com/watch?v=M8ZFUq5hr7E

Hela industrin är såklart rutten, det räcker att göra ett läkarbesök för att inse vad som driver de flesta av dagens läkare.

Tur att dina tankebanor används inom forskningen. "Det räcker att göra ett test för att veta att det här läkemedlet är bra".
Citera
2013-03-10, 23:29
Medlem
Citat:

.

ajo, för det sprids ju endast vid sex...

Men med tanke på hur hollywood lyckats få sex till en "icke tabu aktivitet" ( ) och det är allt vanligare i tv-serier och filmer så är det ju ett bra sätt att sprida viruset. Det hela började ju mitten på 1900 talet och första fallet av AIDS viruset har spårats till 1959.

Citera
2013-03-10, 23:38
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
ajo, för det sprids ju endast vid sex...

Nej, men det är det väl ingen som påstått heller? Blodtransfusioner kan ju t.ex också smitta, dock verkar det i mina ögon vara ett något opraktiskt sätt att föra krig på. Måste ju vara enklare att skjuta nån än att försöka smitta ner deras blod...

Jag tror inte hiv är framställt av människan, men jag tänker inte påstå att det inte är det heller eftersom jag inte vet. Influensa sägs t.ex vara en laboratorieprodukt.. Men, vad jag menar är att hiv knappast kan vara framställt i krigssyfte, det är alldeles för svårspritt för det. Exempelvis ebola hade varit en annan sak, smittsamt som fan, dödligt, vidrigt, perfekt för att sätta skräck i fienden.
Citera
2013-03-11, 00:24
Medlem
Citat:
Nej, men det är det väl ingen som påstått heller? Blodtransfusioner kan ju t.ex också smitta, dock verkar det i mina ögon vara ett något opraktiskt sätt att föra krig på. Måste ju vara enklare att skjuta nån än att försöka smitta ner deras blod...

.

Det du säger stämmer ganska bra, personer som smittas kan ju leva ganska länge trots allt. Men du måste också ha i åtanken att det första fallet upptäcktes för över 50 år sedan. Mycket har hänt under denna tid och mer avancerade virus tillverkas idag.
Citera
2013-03-11, 07:50
Medlem
Citat:
Det du säger stämmer ganska bra, personer som smittas kan ju leva ganska länge trots allt. Men du måste också ha i åtanken att det första fallet upptäcktes för över 50 år sedan. Mycket har hänt under denna tid och mer avancerade virus tillverkas idag.

Du glömde visst posta dina källa (Bli inte generad, det händer alla).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in