Det är ju det som är meningen. Vaccin eller en livslång behandling bringar in mer pengar än botemedel eftersom sjukdomen således skulle utrotas.
Så du menar att gåtan med virus skulle varit löst. Är alla forskare vid alla univeritet i hela världen delaktig i denna konspiration? När introduceras man in i den? Via csn eller på någon föreläsning på campus?
Ts kanske vill vara vänlig och ge exempel på ett läkemedel som botar virus?
Sedan funderar jag på vad poängen är att lägga pengar på att utveckla virus istället för att göra läkemedel mot sjukdomar som redan finns. Win-win liksom.
Jag ser inte var jag skrev ordet "botar" någonstans. Jag har själv som många andra herpes och det går inte att bota. Det går att köpa salva som lindrar symptom vid skov men inget som tar bort viruset. Lite det som är poängen. Att lindra och bromsa och förebygga men inte att bota.
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2013-03-10 kl. 18:52.
Så du menar att gåtan med virus skulle varit löst. Är alla forskare vid alla univeritet i hela världen delaktig i denna konspiration? När introduceras man in i den? Via csn eller på någon föreläsning på campus?
självklart är inte ALLA forskare med på konspirationerna. De flesta gör det helt omedvetet, andra blir hotade att få sparken om de avslöjar information ( whistle blower)
ett antal exempel på manipulering av forskningsdata:
Världens största tobaksbolag, Philip Morris, har medvetet manipulerat studier om farorna med tillsatser i cigaretter, menar en amerikansk forskargrupp.
Ben Goldacre är läkare och epidemiolog i Storbritannien. Han har också skrivit två böcker som blivit mycket populära, först ”Bad Science” och därefter ”Bad Pharma”. Böckerna handlar om hur forskare döljer verkliga resultat och förleder läkare och allmänhet i syfte att skönmåla sin forskning.
Det är bara de som läser den vetenskapliga artikeln som ser de verkliga resultaten. De visar något annat än lugnande resultat. Studien visade att risken att få hjärntumör var förhöjd i nästan alla analyser. Risken för hjärntumör ökade med ökad användning och ju längre tid som gått sedan ett mobilabonnemang först införskaffades.
Metoden väcker misstankar om att undersökningen kan ha designats för att inte visa risker. Om användningen reduceras till de tre första åren, är sannolikheten för att se en förhöjd risk mycket liten.
De virus som skapas i laboratorium är inte till för att göra människor sjuka för att sedan skapa medicin mot den sjukdomen för att tjäna pengar. Detta är möjligt att göra men jag har inte hört eller sett bevis på något liknande. Däremot så finns det biologiska vapen och HIV/AIDS är troligtvis ett av dessa. Men syftet är då att döda människor. samma sak med vaccin, allting är under Eugenics. Jag menar det är ju absolut inget konstigt med att bill gates har sina pengar i skattefria fonder och finansierar vaccinerings program i tredje världen för att "hjälpa" människor när han senare har en föreläsning om att minska populationen i världen osv... Och hans farsa var med i planned parenthood:
Bill Gates' father, William H. Gates Sr., has long been involved with the eugenics group Planned Parenthood, a rebranded organization birthed out of the American Eugenics Society. In a 2003 interview with PBS' Bill Moyers, Bill Gates admitted that his father used to be the head of Planned Parenthood, which was founded on the concept that most human beings are just "reckless breeders" and "human weeds" in need of culling (http://www.pbs.org/now/transcript/transcript_gates.html).
Däremot så finns det biologiska vapen och HIV/AIDS är troligtvis ett av dessa. Men syftet är då att döda människor.
Verkar inte det vara ett av de allra sämsta sätten att ta död på folk på? Vänta tills de spontanligger med varandra och hoppas att de blir smittade? Tog dom fram det till hundraåriga kriget eller?
.
Förutom HIV verkar det även rätt troligt att pesten/digerdöden som rensade Europa på medeltiden var skapat av utomjordingar eftersom dom ville ha en mindre befolkning i Europa.