2013-03-10, 16:57
Många DNP rapporter på gång nu, sommarn är i antågande och Omentharth har nog inspirerat många.
Vill bara börja med att skicka iväg ett tag till Omentharth då jag läst hans rapport och fått inspiration till hur jag ville lägga upp min egen rapport. Mycket är stulet rätt av från hans upplägg då jag känner att det passar mig bra.
Jag har valt att inte gå så högt dosmässigt, detta för att det är första gången och jag känner att jag kan alltid köra en kur till med lite mer mellanrum ifall jag kände att det här gick vägen bra.
Längd: 178cm
Vikt: 85,5kg (morgonvikt)
Temp: 37,0
Kost:
40% P / 50% K / 10% F
Mål 1 och 6: Proteinshake med havregryn i.
Mål 2 och 3: Kyckling och ris.
Mål 4 och 5: Torsk/Lax och ris.
Kommer tre dagar innan köra LCHF för att tömma musklerna på glycogen.
Träning:
30-50 min morgoncardio varje dag
15-20 min promenad på lunch
30-50 min promenad på em runt 16-17.
15-20 min kvällspromenad
Ska försöka komma iväg till gymmet i den mån det går, efter som det är första gången på DNP så vet jag inte hur jag kommer reagera.
Preparat:
DNP, Therma Labs 200mg crystal.
Mål:
Inget direkt satt, efter denna kur får jag göra en utvärdering för att se hur/om jag kör en kur till med siktet på 600 mg.
Planerad dosering:
Dag 1: 200mg
Dag 2: 200mg
Dag 3: 200mg
Dag 4: 200mg
Dag 5: 200mg
Dag 6: 200mg
Dag 7: 400mg
Dag 8: 400mg
Dag 9: 400mg
Dag 10: 400mg
Dag 11: 400mg
Dag 12: 400mg
Dag 13: 400mg
Dag 14: 400mg
Tillskott:
Multivitamin, 2 tabletter.
C-Vitamin brus, 1000mg.
Zink, 30mg.
Magnesium, 450mg.
Resorb, en brustablett (vätskeersättning).
Omega-3.
Koffein
Har läst tidigare rapporter och funderar på att stryka tillskotten och istället köra Berocca och få i sig det mest på så sätt, vad har ni för åsikter kring detta?
Antihistamin att ta till vid behov
Kestine
Atarax
Propavan
Theralen
Kommer försöka härda ut nätterna som kommer bli tuffa utan att ta theralen, känner mig så jäkla trött dagen efter och blir seg på jobbet.
Vattenintag:
Minst 5liter/dag
Dagligarapporter kommer se ut som följande:
"Dag X
Vikt: XX,x kg
Förändring: X,x kg
Temp: XX,x grader
Föränding: X,xgrader
(Mäter vikt samt temp direkt på morgonen)
DNP: XXX mg
(Dagens dos)
Vill gärna ha lite input, saker jag kanske glömt eller inte tänkt på som ni gärna får påpeka.
Vill bara börja med att skicka iväg ett tag till Omentharth då jag läst hans rapport och fått inspiration till hur jag ville lägga upp min egen rapport. Mycket är stulet rätt av från hans upplägg då jag känner att det passar mig bra.
Jag har valt att inte gå så högt dosmässigt, detta för att det är första gången och jag känner att jag kan alltid köra en kur till med lite mer mellanrum ifall jag kände att det här gick vägen bra.
Längd: 178cm
Vikt: 85,5kg (morgonvikt)
Temp: 37,0
Kost:
40% P / 50% K / 10% F
Mål 1 och 6: Proteinshake med havregryn i.
Mål 2 och 3: Kyckling och ris.
Mål 4 och 5: Torsk/Lax och ris.
Kommer tre dagar innan köra LCHF för att tömma musklerna på glycogen.
Träning:
30-50 min morgoncardio varje dag
15-20 min promenad på lunch
30-50 min promenad på em runt 16-17.
15-20 min kvällspromenad
Ska försöka komma iväg till gymmet i den mån det går, efter som det är första gången på DNP så vet jag inte hur jag kommer reagera.
Preparat:
DNP, Therma Labs 200mg crystal.
Mål:
Inget direkt satt, efter denna kur får jag göra en utvärdering för att se hur/om jag kör en kur till med siktet på 600 mg.
Planerad dosering:
Dag 1: 200mg
Dag 2: 200mg
Dag 3: 200mg
Dag 4: 200mg
Dag 5: 200mg
Dag 6: 200mg
Dag 7: 400mg
Dag 8: 400mg
Dag 9: 400mg
Dag 10: 400mg
Dag 11: 400mg
Dag 12: 400mg
Dag 13: 400mg
Dag 14: 400mg
Tillskott:
Multivitamin, 2 tabletter.
C-Vitamin brus, 1000mg.
Zink, 30mg.
Magnesium, 450mg.
Resorb, en brustablett (vätskeersättning).
Omega-3.
Koffein
Har läst tidigare rapporter och funderar på att stryka tillskotten och istället köra Berocca och få i sig det mest på så sätt, vad har ni för åsikter kring detta?
Antihistamin att ta till vid behov
Kestine
Atarax
Propavan
Theralen
Kommer försöka härda ut nätterna som kommer bli tuffa utan att ta theralen, känner mig så jäkla trött dagen efter och blir seg på jobbet.
Vattenintag:
Minst 5liter/dag
Dagligarapporter kommer se ut som följande:
"Dag X
Vikt: XX,x kg
Förändring: X,x kg
Temp: XX,x grader
Föränding: X,xgrader
(Mäter vikt samt temp direkt på morgonen)
DNP: XXX mg
(Dagens dos)
Vill gärna ha lite input, saker jag kanske glömt eller inte tänkt på som ni gärna får påpeka.