Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-03-09, 19:28
  #13
Medlem
Sie-Gubbas avatar
Det kanske inte är långvarig relation som någon av dom är ute efter. En 30 årig kvinnas som går på dejt med en 19 kille kanske bara vill få sig en ridtur.
Använd kondom ifall det blir åka av för kvinnor har inget emot att oopsa män och hon kanske är ute efter att bli gravid.

Ts får andas lugnt och stilla med magen före och under dejten så ska nog fjärilarna i magen lugna ner sig. Och så får vi se om han dyker upp i aktuella brottsfall sektionen.
Citera
2013-03-10, 11:09
  #14
Avstängd
Aegizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
19 resp 30?

Du tror inte det är bättre att leta efter en relation / träffa tjejer som är möjligtvis nära din ålder?

Du har ju chattat med henne, dra paralleller kring det ni har skrivit om och prata om detta.
Antagligen har du rätt, visst vore det bättre att träffa en tjej i egen ålder. Men vi har en del gemensamt och jag tror det kan funka, ska iaf ge det en chans.
Citera
2013-03-10, 11:09
  #15
Avstängd
Aegizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sie-Gubba
Det kanske inte är långvarig relation som någon av dom är ute efter. En 30 årig kvinnas som går på dejt med en 19 kille kanske bara vill få sig en ridtur.
Använd kondom ifall det blir åka av för kvinnor har inget emot att oopsa män och hon kanske är ute efter att bli gravid.

Ts får andas lugnt och stilla med magen före och under dejten så ska nog fjärilarna i magen lugna ner sig. Och så får vi se om han dyker upp i aktuella brottsfall sektionen.
Kan ju iofs vara så att hon inte är ute efter en långvarig relation då sidan jag är medlem på är mer sexdejting än nätdejting haha men vi får se.
Citera
2013-03-11, 10:01
  #16
Avstängd
Aegizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Rigormortis
Jag var nästan i samma sits som dig ungefär, dock skiljde det bara 2 år på oss, jag var nervös så in i helvete innan vi skulle träffas, jag försökte bara vara mig själv, en fika som övergick till en promenad och senare till en middag på kvällen, Denna tjej är numera min sambo

Ett enda tips! var dig själv det är den du är!

Tack för ditt tips och alla andras tips så klart.

vill ni kan jag berätta hur det gick när träffen väl har ägt rum kommande helg.
Citera
2013-03-11, 12:12
  #17
Medlem
HejsanHoppsan007s avatar
Hon söker kanske bara ung kuk. Tänk själv, hon är 30 för fan! det är dags för henne att hitta den rätta och skapa familj!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback