MC-lyft. Domkraften kass efter tredje lyftet och hojen låst i högsta läge, vikt ca 300 kilo. Skitkul.
Ett par cyklar köptes till ungarna. Kvalitet lika med noll. Rosten kröp fram efter första regnet. Det mesta ramlade loss eller funkade inte. Helt värdelöst skit. Sedan blev det andra märken kan jag säga. En "Cresmonark" kan man ha ute i 17 år och den ser bättre ut. Du får vad du betalar helt enkelt.
MEN jag har en Biltema hylsnyckelsats som är 20 år gammal. Fungerar bra än. Det va den dyraste som fanns på Biltema då. Kan jämföras med Bachogrejer.
Kvalitet kostar, jag ska inte klaga på Biltema, man ska själv skaffa sig uppfattning och köpa bra grejer nån annanstans. Billigt är sällan bra. Yrkesmän köper ofta det dyraste som finns för att grejerna ska hålla.
Biltema är inte den affär idag som jag förväntar mig av en firma med ordet BIL i sitt namn. Det är ju mest kinesiskt skit och krimskrams i butiken. Leksaker, hundkoppel och värmeljus.
Liknar mer och mer Rusta och ÖB med undantag att det finns nån hylla med lite bildelar.,med kvalitet som duger till en bil som ska säljas inom kort till nån man absolut inte känner.