2013-03-06, 10:44
Medlem
Hej,

Stor del av den unga befolkningen idag är anställda av ett bemanningsföretag. Det händer en del i bemanningsvärlden med nya avtal och regler osv. Jag tycker det borde finnas ett underforum till arbetsliv och arbetsmarknad där man kan gå djupare på frågor angående bemanning och avtal osv.
Citera
2013-03-06, 10:52
Medlem
Räcker det inte med en tråd istället? Rent spontant tror jag inte att det finns tillräckligt många aktiva trådar kring ämnet för att det ska vara kvalificerat för ett underforum.
Senast redigerad av amandaa- 2013-03-06 kl. 10:55.
Citera
2013-03-06, 10:58
Moderator
^Eazs avatar
Läs FAQ: Forumen (2012-10-03)

Citat:
Q: Jag tycker det saknas ett del- eller underforum. Hur gör jag för att ni ska starta nytt del/underforum?
A: Kolla först i 'Sammanställning av alla föreslagna nya forum och underforum'. Finns förslaget redan med så fortsätt argumentera i en befintlig tråd. Om inte så är det bara att starta en ny tråd där förslaget presenteras. Tumregeln för att ett nytt forum ska övervägas är att man kan presentera 30 befintliga och hyfsat aktuella trådar som kan platsa där.

Så, kort sagt presentera 30 befintliga och aktuella trådar som skulle placeras i den forumdelen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in