Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-02, 09:09
  #277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christery
Gillar direktflyget och priset, men retar mig på att dom pratar om nåt 230V uttag som jag då inte hittat ännu på 2 vändor (4 resor).

Senaste hemresan var dock ingen höjdare, skitunge som gallskrek och sparkade i mitt ryggstöd, 190km/h motvind och lite sen på landningen (pga motvinden) så det blev att rusa genom arlanda.

Men förbjud ungar och lite mer plats mellan stolarna så är jag skitnöjd. Och så tala om vart det där jäkla eluttaget är. Är less på filmerna dom har redan. Dom jag har önskat se har jag redan tittat på.

Är det inte bara fråga personalen var uttagen finns
Citera
2015-05-02, 16:52
  #278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aljechin
Är det inte bara fråga personalen var uttagen finns

Det låter väl lite väl långsökt? :P

Ps. Christery: Jag har också letat dessa, säg till när du hittar dom... Ds.
Citera
2015-05-02, 17:07
  #279
Medlem
christerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aljechin
Är det inte bara fråga personalen var uttagen finns

Är av den utforskande typer som inte frågar. Bra karl hittar sina egna uttag (eller inte)
Citera
2015-05-02, 18:01
  #280
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christery
Är av den utforskande typer som inte frågar. Bra karl hittar sina egna uttag (eller inte)

Vad har eluttagen under sätet för V ?
__________________
Senast redigerad av Horknullarn 2015-05-02 kl. 18:05.
Citera
2015-05-02, 21:09
  #281
Medlem
christerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Vad har eluttagen under sätet för V ?
Ingen aning men min burk går på allt från 110v och uppåt, 50 eller 60Hz spelar heller ingen roll. Om jag nu fattat det rätt. Så jag pluggar glatt in den överallt och hitintills haar det inte varit några problem (förutom glappkontakt i Thailand, men då har jag en grenkontakt som fixar det).
Citera
2015-05-14, 21:27
  #282
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aljechin
Är det inte bara fråga personalen var uttagen finns
jo det kunde du gjort men tyvär alla plan har inte uttag på alla platser,och vad gäller ungen så gå till personal säg som det är för du blir störd så måste de flytta ungen eller ordna annan plats åt dig,sedan kan du alltit fota spela in med kameran telefon och gå till bolaget kräva ersättning för otrevlig resa.Men jag hade nog bett föräldrar se till att prata med personal ordnat detta otrevliga moment för alla på planet.synd dom inte kan ha familjeavdelning längst bak med skiljevägg ljudisolerat,har vart i samma sits fick spelet till slut på föräldrar som inte försöker göra något med ungarna
Citera
2015-05-14, 21:31
  #283
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxxZ
Det låter väl lite väl långsökt? :P

Ps. Christery: Jag har också letat dessa, säg till när du hittar dom... Ds.
under stolen era trötta skattletare denn som söker den finner
Citera
2015-08-12, 21:15
  #284
Medlem
En sak jag lärt mig med Norwegian är att alldeles för många dårar/drägg/idioter/fylletrattar/skrikande satungar som flyger samtidigt som du. Det är värt att betala ett par tusen extra för deras business class. Jag har varit med om nån morsa som bytte blöja på satungen bredvid mig. Nån som satt och drack direkt från vodka flaskan. Nån som försökte ragga på thaibruden bakom som flög med sina ungar. Tyvärr drar billiga flyg all sorts dårar till sig.
Citera
2015-10-05, 11:39
  #285
Medlem
Åkte m Norwegian för ca 1 år sedan o aldrig mer! Strul från början till slut. Jag reser 2 gng/år och lång distans flyg. Billiga resor får du leta på nätet o jämföra pris. Är väskan packad o du kan flyga när som helst kan du få bet 1/3 av pris! Avbokresor i sissta sek.
Citera
2015-10-05, 19:59
  #286
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12148
Åkte m Norwegian för ca 1 år sedan o aldrig mer! Strul från början till slut. Jag reser 2 gng/år och lång distans flyg. Billiga resor får du leta på nätet o jämföra pris. Är väskan packad o du kan flyga när som helst kan du få bet 1/3 av pris! Avbokresor i sissta sek.

var, när, hur?

alltså har du tips på bra sökmotor för det där?

resguiden sista minuten eller finns bättre?

om man går in på enskilda flygbolag känns det som att man ska vara ute i god tid för att få bra pris.

synd att Norwegian får dålig kritik här. iaf om man läser sista posterna. annars najs att flyga direkt.
Citera
2015-10-05, 21:37
  #287
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezetrol
var, när, hur?

alltså har du tips på bra sökmotor för det där?

resguiden sista minuten eller finns bättre?

om man går in på enskilda flygbolag känns det som att man ska vara ute i god tid för att få bra pris.

synd att Norwegian får dålig kritik här. iaf om man läser sista posterna. annars najs att flyga direkt.

Tja, det är väl ändå så att trådar ofta präglas av dom negativa stunderna.

Man skriver gärna om när det strulade men knappast när allt fungerade som det skulle.

Således ger trådar som denna ofta en otroligt negativt vinklad bild. För hit kommer alla som har något att skriva av sig.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2093839

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback