2022-12-28, 12:25
  #2353
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fula-klaeder
Har ni läst Björns långa göra slut text med sin älskade stad Göteborg?

https://www.svd.se/a/JQr58R/vill-inte-leva-i-goteborg-langre-det-ar-forfarligt


Det blir ju lustigt att han låtsas som att han faktiskt bodde i lägenheten i Majorna när han bodde hos Sandra och hyrde ut den i andra hand.
Citera
2022-12-28, 14:27
  #2354
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
OM den plötsligt inställda resan berodde på nåt annat än sjukdom så tycker jag att era teorier låter väldigt troliga.

Som jag minns det åkte Sandra inte heller ofta och hälsade på exens familjer när de var ihop. Tänker också på när Björns mamma kom, undrar om hon får sova över hos Sandra och Björn? Kan tänka mig att Sandra helst inte vill det, och inte mer än en natt.
Citera
2022-12-28, 14:41
  #2355
Medlem
farlings avatar
Baserat på det man kan läsa sig till i bloggen verkar inte Sandra (eller Björn?) speciellt mån om att barnet ska få en nära relation till farföräldrarna. Jag hoppas verkligen att de träffar Björns föräldrar mer än vad som framkommer i bloggen, men har svårt att tänka mig det.
Känns väldigt egoistiskt att göra sig såpass onåbara som de varit under detta året. Först en lång vistelse i Sandras föräldrar hus i Frankrike, och sedan flera veckor i Portugal.
Citera
2022-12-28, 16:28
  #2356
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rainjules
Som jag minns det åkte Sandra inte heller ofta och hälsade på exens familjer när de var ihop. Tänker också på när Björns mamma kom, undrar om hon får sova över hos Sandra och Björn? Kan tänka mig att Sandra helst inte vill det, och inte mer än en natt.

Finns det någon som skulle orka ha sin svärmor sovandes hos en i en liten trea i mer än en natt?
Citera
2022-12-28, 16:33
  #2357
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
OM den plötsligt inställda resan berodde på nåt annat än sjukdom så tycker jag att era teorier låter väldigt troliga.

Nu har hon uppdaterat Instagram och är inte sjuk i alla fall. Kvar i Stockholm.
Citera
2022-12-28, 18:06
  #2358
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueLights
Finns det någon som skulle orka ha sin svärmor sovandes hos en i en liten trea i mer än en natt?

Jag skulle, kanske innte varit stormförtjust men ändå sett det som en självklarhet om hon reser flera timmar för att ta sig dit, och för att man faktiskt är familj. Ett par veckor skulle vara för mycket, men en helg, absolut.
Citera
2022-12-28, 18:43
  #2359
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueLights
Finns det någon som skulle orka ha sin svärmor sovandes hos en i en liten trea i mer än en natt?

Nej de bro ju väldigt litet och har bara ett badrum så det skulle ju kännas lite jobbigt.. men skulle absolut erbjuda övernattning över en helg. Kanske föredrar svärmor hotell. Skulle definitivt bjuda på middag i alla fall, typ ens kvällen på resturang och den andra hemma. Inte enbart bjuda på kex och tårta på barnets 1:års dag.
Citera
2022-12-28, 18:54
  #2360
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Nu har hon uppdaterat Instagram och är inte sjuk i alla fall. Kvar i Stockholm.

Riktiga snyggbilder till på köpet! Kort kjol, långa ben, ensam på stan i solsken. Vill man vara konspiratorisk så passar det bra in med fnurra på tråden, han festar utan henne i Gbg, hon är snygg, kvar i stan och klarar sig själv.
Citera
2022-12-28, 19:23
  #2361
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Nu har hon uppdaterat Instagram och är inte sjuk i alla fall. Kvar i Stockholm.

Men verkar som själv? Didrik har väl åkt med Björn. Känns knepigt att hon stannar själv för att hänga på stan. Känns respektlöst mot Björn. Han hängde ju med hennes familj på julafton.

För övrigt är inte Björn lite i beroendeställning av henne nu när han är arbetslös och kanske försörjs av henne?
Citera
2022-12-28, 19:39
  #2362
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigpink
Men verkar som själv? Didrik har väl åkt med Björn. Känns knepigt att hon stannar själv för att hänga på stan. Känns respektlöst mot Björn. Han hängde ju med hennes familj på julafton.

För övrigt är inte Björn lite i beroendeställning av henne nu när han är arbetslös och kanske försörjs av henne?

Ja.. fast han verkade ju inte heller ha med Didrik om han drack öl i Majorna?
Citera
2022-12-28, 19:41
  #2363
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Ja.. fast han verkade ju inte heller ha med Didrik om han drack öl i Majorna?

Didrik kanske passas av farmor i Borås.
Citera
2022-12-28, 20:07
  #2364
Medlem
kaktusplastiks avatar
Ska man gissa sig till att det var något gulligulligt inlägg om Björn schemalagt, men att separationsstämningen inte tillät publicering av detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in