Citat:
Ursprungligen postat av
Hamsterboll
Nu har hon uppdaterat Instagram och är inte sjuk i alla fall. Kvar i Stockholm.
Riktiga snyggbilder till på köpet! Kort kjol, långa ben, ensam på stan i solsken. Vill man vara konspiratorisk så passar det bra in med fnurra på tråden, han festar utan henne i Gbg, hon är snygg, kvar i stan och klarar sig själv.