Citat:
Ursprungligen postat av
kaktusplastik
Ja precis. Vill inte skriva ut namnet (för hur vet vi ens att det är rätt person?) men hon skrev: ”okej [för-. mellan- och efternamn] i Mariefred som alltid kommenterar med så trevlig ton”.
Samtidigt, hur dum i huvudet är man om man skriver så på någons blogg? Det finns en Flashbacktråd - den här! - där folk kan skriva och diskutera allt hejvilt, vad har man för behov att skriva direkt till bloggaren för att kritisera hennes barns frisyr? Fattar verkligen att man hänger ur den personen, tror det är svårt att behålla lugnet när det involverar ens barn. Menar såklart inte att det är rätt, men nog fan är det just där det brister såklart.