Citat:
Ursprungligen postat av
moderatkenneth
Men alltså, MER än "bara" otrohet var det också: gaslighting och en trekant där hon tvingades ligga med sin killes älskarinna. Vad vill ni ska hänt som vore värre än det? Att han även skulle ha sålt henne som hora till sina vänner? Stängt in henne i källarförrådet och misshandlat henne? Förstår liksom inte hur det kan vara svårt att tro på den historia som presenterats av folk i Sandras närhet.
Jag uttryckte mig klumpigt - det du skriver är naturligtvis mer och beyond fruktansvärt. Det som får mig att tro att det var ytterligare något var hur Sandra skrev om det i bloggen år efteråt, att ingen fortfarande visste vad som hänt (trots att trekanten, otroheten och gaslightningen varit ute både på flashback och bloggbevakning). Det får mig att tro att det var ytterligare något som hänt, även om det som redan hänt självklart räcker mer än väl för att hata honom.
Ja, Sandra har skrivit gott om Ludvig även om det var år sedan de sågs nu. Ludvig hörde även av sig till Sandra när han fick höra att Magnus dumpat henne och sträckt ut en hand.
Magnus måste vara i en knepig (men förtjänt) sits när han dejtar och träffar nya. Undrar hur han förklarar relationen till Channa (hon de hade trekant med och som han blev ihop med efter Sandra). Tror att han antagligen säger att de började ses först efteråt och att han inte gjort något fel.
Jag tror inte att Sandra kommer tröttna på Björn pga tråkigt med stabilitet. Som sagt, hon har varit i flera års-förhållanden tidigare och verkar trivas bra med tryggheten och stabiliteten. Det var ju det som Erik inte kunde ge henne, han ville inte flytta ihop vilket ledde till att Sandra till slut gjorde slut - hon ville ha vuxenliv.