2022-12-09, 10:25
Medlem
Jag tycker att Sandras drickande är så tråååkigt att diskutera numera. Att nån dricker några glas över rekommenderad gräns är liksom inte världens roligaste skvaller, särskilt inte när det konstaterats tjugo gånger tidigare.
Citera
2022-12-09, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Jag håller helt med dig om allt det där, men jag uppfattar inte att Sandra dricker riktigt på det helt oproblematiska sättet som du beskriver, det verkar inte så i alla fall.

För att byta ämne från drickandet - är det någon som vet mer om vad som hände mellan Sandra och Magnus i/efter deras breakup? Sandra har ju skrivit att det är som en kedja av olika grejer och hon inte kan berätta en grej utan att berätta allt. Och att INGEN har en aning om vad han gjort mot henne, samt att han inte lät henne vara ifred efter att han gjort slut.

Jag undrar fortfarande det var han gjorde förutom att bli ihop med tjejen de hade trekant med
Citera
2022-12-09, 13:06
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thousandwindows
Jag undrar fortfarande det var han gjorde förutom att bli ihop med tjejen de hade trekant med
Alla verkar köpa trekantshistorien rakt av men jag undrar också om det inte finns något mer i bakgrunden... Sandra har ju iofs hintat att han var väldigt manipulativ så det kanske är långvarig manipulation med i spelet också. Kommer aldrig sluta vara nyfiken! Hoppas hon skriver en bok baserad på den relationen.
Citera
2022-12-09, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Alla verkar köpa trekantshistorien rakt av men jag undrar också om det inte finns något mer i bakgrunden... Sandra har ju iofs hintat att han var väldigt manipulativ så det kanske är långvarig manipulation med i spelet också. Kommer aldrig sluta vara nyfiken! Hoppas hon skriver en bok baserad på den relationen.

Hon har väl ganska öppet skrivit i bloggen att när hon var i Los Angeles på nån festival så sms:ade dom och han skrev att han var med den här andra tjejen och att hon inte skulle vara orolig och skrev typ "baby" till henne. Sen var han väl exakt det, otrogen just då när Sandra trodde det men att han förnekade det och fick henne att tro att det var hon som var nojig/galen. Klassisk gaslighting?
Citera
2022-12-09, 14:29
Medlem
Det som gör mig så nyfiken är att hon skrivit flera gånger att ni "har ingen aning om vad han har gjort" och liknande antydningar om att han skulle ha gjort någonting helt sinnessjukt; därför har jag alltid tänkt att det var mer än otrohet/gaslighting (inte för att det inte är hemskt – utan menar bara att hon låtit påskina att man inte ens kan föreställa sig vad som hänt). MEN det kan ju såklart vara sånt man skriver just när man varit utsatt för otrohet och gaslighting, för det känns ju fruktansvärt för en.
Citera
2022-12-09, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tartlette
Det som gör mig så nyfiken är att hon skrivit flera gånger att ni "har ingen aning om vad han har gjort" och liknande antydningar om att han skulle ha gjort någonting helt sinnessjukt; därför har jag alltid tänkt att det var mer än otrohet/gaslighting (inte för att det inte är hemskt – utan menar bara att hon låtit påskina att man inte ens kan föreställa sig vad som hänt). MEN det kan ju såklart vara sånt man skriver just när man varit utsatt för otrohet och gaslighting, för det känns ju fruktansvärt för en.

Jag tror inte hon är medveten om att det med trekanten har läckt ut och gemene bloggläsare tror nog bara att han har varit otrogen. Jag har åtminstone aldrig hört talas om någon annan vars pojkvän lurat in henne i en trekant med en annan tjej som han också samtidigt har en affär med. Det är extremt ovanligt och när jag hörde det första gången blev jag chockad att man kan vara så iskall och beräknande.
Citera
2022-12-09, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moderatkenneth
Jag tror inte hon är medveten om att det med trekanten har läckt ut och gemene bloggläsare tror nog bara att han har varit otrogen. Jag har åtminstone aldrig hört talas om någon annan vars pojkvän lurat in henne i en trekant med en annan tjej som han också samtidigt har en affär med. Det är extremt ovanligt och när jag hörde det första gången blev jag chockad att man kan vara så iskall och beräknande.

Ah ja så kan det säkert vara, jag har bara räknat kallt med att hon hört att trekanten läckt ut eftersom det varit väldigt omsusat
Citera
2022-12-09, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moderatkenneth

Fy fasen vad svinigt av honom om det var så! Och Sandra måste känt sig väldigt desperat som går med på en sån sak över huvud taget
Citera
2022-12-09, 16:24
Medlem
Jag är i princip helt säker på att hon vet att det läckt ut med trekanten. Det stod i kommentarsfältet på Bloggbevakning också bland annat. Hon har också skrivit sin blogg att hon inte orkar att det börjar skrivas igenom om det som hände.
Men jag tror också att det något mer än att han var otrogen, om han nu var det. Funderar på om det är något med pengar som också är involverat i det hela.
Citera
2022-12-09, 16:41
Medlem
farlings avatar
Var Gustav Broström kompis med Magnus innan Sandra?
För Sandra och Gustav slutade ju umgås med varandra efter Magnus. Undrar vem hon saknar mest, haha. Hon och Gustav var ju ändå rätt tajta, vad man kunde utläsa från bloggen.
Citera
2022-12-09, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Var Gustav Broström kompis med Magnus innan Sandra?
För Sandra och Gustav slutade ju umgås med varandra efter Magnus. Undrar vem hon saknar mest, haha. Hon och Gustav var ju ändå rätt tajta, vad man kunde utläsa från bloggen.
Gustav är ju allt igenom en dynghög, syns ju på långt håll. Men han kanske passade Sandra att hänga med just då, ytlig som han är.
Citera
2022-12-09, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rainjules
Jag är i princip helt säker på att hon vet att det läckt ut med trekanten. Det stod i kommentarsfältet på Bloggbevakning också bland annat. Hon har också skrivit sin blogg att hon inte orkar att det börjar skrivas igenom om det som hände.
Men jag tror också att det något mer än att han var otrogen, om han nu var det. Funderar på om det är något med pengar som också är involverat i det hela.

Men alltså, MER än "bara" otrohet var det också: gaslighting och en trekant där hon tvingades ligga med sin killes älskarinna. Vad vill ni ska hänt som vore värre än det? Att han även skulle ha sålt henne som hora till sina vänner? Stängt in henne i källarförrådet och misshandlat henne? Förstår liksom inte hur det kan vara svårt att tro på den historia som presenterats av folk i Sandras närhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in