Citat:
Ursprungligen postat av
Sommarbollen
Angående Köpenhamn så förstår jag båda sidorna här. Jag hade nog blivit ledsen att inte bli medbjuden om jag var Sandra, det är en jättetråkig känsla att känna sig exkluderad. Samtidigt, är Sandra direkt vän med någon annan i gänget än Elsa? Var tvungen att läsa Frida Lunds blogg, hon skrev om saken både igår och idag. Jag är inget jättefan av Fridas personlighet (på internet, vet inget privat), men tycker nog inte att just hon gjort sig så skyldig här? Hon är väl inte direkt bundis mer Sandra? Att inte Elsa bjudit med Sandra är väl inte heller direkt ngt brott? Jag har flera vänner och bjuder inte nödvändigtvis med alla på allt hela tiden utan att mena något illa? Sandra uttryckte väl i vloggen att de skulle tillhöra samma genre vilket jag är mycket tveksam till att de skulle göra.
Sandra och Brita Z är kompisar/kollegor från förr när de båda jobbade i reklambranschen. Hon är också bekant med Lina Thomsgård har jag för mig. Men visst, det är inte ett gäng hon hänger med dagligdags.
Å andra sidan var väl poängen med resan att olika vängrupper skulle sammanföras? De flesta kände inte varandra innan.
Jag tror det Sandra syftar på i vloggen är att det är flera andra Elle/Aller-bloggare med på resan, men inte hon. Det kan jag faktiskt förstå att hon reagerar över.