2013-03-02, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soffsits
Här har ni straffsituationen för er som missade den
http://www.youtube.com/watch?v=01SqhtX_NsM
Själv tycker jag det ser ut som att han filmar, men svårt att säga..
Vad är det som är svårt att säga? Det är solklar dive i mina ögon, förstår inte hur folk kan se att det är straff?
2013-03-02, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soffsits
Här har ni straffsituationen för er som missade den
http://www.youtube.com/watch?v=01SqhtX_NsM
Själv tycker jag det ser ut som att han filmar, men svårt att säga..

Haha, enligt mig är det solklar filmning, är det ens rent fysiskt möjligt att falla sådär om man blir fälld dvs?
2013-03-02, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Khedira och Ronaldo spelade ju dock halva matchen? Di maria avstängd. Tror ni ens Di maria hade spelat? Majoriteten av Real fansen på detta forum vill ju inte ha kvar honom i laget.
Varför skulle han inte spela? Har du redan glömt bort förlusten hemma?
2013-03-02, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Roligt lag att titta på (för att vara svenskt) och underbara supportrar.
Knappast det jag syftade på. Real och Barca vinner alltid ligan, vore helt fantastiskt om Atletico kunde få vinna nu när de gör en kanonsäsong.

Fattar fortfarande inte din liknelse alls. Förklara, snille.
2013-03-02, 18:21
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fact
Haha, enligt mig är det solklar filmning, är det ens rent fysiskt möjligt att falla sådär om man blir fälld dvs?

Sluta, det var straff.
2013-03-02, 18:21
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fact

Det är underligt att Adriano tappar balansen så snabbt.
2013-03-02, 18:25
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Spelar ingen roll, dyker det upp ett ben framför en i straffområdet snubblar man över det. Dum vore man annars.

Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Sluta, det var straff.

Straff - ja. Om han hade tappat balansen. När han imiterar skottskador i benen lurar han snarare domarna att det inte är straff.
2013-03-02, 18:25
Medlem
Lika mycket straff som Ronaldos i senaste klassikern. Båda hade säkert kunnat stå om de ansträngt sig.
2013-03-02, 18:27
Medlem
Jag har för mig att jag läste i någon (mikro)ekonomibok att det inte spelar roll vilken tränare som väljs till ett fotbollslag. Jovisst!
2013-03-02, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Det är underligt att Adriano tappar balansen så snabbt.

Nu tycker inte jag heller att det är straff, men med tanke på att Ronaldo får Pique varnad på ett liknande sätt så hade det inte varit skandal direkt. Ramos sträcker upp benet mot Adriano när bollen är förbi, som då faller lätt. Domaren är verkligen tråkig, slänger ut varningar och förstör matchen när han lägger en sådan låg ribba.

Fattar inte varför domarna inte kan tillåta mer. På lång sikt så är det verkligen det enda som kan få någorlunda stopp på den här pinan.
2013-03-02, 18:32
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Nu tycker inte jag heller att det är straff, men med tanke på att Ronaldo får Pique varnad på ett liknande sätt så hade det inte varit skandal direkt. Ramos sträcker upp benet mot Adriano när bollen är förbi, som då faller lätt. Domaren är verkligen tråkig, slänger ut varningar och förstör matchen när han lägger en sådan låg ribba.

Fattar inte varför domarna inte kan tillåta mer. På lång sikt så är det verkligen det enda som kan få någorlunda stopp på den här pinan.

Du talar väl om Piques gula kort idag, eller? För den är inte jämförbar med hans tackling i förra matchen.
2013-03-02, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Du talar väl om Piques gula kort idag, eller? För den är inte jämförbar med hans tackling i förra matchen.

Jepp, syftade på den idag när Ronaldo faller utan kontakt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in