2013-03-02, 18:11
Medlem
Pinsam domarinsats som kröntes av den missade straffen i slutet. Finns det inte någon som helst möjlighet att "låna" engelska domare till spanska ligan? Något drastiskt måste ju hända.
2013-03-02, 18:12
Medlem
soffsitss avatar
Här har ni straffsituationen för er som missade den
http://www.youtube.com/watch?v=01SqhtX_NsM
Själv tycker jag det ser ut som att han filmar, men svårt att säga..
2013-03-02, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Andra uppställning? Man hade ju i princip världsklass spelare på varje position. I så fall kan du väl säga att Barca också körde med sin andra uppställning. Ingen Fabregas, Xavi, Puyol.
Xabi, Khedira, Özil och Di Maria + Ronaldo var bänkade. Den parten som utgör Reals offensiv är/var i princip reserv-betonat.

Hur skulle Barca ha sett ut utan Messi/Xavi/Iniesta?
2013-03-02, 18:13
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Går Atletico rent resten av säsong äter jag upp min hatt. Men det är klart, hoppas kan man. Vore sjukt roligt om de vann ligan.
Vore sjukt roligt om AIK vann SM-guld också.
2013-03-02, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vore sjukt roligt om AIK vann SM-guld också.
Varför?

Helt obegriplig liknelse.
2013-03-02, 18:14
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
med det tänket så är det väl visst ett tronskifte (fast i andra riktningen)? real är ju regerande mästare och barca återtar tronen. grattis.

annars kan man ju se det som så att real madrid börjar se ut som ett bättre lag än barca ju fler matcher vi ser

Tror du att det var så det syftades? Ärligt?
2013-03-02, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Lägg av nu. Real vann rättvist. Visst kan de vara straff med tanke på vad domaren blåste för den här matchen, men laget skapar fan INGENTING. Det finns ingen hunger och ingen fart. Det finns inte på någon karta att dom skall gå vidare i CL när det är så här det ser ut. Messis mål var väl även denna gång en av de få skotten på mål som uppkom?

Folk tjatade om Villa, idag spelade han och gjorde allting fel. Han är allmänt seg och kan inte slå en pass rätt. Matchotränad, visst.

Vad spelar det för roll om resultatet var rättvist eller inte? Barca skulle haft straff som hade givit 2-2. Är det inte ni Realsupportrar som alltid säger att det är målen som spelar roll, inte vem som var bäst?
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Ja, Bayern är bäst just nu. Nu pratar vi om Barcelona och Real, på vilket sätt har Bayern med det här och göra?

Två matcher säger ingenting utan det är titlarna som räknas. Visst om Real skulle vinna CL så håller jag defenitivt med dig, men i dagsläget går det inte riktigt och säga så.

Kul att du kommer med personangrepp, det visar ju vilken nivå du håller.

Jag blandade in Bayern för att klar göra att jag inte tycker någon av dessa två är bäst i världen utan det är Bayern.

Titlar räknas, Real vann ligan förra året? Just nu är man ett bättre lag handlar inte om titlar eller inte. Det kan snabbt ändras men just nu tycker jag de.

Det är inte personangrepp det är fakta?
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soffsits
Här har ni straffsituationen för er som missade den
http://www.youtube.com/watch?v=01SqhtX_NsM
Själv tycker jag det ser ut som att han filmar, men svårt att säga..

Spelar ingen roll, dyker det upp ett ben framför en i straffområdet snubblar man över det. Dum vore man annars.
2013-03-02, 18:17
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigeralia
Xabi, Khedira, Özil och Di Maria + Ronaldo var bänkade. Den parten som utgör Reals offensiv är/var i princip reserv-betonat.

Khedira och Ronaldo spelade ju dock halva matchen? Di maria avstängd. Tror ni ens Di maria hade spelat? Majoriteten av Real fansen på detta forum vill ju inte ha kvar honom i laget.
2013-03-02, 18:17
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Varför?

Helt obegriplig liknelse.
Roligt lag att titta på (för att vara svenskt) och underbara supportrar.
2013-03-02, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Jag blandade in Bayern för att klar göra att jag inte tycker någon av dessa två är bäst i världen utan det är Bayern.

Titlar räknas, Real vann ligan förra året? Just nu är man ett bättre lag handlar inte om titlar eller inte. Det kan snabbt ändras men just nu tycker jag de.

Det är inte personangrepp det är fakta?

Det är underbart att du kallar mig för forumets sämsta användare, inte så att jag bryr mig men det är verkligen kul att du av alla gör det. Samma användare som tror på stordåd av pajasen Brendan Rodgers och rankar Liverpool fans som de bästa i världen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in