2013-03-02, 18:05
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Lägg av nu. Real vann rättvist. Visst kan de vara straff med tanke på vad domaren blåste för den här matchen, men laget skapar fan INGENTING. Det finns ingen hunger och ingen fart. Det finns inte på någon karta att dom skall gå vidare i CL när det är så här det ser ut. Messis mål var väl även denna gång en av de få skotten på mål som uppkom?

Folk tjatade om Villa, idag spelade han och gjorde allting fel. Han är allmänt seg och kan inte slå en pass rätt. Matchotränad, visst.

Jag sa inte att Real vann oförtjänt men det tar udden av förlusten när en klockren straff inte döms.

Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Dumt av Ramos att gå in sådär men det var ingen kontakt man såg det på reprisen att han aldrig nuddade honom.

Det vi fick se idag var ett tronskifte. Real är ett bättre lag än Barca. Barca kommer tillbaka.

Det var kontakt, det ska vara straff. Ett tronskifte? Barcelona har titeln i sin hand, hur kan det vara ett tronskifte?
2013-03-02, 18:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Jag önskar det var så men det stämmer inte. Varför drar du såna slutsatser efter två matcher? om Real åker ur åttondelen mot United, och Barcelona går vidare, kommer du då säga likadant?

Har jag tagit slutsatser efter två matcher? Det räcker kolla senaste matcherna lagen emellan. I dag vann Madrid med sin andra uppställning mot Barcas ordinarie utan ens göra någon jättematch.

Snackar om dessa två lag för bäst i världen just nu det är Bayern så tro inte allt handlar om Real och Barca.

Samt är de skillnad åka ut mot United samt ta sig förbi Milan.

Du måste vara forumets sämsta användare tyvärr.
2013-03-02, 18:06
Medlem
dontreadsports avatar
Riquelme Og-lover

Ska man inte förvänta sig mer av vuxna människor vid en förlust?
2013-03-02, 18:07
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Allt snack om att en random snubbe på stan kan träna Barcelona måste väl få ett stop nu. Pep ska ha all jävla credd, han skapade ett otroligt lag. Så här går det när man har en nobody på bänken.

Kanske inte ens Barca-ledningen insåg det. Synd egentligen att Pep går till Bayern och inte tillbaka till Barcelona efter sabbatsåret, varför då egentligen?
2013-03-02, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dontreadsport
Riquelme Og-lover

Ska man inte förvänta sig mer av vuxna människor vid en förlust?
Har ju toksågat Valdes

Att man är förbannad när domaren snor en straff ifrån dom i sista minuten är dock fullt förståeligt. Det hade alla lag varit, och det vet du också.
2013-03-02, 18:08
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Har jag tagit slutsatser efter två matcher? Det räcker kolla senaste matcherna lagen emellan. I dag vann Madrid med sin andra uppställning mot Barcas ordinarie utan ens göra någon jättematch.

Snackar om dessa två lag för bäst i världen just nu det är Bayern så tro inte allt handlar om Real och Barca.

Andra uppställning? Man hade ju i princip världsklass spelare på varje position. I så fall kan du väl säga att Barca också körde med sin andra uppställning. Ingen Fabregas, Xavi, Puyol.
2013-03-02, 18:09
Medlem
Citat:

Ja, Bayern är bäst just nu. Nu pratar vi om Barcelona och Real, på vilket sätt har Bayern med det här och göra?

Två matcher säger ingenting utan det är titlarna som räknas. Visst om Real skulle vinna CL så håller jag defenitivt med dig, men i dagsläget går det inte riktigt och säga så.

Kul att du kommer med personangrepp, det visar ju vilken nivå du håller.
2013-03-02, 18:09
Medlem
dontreadsports avatar
Citat:
Har ju toksågat Valdes

Att man är förbannad när domaren snor en straff ifrån dom i sista minuten är dock fullt förståeligt. Det hade alla lag varit, och det vet du också.

Straff? han nudda honom knappt....
2013-03-02, 18:10
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ärligt talat, om Real inte fått en straff i ett liknande läge, vad hade hänt då? Hade Mourinho kört upp en påk i Villanovas öga? Klart som fan att barcaspelarna måste få kritisera tönten. Det hade alla lag gjort.

Dock behöver inte Valdes skämma ut sig. Nån måtta får det vara. Trots allt en betydelselös match.
Betydelselös? Det är bara 9 poäng ner till Atletico nu och de lär förlora borta mot atletico och sen har de bara max 2 förluster till.

Hoppas barca chokar och tappar ligan, då kanske man får se lite förändringar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Det var kontakt, det ska vara straff. Ett tronskifte? Barcelona har titeln i sin hand, hur kan det vara ett tronskifte?

med det tänket så är det väl visst ett tronskifte (fast i andra riktningen)? real är ju regerande mästare och barca återtar tronen. grattis.

annars kan man ju se det som så att real madrid börjar se ut som ett bättre lag än barca ju fler matcher vi ser
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Andra uppställning? Man hade ju i princip världsklass spelare på varje position. I så fall kan du väl säga att Barca också körde med sin andra uppställning. Ingen Fabregas, Xavi, Puyol.

Ja, men fortfarande deras andra uppställning. Inte mitt fel att dem har sådan bredd att dem har så många bra spelare.

Fan ångrar ens varför jag skriver här.
2013-03-02, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Betydelselös? Det är bara 9 poäng ner till Atletico nu och de lär förlora borta mot atletico och sen har de bara max 2 förluster till.

Hoppas barca chokar och tappar ligan, då kanske man får se lite förändringar.
Går Atletico rent resten av säsong äter jag upp min hatt. Men det är klart, hoppas kan man. Vore sjukt roligt om de vann ligan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in